AndroidHealthClinic

The battle of the Ecto's

Vandaag weer een training met Jay gehad dit keer ub een beetje een echo training ging in het begin minder maar uiteindelijk wel lekker.

bench press (ging niet echt lekker normaal kan ik meer hh m'n triceps had ik de dag ervoor al gepakt)
8 x50
3x55
3x55
1x60
1x60
4x55
6x50

chin ups (voelde mijn schouders hierbij had meer in gezeten)
4xbw
6xbw
6xbw

sp
12x16(lightweight)
10x18
8x 20
8x 20
5x 22 (PR)

dumbbell rows
8x30
8x30
8x30

rear lateral db raise
12x6
12x6
8x8
8x8
8x8

cgbp
12x40
6 x50
6 x50
8 x40

bicep ez curl
10x25
6 x27,5
6 x27,5

db shrugs
15x30
15x30
15x30

Vandaag weer getraind met Tails, ditmaal ub. Was idd wel beetje ego training, maar vond dat wel fijn want daardoor gingen we allebei zwaarder dan normaal.

BP
Nog wat warming up
8x50
8x60
1x65 (easy)
1x70 (easy)
1x72.5 (niet diep genoeg)
1x72.5 PR :D
Ging lekker, alles boven de 60 was pr, omdat het de eerste keer was dat ik maxte :trollface:
Kon misschien nog wel 75kg omdat de 72.5 vrij gemakkelijk ging, maar ik was al tevreden hiermee.

Chin ups
8xBW
3xBW+5 <-- dumbbell gleed weg, kon nog wel meer herhalingen
8xBW
Ging prima zo. Volgende keer alle sets weighted.

Dumbbell shoulder press
10x12
8x16
6x20
4x22 PR
Ging lekker.

Dumbbell row
8x30
6x36
8x30
Moet wel op houding letten.

Dips
3x8xBW
Had deze oefening lang niet gedaan.

Shrugs
2x12x30
Vorige keer maar 24kg ofzo :p

Verder nog wat bicepwerk en ff cgbp op techniek gechecked (normaal doe ik of dips of cgbp).

Congrats met de PR's gasten. Vrienden van elkaar?

vandaag niet getraind, wel net 5 frikandellen gegeten en andere chickenkip eetgewoontes. ben woensdag 5 kg vooruit gegaan met bp, PR is nu 3x5x75. jeej. squat 3x5x70 om ff vorm weer goed te pakken. deadlift 3x5x80, ook geen progressie en zoals altijd 2x15 dips.

Gister en vandaag training samenvatting:

Shoulders:
3x8x16, wou ze niet te hard pakken. Voelde ze ook al met rows

Cable rows(vervanging voor bor):
3x8x50. Netjes, volgende keer hoger

Vandaag

Squat:
3x8x60, wou niet te zwaar had dinsdag ook al gesquat. Maar ging zeker lekker, dinsdag 65 of 70 doen

Deadlift:
Had van dinsdag beetje last van onderrug dus nauwelijks gedeadlift
2x8x60, ging echt nergens over, had ook last van hipdrive...

Oftewel volgende week ****ing hard knallen en pr's zetten

---------- Post toegevoegd Fri 11 Jan 2013 om 19:55 ----------

Voedingsupdate:
Deze week goed aan voeding gehouden en volgensmij ook zwaarder geworden. Gaat de goede kant op, vp nauwelijks verschil gemerkt

Gister en vandaag training samenvatting:

Shoulders:
3x8x16, wou ze niet te hard pakken. Voelde ze ook al met rows

Cable rows(vervanging voor bor):
3x8x50. Netjes, volgende keer hoger

Vandaag

Squat:
3x8x60, wou niet te zwaar had dinsdag ook al gesquat. Maar ging zeker lekker, dinsdag 65 of 70 doen

Deadlift:
Had van dinsdag beetje last van onderrug dus nauwelijks gedeadlift
2x8x60, ging echt nergens over, had ook last van hipdrive...

Oftewel volgende week ****ing hard knallen en pr's zetten

---------- Post toegevoegd Fri 11 Jan 2013 om 19:55 ----------

Voedingsupdate:
Deze week goed aan voeding gehouden en volgensmij ook zwaarder geworden. Gaat de goede kant op, vp nauwelijks verschil gemerkt

heb je ook pics?

oh ik heb ze al gezien, niet beledigend ofzo maar je ziet er niet bepaald 88 kg uit en bij je stats op xyzyx zn post staat dat je 73 kg bent

Vandaag Borst getrained,

even me Bench press omdat ik zo trots ben :)

15x20
5x60
8x72,5 PR
10x72,5 easy DIK PR!
10x72,5
15x60 alles eruit geknald wat ik nog kon

volgende keer 75 kilo proberen

Incline BP

10x20
8x24
8x24

Zwakke schouders :( maar al een stuk sterker

nog cable flyes gedaan en wat tricep oefeningen

oh ik heb ze al gezien, niet beledigend ofzo maar je ziet er niet bepaald 88 kg uit en bij je stats op xyzyx zn post staat dat je 73 kg bent

lawls is just fake stats, wat denk jij nou :p

Die fotos waren Maximaal 73kg bij 13% ofzo, geen idee.
Gewicht nu weet ik niet

Rustdag vandaag! :D
Facking hard eten it is. Je merkt wel echt dat je je rust en kcals nodig hebt bij ub/lb, misschien er nog 100kcal bovenop pleuren want het aankomen gaat niet erg hard

Vandaag weer getraind met Tails, ditmaal ub. Was idd wel beetje ego training, maar vond dat wel fijn want daardoor gingen we allebei zwaarder dan normaal.

BP
Nog wat warming up
8x50
8x60
1x65 (easy)
1x70 (easy)
1x72.5 (niet diep genoeg)
1x72.5 PR :D
Ging lekker, alles boven de 60 was pr, omdat het de eerste keer was dat ik maxte :trollface:
Kon misschien nog wel 75kg omdat de 72.5 vrij gemakkelijk ging, maar ik was al tevreden hiermee.

Chin ups
8xBW
3xBW+5 <-- dumbbell gleed weg, kon nog wel meer herhalingen
8xBW
Ging prima zo. Volgende keer alle sets weighted.

Dumbbell shoulder press
10x12
8x16
6x20
4x22 PR
Ging lekker.

Dumbbell row
8x30
6x36
8x30
Moet wel op houding letten.

Dips
3x8xBW
Had deze oefening lang niet gedaan.

Shrugs
2x12x30
Vorige keer maar 24kg ofzo :p

Verder nog wat bicepwerk en ff cgbp op techniek gechecked (normaal doe ik of dips of cgbp).

Gaat lekker jay! :D

hoe lang trainen jullie nu al eigenlijk? ik train nu een jaar en 3 maanden waarvan 7 serieus zijn (niet met goed voedingsschema, maar wel veel kcals elke dag en schema met compounds only)

Vorig jaar 1 jan begonnen, dus dit is precies begin jaar 2 dat ik train.
Eerste 6 maanden sloeg nergens op, apparaten chillings en ik wist nergens wat van
4/5 maanden echt serieus trainen met schema's

Ik train sinds 8 september 2010.
Stats toen: 1,75 - 54 kg - 12/13%

Begin september 2011 werd het serieuzer. Toen ging ik squatten. Vanaf januari 2012 begonnen met deadlift.

Stats september 2011: 1,75 - 62 kg -12/13 %
Stats januari 2012: 1,75 - 67 kg - 14%
Stats augustus 2012: 1,75 - 73 kg - 16%
Stats nu (na kerstvakantie): 1,75 - 72 kg - 14%

Laatst bewerkt:
Ik ben iets van 1 februari vorig jaar begonnen, ik train dus bijna 1 jaar.

Stats toen: 1.82m, 60kg, 8%
Stats nu: 1.82m, 74kg, 10%

Krachtstats weet ik niet echt vanaf het begin, ik doe SQ en DL pas 1.5 maand ofzo. BB SP ga ik volgende week mee beginnen. Ik heb nu iets van 2 weken MP gedaan maar die voelt niet fijn, voorheen altijd DBSP. BP doe ik nu ook iets van 1-1.5 maand en daarvoor altijd dumbbell variant (zelfs ook nog een tijdje decline bp gedaan).

