MuscleMeat

The battle of the Ecto's

Nee tuurlijk, je moet doen wat je zelf lekker vind!
t*ring grote barbell op heuphoogte in de gym, not sure waar je dat doet?

Ik doe shoulder press in soort van bench press rack. Als ik fail dan kan ik de barbell altijd nog op de grond neerleggen.

Met dbsp kun je de dumbbells natuurlijk ook laten vallen. Het probleem is dan wel de dumbbells zelf omhoog te krijgen omdat dit best wat kracht kost vind ik.

Waarom is Daniel trouwens gebanned?

hoe lang trainen jullie nu al eigenlijk? ik train nu een jaar en 3 maanden waarvan 7 serieus zijn (niet met goed voedingsschema, maar wel veel kcals elke dag en schema met compounds only)

Train nu ong 9 maandjes.
Daarvoor wel 2/3 maanden niet serieus met de nadruk op echt niet serieus.
rug oefeningen waren voor borst etc.
Ik deed voornamelijk toen buik.

Nog steeds vernomen van xzyzyxx of iemand anders inmiddels wel?

Ja of Daniel, waar zijn die bitches gebleven

Lol wist niet dat je daar een ban voor kon krijgen :p

Maar is het tijdelijk dat ie gebanned is, want nu missen we natuurlijk 1 iemand :(

2 iemanden ;) geen idee of hij perm heeft, misschien BigT of EricR ofzo vragen of andere mod, die zal er wel wat van weten. ik las bij Allerlei dat Big T een topic erover had aangemaakt dat KvK nu verboden is, karma heeft dan geen echte waarde meer.

2 iemanden ;) geen idee of hij perm heeft, misschien BigT of EricR ofzo vragen of andere mod, die zal er wel wat van weten. ik las bij Allerlei dat Big T een topic erover had aangemaakt dat KvK nu verboden is, karma heeft dan geen echte waarde meer.

Ja xyz missen we ook idd.

Maar wat had karma voor waarde dan?

Ik zou ook wel willen weten wat karma voor waarde had

ik train nu 10 maanden,

Maart 2012 - 64 kg 10%
Januari 2013 - 75 kg 9%^

Progressie van 1.5 maand :D

25-11-2012:

2m61yk7.png

12-01-2013:

x4redu.png

29z8rcy.png

Rug groeit wel lekker, nu de rest nog :(

Wil je progressie niet afzwakken hoor, maar op de tweede foto is je pose beter en de lichtinval is ook veel beter!
Wat sta je trouwens scheef!

Wil je progressie niet afzwakken hoor, maar op de tweede foto is je pose beter en de lichtinval is ook veel beter!
Wat sta je trouwens scheef!

Ja dat klopt, is niet met zelfde lichtinval gemaakt. Maar dacht dat progressie wel duidelijk te zien was, althans mijn lats zijn stuk minder breed op 1e pic.

En ik lijk ook droger te staan, maar kan ook door lichtinval komen idd.

EDIT: Kwam erachter dat mn mobiel iets scheef stond, heb m dan op timer gezet en moet binnen 10sec poseren, vandaar dat ik niet altijd genoeg tijd neem om die recht te zetten :P

Laatst bewerkt:
Net lb training gehad, ging wel prima op zich. Squatten en deadliften nog op techniek.

Squat
8x30
8x40
2x8x50
8x60
Had al licht last van mn onderrug dus liet het hierbij.

Hack squat machine
8x25
8x35
10x40
10x50
Eerste keer, voelde heerlijk in quads. Volgende keer setjes van 40-50kg.

Seated leg curls
8x50
2x7x64
Stuk beter dan normaal, vorige keer maar iets van 50kg.

Stiff legged deadlifts
8x40
8x50
8x60
Op techniek dus niet te zwaar.

Verder nog kuiten en abs :)

Ik zou ook wel willen weten wat karma voor waarde had

Dan kon je zien of iemand zinnige posts maakte of niet, maar omdat er tegenwoordig karma word gegeven voor bijna alles + dat kvk is dit dus geen duidelijk beeld meer en word je genoodzaakt naar iemands postgeschiedenis te kijken of zelf te controleren (wat je eigenlijk altijd moet doen) of iemands post correct is.

Tsja, het is niet altijd feest hè
Iig, keihard vol eten vandaag. Zat gister ook weer rond de 3300kcal

Terug
Naar boven