XXL Nutrition

The battle of the Ecto's

Ga ik dan eens overwegen, ik verdien momenteel namelijk ook 5 euro p/u en ben 18 :D thx voor de tip.

Als je vlak bij een postverwerkingscentrum zit dan raad ik aan om daar te gaan werken als sorteerder of mogelijk als splitser. Ik verdiende als 18 jarige 7,10 volgens mij en krijgt nog allemaal bonussen. Uren zijn meestal van 6-kwartover10

Sq 3x5x65
Mp 5x5x30
Dl 1x5x85

Merkte wel dat ik afgelopen week benen niet gedaan had, wel meer kunnen squatten maar benen waren daarna wel op :(

Lichaamsgewicht weer boven de 70, feelsgoodman. 2013 niet meer onder de 70 komen :p

Sq 3x5x65
Mp 5x5x30
Dl 1x5x85

Merkte wel dat ik afgelopen week benen niet gedaan had, wel meer kunnen squatten maar benen waren daarna wel op :(

Lichaamsgewicht weer boven de 70, feelsgoodman. 2013 niet meer onder de 70 komen :p

zelfde krachtstats, krijg echt pijn aan mn knieen van t squatten. ik doe mn vorm goed, knieen niet naar buiten, benen goed gespreid, zeer diep, en pijn aan beide knieen. een vriend van mij had een boek over bb en die zei dat sommige mensen niet diep kunnen squatten omdat ze dan steeds weer dezelfde klachten krijgen. ik ga sowieso bij workout A squats weghalen, en als t helemaal niet meer wil dan haal ik squat er volledig uit en moet ik maar legpress, extensions en curls doen. alleen bij legpress is dus t zelfde, ook k*tpijn aan mn knieen.

Ik kreeg ook last van knieën alleen iemand zei dat je knieën juist wel naar buiten moest draaien en voeten net zo ver draaien.. Had vandaag stuk minder last van knieën of beter gezegd, helemaal niet. Overigens wel je knieën in lijn laten buigen met je voeten anders is t wel slecht.

Heb alleen wel de neiging om het gewicht naar m'n tenen te verplaatsen bij de laatste reps.

Mijn post wokout meal was wel bagger :o 2 glazen chocomelk en een cheesedippers bakje, nouja, 500 kcal dus care.

Wat xyzyx zegt. Speelt wat met je voeten, de 1 krijgt last als die zijn voeten wat schuiner zet de ander krijgt last als die zijn voeten recht naar voren laat wijzen. Aangezien je knieen toch iets naar buiten horen te wijzen (push knees out) houd ik graag mijn voeten wat schuin. Het zou ook heel simpel kunnen dat je knie tever over je tenen heen gaat. Of dat jouw grens er zelfs nog wat eerder ligt, dit kan je uittesten met een lunge.
Maak een stap voorwaarts (zo ver mogelijk) zodat je knie in 1 lijn staat met je enkel. Vergelijk dit gevoel met als je knie terhoogte staat van je tenen en er net overheen/er net voor. Zo kan je heel simpel uitzoeken wanneer jij je knie maximaal belast en zo kan je je squat er op aanpassen ;)

Als je niet echt een verschilt voelt dan moet je gewoon je squat even filmen en op het forum posten. Voor en zijaanzicht. En je hele lichaam ofcourse, van de grond tot je haren.

Verdien je bij elke studentenjob in NL zo weinig geld? Ik ken echt niemand die werkt voor minder dan €9-€10 per uur.

Verdien je bij elke studentenjob in NL zo weinig geld? Ik ken echt niemand die werkt voor minder dan €9-€10 per uur.

Na dit te lezen schaam ik me om het loon dat ik nu verdien want dat is slechts de helft...

