MuscleMeat

The battle of the Ecto's

oke heb net 200 gram kip geroosterd en op 6 broodjes gedaan. best lekkah. op hoeveel kcal zal ik zitten?

Te weinig.

200 gr kip ongeveer 320 kcal
6 broodjes ongeveer 450 kcal

770 kcal ongeveer. prima voor avondeten imo

Broodjes zijn 125kcal per stuk ongeveer toch? Van de ah die witte en bruine wel iig zoiets

ik ga ook nog avondeten, heb voor de rest van de dag ongeveer 100 gram ongepelde pinda's gegeten. valt nog mee voor de wintertrainingsdip waarin ik zit. heb nog wel een vraagje, zitten er in frikandelbroodjes en chorizobollen bij de bakker bart ook transvetten?

Had zelf een paar jaar geleden ook last van die dip. Weet niet of je het al als supplement gebruikt, maar Vit D doet echt wonderen. Geen lage dosering maar gewoon 5000IU per dag in de wintermaanden. Via verschillende sites kun je zo'n potje bestellen.

Transvetten dienen als het langer houdbaar houden van verschillende producten. Ik weet dat de slager geen transvetten gebruikt; een bakker die transvetten gebruikt lijkt me erg onwaarschijnlijk.

Had zelf een paar jaar geleden ook last van die dip. Weet niet of je het al als supplement gebruikt, maar Vit D doet echt wonderen. Geen lage dosering maar gewoon 5000IU per dag in de wintermaanden. Via verschillende sites kun je zo'n potje bestellen.

Transvetten dienen als het langer houdbaar houden van verschillende producten. Ik weet dat de slager geen transvetten gebruikt; een bakker die transvetten gebruikt lijkt me erg onwaarschijnlijk.

wat voor werking heeft.vitamine D dan ?

ja ben benieuwd :D heb de laatste 2 week gewoon geen motivatie meer, ik denk dat het tijdens school weer beter gaat, dan kan ik namelijk direct om 2 uur naar de tjim met paar maten die me kunnen spotten

Een grote hoeveelheid Nederlanders heeft een Vit-D tekort wat zorgt voor depressies en andere mankementen. Dat tekort wordt in de meeste gevallen veroorzaakt door te weinig zonlicht gedurende de herfst- en wintermaanden. Supplementeren met Vit-D schijnt bij die typische winterdips te helpen.

Vitamine D neem ik ook sinds vorige week. 5000 iu en dan om de dag (zo staat het op de verpakking). Ik voel me wel wat fitter om eerlijk te zijn.

maar chorizobollen en frikandelbroodjes bij de bakker bart zijn dus wel goede kcal aanvullers voor tijdens een tussenuur op school ofzo? ik kan dan ook naar de visboer, trekmuur, oliebollenkraam, snackbars etc

Eet gewoon zoveel mogelijk clean. Ik koop liever een bak nootjes voor dezelfde prijs dan die vette hap. Zit overigens ook meer Kcal in 125 gram walnoten dan een frikandelbroodje.

Cashewnoten :O

damn verfail me!

---------- Post toegevoegd Sat 29 Dec 2012 om 21:11 ----------

heb mijn 4 day split veranderd.

haha ik ben er nog niet mee gestart hehe

---------- Post toegevoegd Sat 29 Dec 2012 om 21:16 ----------

plan is als volgt.

maandag: military press 3x8
dinsdag: deadlift 5/3/1
donderdag: bench 3x8
vrijdag: squat 5x5

allemaal.principes door elkaar but whatever.

bench en military op reps.
Slow progress.voor deadlift, die is immers toch al vrij goed.
Snellere progressie op squat moet kunnen, vandaar 5x5

Terug
Naar boven