Eerste 3-4 maanden eigenlijk alleen maar machines. Eind mei serieus begonnen (toen kwam ik ook hier terecht). Toen heb ik iets van 5 maanden ub/lb gedaan, 10kg gepakt en bf iets van 2% gestegen. Daarna 2 maanden push/pull, beviel voor geen meter. Maakte toen ook geen progressie, heb wel leren squatten en deadliften ;)

Vanaf eind mei vorig jaar wel een voedingsschema maar ik lette nooit op kcal. Nu kwam ik er begin dit nieuwe jaar achter dat ik te weinig at. Sindsdien eet ik dus wat meer :p

Nu dus iets van 1 maandje ub/lb en dat bevalt prima. Heb ook sinds 1 januari een weegschaal dus nu kan ik mij ook op lege maag wegen, schommelt rond 74kg nu.

Dus ik train iets van 7 maanden serieus en 1 maand met goede compounds (BP, SQ, DL en SP) en goed voedingsschema.

Ik ben iets van 1 februari vorig jaar begonnen, ik train dus bijna 1 jaar.

Stats toen: 1.82m, 60kg, 8%
Stats nu: 1.82m, 74kg, 10%

Krachtstats weet ik niet echt vanaf het begin, ik doe SQ en DL pas 1.5 maand ofzo. BB SP ga ik volgende week mee beginnen. Ik heb nu iets van 2 weken MP gedaan maar die voelt niet fijn, voorheen altijd DBSP. BP doe ik nu ook iets van 1-1.5 maand en daarvoor altijd dumbbell variant (zelfs ook nog een tijdje decline bp gedaan).

Eerste 3-4 maanden eigenlijk alleen maar machines. Eind mei serieus begonnen (toen kwam ik ook hier terecht). Toen heb ik iets van 5 maanden ub/lb gedaan, 10kg gepakt en bf iets van 2% gestegen. Daarna 2 maanden push/pull, beviel voor geen meter. Maakte toen ook geen progressie, heb wel leren squatten en deadliften ;)

Vanaf eind mei vorig jaar wel een voedingsschema maar ik lette nooit op kcal. Nu kwam ik er begin dit nieuwe jaar achter dat ik te weinig at. Sindsdien eet ik dus wat meer :p

Nu dus iets van 1 maandje ub/lb en dat bevalt prima. Heb ook sinds 1 januari een weegschaal dus nu kan ik mij ook op lege maag wegen, schommelt rond 74kg nu.

Dus ik train iets van 7 maanden serieus en 1 maand met goede compounds (BP, SQ, DL en SP) en goed voedingsschema.

Welk verschil zie jij in MP en BBSP? Doe je bbsp seated ofzo?

Ja mp staand en sp zittend. En ja ik doe bb sp seated want staand vind ik k*t voor mn onderrug ;)

Aight, ja ik doe DBSP ook seated maar military press staan. Schijnt dat staan meer spiervezels erbij betrekt en dus meer gains :p.
Had het gelezen op ergogenics dacht ik, redelijk betrouwbaar

---------- Post toegevoegd Sat 12 Jan 2013 om 15:32 ----------

Maarja ik doe toch beide, dus dat maakt niet uit voor mij.
Lijkt me wel onhandig om BBSP seated to doen, of pak je EZbar?

Aight, ja ik doe DBSP ook seated maar military press staan. Schijnt dat staan meer spiervezels erbij betrekt en dus meer gains :p.
Had het gelezen op ergogenics dacht ik, redelijk betrouwbaar

---------- Post toegevoegd Sat 12 Jan 2013 om 15:32 ----------

Maarja ik doe toch beide, dus dat maakt niet uit voor mij.
Lijkt me wel onhandig om BBSP seated to doen, of pak je EZbar?

Ja ik doe ene training dbsp andere bb sp. En ik doe bbsp gwn met barbell, maar waarom zou dat onhandig zijn dan?

En op zich boeit het mij niet zoveel dat je bij mp meer spiervezels gebruikt, ik vind die oefening gewoon k*t voor mn onderrug en als ik daardoor een blessure krijg ben ik verder van huis. Soms moet je het ook op safe spelen :P

Ja ik doe ene training dbsp andere bb sp. En ik doe bbsp gwn met barbell, maar waarom zou dat onhandig zijn dan?

En op zich boeit het mij niet zoveel dat je bij mp meer spiervezels gebruikt, ik vind die oefening gewoon k*t voor mn onderrug en als ik daardoor een blessure krijg ben ik verder van huis. Soms moet je het ook op safe spelen :P

Nee tuurlijk, je moet doen wat je zelf lekker vind!
t*ring grote barbell op heuphoogte in de gym, not sure waar je dat doet?

Terug
Naar boven