@ikwilgrootworde
Ik dacht ook even dafuq!?!? toen ik dat las.

rug + triceps vandaag

Deadlift
50x10
70x10
80x7 PR
90x3 PR

Pulldowns voor lats
60x12
70x10
75x8 PR

Tbar row
35x12
45x8
50x8 PR

81KG in de gym, wut

Even nagedacht over mijn 4 daagse UBLB split.... Ik denk dat ik het even anders ga aanpakken.

Mijn Lowerbody is aardig goed gegaan op low reps, mijn upperbody daarentegen vind ik echt heel slecht.

Wat gaan we hier aan doen? - Nou simpel, verhaal is als volgt.

Ma: MP dag + assistance. MP gaat op iets hogere reps dan eerst, zeg 8.

Di: DL dag + assistance. Volgens wendler principe.

Do: BP dag + assistance. Ook reps op 8.

Vr: SQ dag + assistance. Volgens wendler principe.

DUS: Lowerbody volgens Wendler 531. Puur omdat ik SQ en DL geen oefeningen vind om op hoge reps te doen. Voor algehele kracht vind ik SQ en DL perfect.

Upperbody ga ik weer wat anders aanpakken, wendler gooi ik even een tijdje over boord.. wat niet wilt zeggen dat ik het compleet afzweer voor altijd.
Upperbody zal op hoge reps gaan.

@IkWilGrootWorde

Je gaat dus meer op massa trainen ipv kracht ?

Maakt t zoveel uit dan kwa massa wanneer je max 1x100 squat dankzij een 3x8-12 reps schema vs een 5x5 schema?

FUUU k*tsquat k*t dag. Zit gewoon geen structuur in vakantiedagen, ik kom nevernooit aan 3200 kcal. Kan niet wachten totdat school weer begint
Squat:
10x20
10x40
8x60
8x70 slechttt
nogmaals 8x70 niet diep kak
8x60
FML

Neem trouwens volgende week een week rust, mag ook wel. Afgelopen jaar nog geen enkele week rust gehad, begin nu wel een beetje kwaaltjes te voelen. Nog steeds gevoel in me onderrug van dl maandag :O. Zelfs met squat last van

Zet je wekker om 8/9 uur en eet om de twee uur wat rijst/nootjes of wat dan ook. Zit je zo aan die 3200 Kcals.

Ik zeg je eerlijk, kracht boeit mij geen ****. Zolang ik progressie op de weegschaal, spiegel zie en van andere mensen hoor ga ik me niet druk maken dat ik 65kg squat. Ik heb sinds het begin een split gedaan en nooit op kracht getrained, vooruitgang is er altijd geweest. Zelfs een vriend van me squat maar 100kg en 100kg DL en is 180 met 87kg 8% (goed fysiek dus). Eerlijk kracht boeit geen ****.

Zoals XXLtje al eerder in dit topic zei: It's not about lifting 200 pounds,... it's about looking like you could lift them

Kan me niet voorstellen. Is toch ****ing machtig om een boel gewicht te kunnen squatten. Al is het alleen maar voor ego strelen :D, ik zou zou flink balen als ik na een half jaar 1 plate kan squatten. En er is denk ik nog nooit iemand geweest met monster legs die hooguit 1x bw kon squatten.

Kan me niet voorstellen. Is toch ****ing machtig om een boel gewicht te kunnen squatten. Al is het alleen maar voor ego strelen :D, ik zou zou flink balen als ik na een half jaar 1 plate kan squatten. En er is denk ik nog nooit iemand geweest met monster legs die hooguit 1x bw kon squatten.

En de mensen met monster legs squatten ook niet pas een half jaar ;)

En de mensen met monster legs squatten ook niet pas een half jaar ;)

Nee maar na een half jaartje kan je toch wel meer dan 65KG squatten? Daar begon ik volgens mij zowat mee :$

Ik squat nu bijna een half jaar geloof ik en squat 5x5x97,5. (En vind t weinig om over op te scheppen)

Btw, xyzyx begint mensen in te halen loooooooool

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven