AndroidHealthClinic

The battle of the Ecto's

Afgelopen 2 dgen voelt me rug redelijk relaxt, duimen draaien dat het zo blijft en 2013 knallend in kan!

maar chorizobollen en frikandelbroodjes bij de bakker bart zijn dus wel goede kcal aanvullers voor tijdens een tussenuur op school ofzo? ik kan dan ook naar de visboer, trekmuur, oliebollenkraam, snackbars etc

Of je neemt gewoon brood mee naar school met tonijn/kip erop.

k*t training gehad
ongeveer 7,5kg ingeleverd op benchpress en 4kg op incl dp

weet niet of het komt omdat ik gister uitging tot half 4 of omdat ik tijdje geen benchpress meer gedaan heb

fkkkk

positief: 36cm armen met pomp in biceps

Of je neemt gewoon brood mee naar school met tonijn/kip erop.

ik neem sowieso elke dag 3 broodjes kip met komkommer mee naar school :D

---------- Post toegevoegd Sun 30 Dec 2012 om 16:06 ----------

ot: ik voel dat ik de bovenkant van mn borst niet kan aanspannen, ik heb dus zeg maar een klompje spieren aan de onderkant van mijn borst. moet ik dan benchpress vervangen voor incline? op incline kan ik maar 60 kg en normale bp is mn favo oefening :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lawd dan ben ik 13-14% ofzo :roflol:

ik zie niet veel verschil tussen 15 en 20%

Je kan het ook niet echt vergelijken, ik zie zelf niet veel verschil tussen die van 10-12 en 15 simpelweg door de belichting/huidskleur en dat die van 15 flaring ribs heeft.

Je kan het ook niet echt vergelijken, ik zie zelf niet veel verschil tussen die van 10-12 en 15 simpelweg door de belichting/huidskleur en dat die van 15 flaring ribs heeft.

Vind het wel duidelijk eigenlijk. Die van 10-12 heeft zichtbare side abs en zn abs zien er harder uit. Ook heeft hij drogere armen. Verschil tussen 15 en 20 vind ik ook duidelijk genoeg. Die van 20 heeft b*ch tits en ziet er veel zachter uit.

Vind het wel duidelijk eigenlijk. Die van 10-12 heeft zichtbare side abs en zn abs zien er harder uit. Ook heeft hij drogere armen. Verschil tussen 15 en 20 vind ik ook duidelijk genoeg. Die van 20 heeft b*ch tits en ziet er veel zachter uit.

Bij die van 10-12 ZIE je z'n arm ja. op die van 15 zie je een mini stukje en de voorkant in de schaduw.. Ook lijkt het net alsof die van 10-12 een beter borst heeft (die van 20 heeft bijvoorbeeld een duidelijke omlijning en die van 10-12 ook maar die van 15 heeft het amper).

Bij die van 10-12 ZIE je z'n arm ja. op die van 15 zie je een mini stukje en de voorkant in de schaduw.. Ook lijkt het net alsof die van 10-12 een beter borst heeft (die van 20 heeft bijvoorbeeld een duidelijke omlijning en die van 10-12 ook maar die van 15 heeft het amper).

:o

Ik vind het duidelijk zat. Als ik naar het totaal plaatje kijk zie ik gewoon een vetter fysiek bij 15 dan bij 10-12. Kan je heel erg gaan mierennken maar ik heb er een goed beeld bij.

meh.ik ga ook.niet k*tTEN

Als mn vp niet hoger dan 15% komt zeg ik ook tegen cutten thalla.

ik ga maandag weer split doen, na een jaartje gewoon up/lb om te kijken wat voor mij het beste is. ben met split vooral met bench press en triceps op vooruit gegaan maar bij benen en rug merk ik geen verschil. mn massa in mijn armen zijn ook achteruit gegaan. dafuq

Als natty moet je geen split doen (waar je alles maar 1x pw traint) imo

Terug
Naar boven