Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee maar na een half jaartje kan je toch wel meer dan 65KG squatten? Daar begon ik volgens mij zowat mee :$
Ik squat nu bijna een half jaar geloof ik en squat 5x5x97,5. (En vind t weinig om over op te scheppen)
Btw, xyzyx begint mensen in te halen loooooooool

En de mensen met monster legs squatten ook niet pas een half jaar![]()
Nee maar na een half jaartje kan je toch wel meer dan 65KG squatten? Daar begon ik volgens mij zowat mee :$
Ik squat nu bijna een half jaar geloof ik en squat 5x5x97,5. (En vind t weinig om over op te scheppen)
Btw, xyzyx begint mensen in te halen loooooooool

ik snap alleen niet hoe iemand uit de sportschool van (geschat) 60 kg wel 10x120 kg kan squatten terwijl ik 20 kg zwaarder ben en 65 kg kan. oh ja, heb p*ssy legs -.- ik verheug me ook weer op school, ik word nu elke dag om 3 uur wakker en krijg dan niet meer dan 1200 kcal naar binnen. en ik kan nu moeilijk om 7 uur opstaan. heb ook al bijna een week niet getraind.
---------- Post toegevoegd Sat 29 Dec 2012 om 01:06 ----------
en xyzyx begint ook aardig wat progressie te maken. wat is je voedingsschema xyzyx?

ik snap alleen niet hoe iemand uit de sportschool van (geschat) 60 kg wel 10x120 kg kan squatten terwijl ik 20 kg zwaarder ben en 65 kg kan. oh ja, heb p*ssy legs -.- ik verheug me ook weer op school, ik word nu elke dag om 3 uur wakker en krijg dan niet meer dan 1200 kcal naar binnen. en ik kan nu moeilijk om 7 uur opstaan. heb ook al bijna een week niet getraind.
---------- Post toegevoegd Sat 29 Dec 2012 om 01:06 ----------
en xyzyx begint ook aardig wat progressie te maken. wat is je voedingsschema xyzyx?
Die zal wel meer dan 60kg wegen wrs. Want 10 x 2xbw en met heup onder knie diepte is toch wel sterk
Misschien is die net zo lang als pinda? Die squat toch ook 160+?

Ja maar hij is dan ook buff. Wanneer je 60kg weegt zal je echt 135 cm moeten zijn om heel buff te zijn.
true dat maar op 70 kilo @ 160-165 zal je ook wel 140 drukken toch?true dat maar op 70 kilo @ 160-165 zal je ook wel 140 drukken toch?
true dat maar op 70 kilo @ 160-165 zal je ook wel 140 drukken toch?
Markrot weegt volgens mij iets van 67 @ 169( of kleiner) en zijn pr qua bp is volgens mij 120 dl 200 en squat iets van 145 maar die kerel staat dan ook verdomd droog (7% ofso) 2x bw bp is best veel..
Noway is die gegroeid? hij was minstens een kop kleiner @ beginnerswedstrijd papendal.