XXL Nutrition

The battle of the Ecto's

Deadlift kan je gewoon vrij snel zwaar doen als je techniek goed zit, ik heb het je nog gezegd!:P

iemand uit mijn klas is best ong. net zo sterk als ik (wel breder, kleiner en van hetzelfde gewicht) en is nu al aan het cutten terwijl hij al rond de 9% ligt. hij gaat ook kuren met trenboline, is dit verstandig denken jullie?

iemand uit mijn klas is best ong. net zo sterk als ik (wel breder, kleiner en van hetzelfde gewicht) en is nu al aan het cutten terwijl hij al rond de 9% ligt. hij gaat ook kuren met trenbolOne, is dit verstandig denken jullie?

Nee niet verstandig. Al zal het grootspraak kunnen zijn.

iemand uit mijn klas is best ong. net zo sterk als ik (wel breder, kleiner en van hetzelfde gewicht) en is nu al aan het cutten terwijl hij al rond de 9% ligt. hij gaat ook kuren met trenboline, is dit verstandig denken jullie?
Moet je niet aan ons vragen de meesten zullen hier niks afweten van kuren. Maar met die stats zou ik nog geen injecties plaatsen die je groei en hormoon balans kunnen ****en. Misschien squat je trouwens wel te diep dat je om die reden last hebt. Maak er anders eens een vid van en plaats hem hier want als je dat gewicht niet omhoog knalt zal je progressie op een bepaald moment stagneren.

@Jay93
Netjes die pr.

Moet je niet aan ons vragen de meesten zullen hier niks afweten van kuren. Maar met die stats zou ik nog geen injecties plaatsen die je groei en hormoon balans kunnen ****en. Misschien squat je trouwens wel te diep dat je om die reden last hebt. Maak er anders eens een vid van en plaats hem hier want als je dat gewicht niet omhoog knalt zal je progressie op een bepaald moment stagneren.

@Jay93
Netjes die pr.

ik ga wel erg diep ja, bijna met mn reet tot de grond

@jochemb je kan gewoon gaan stretchen.
En gewoon veel oefenen

@jochemb je kan gewoon gaan stretchen.
En gewoon veel oefenen

Klopt, maar ik ben lui:D
Bovendien heb ik het idee dat mn hams mbv squat wel redelijk opgerekt worden

---------- Post toegevoegd Wed 16 Jan 2013 om 23:32 ----------

Ik wens hem succes dan, wat is zn nakuur? Leuk dat als hij aan de nolvadex of clomid gaat met op je 17/18e al kans op haaruitval krijgt.
Sowieso om op deze leeftijd al te kuren is echt slecht voor je, je hele hormoonhuishouding ligt plat.
Onder de 21 is echt no-go

Ik wens hem succes dan, wat is zn nakuur? Leuk dat als hij aan de nolvadex of clomid gaat met op je 17/18e al kans op haaruitval krijgt.
Sowieso om op deze leeftijd al te kuren is echt slecht voor je, je hele hormoonhuishouding ligt plat.

Tren is ook niet goed voor je haren.
Maar tren only? Meeste zetten er nog test naast.

Gewoon niet aan test en dergelijke beginnen tot je uitgegroeid bent en een redelijke basis heb anders speel je met je lichaam.

ik ga sowieso niet kuren, maar als ik het zou doen zou ik het alsnog pas doen wanneer ik 30+ ben. hij heeft buitenlandse genen dus nu (nog) wel een epic haarlijn

ik ga sowieso niet kuren, maar als ik het zou doen zou ik het alsnog pas doen wanneer ik 30+ ben. hij heeft buitenlandse genen dus nu (nog) wel een epic haarlijn

Ik ga ook niet kuren, maar wanneer ik dat wel zou doen rond 30 jaar.
Eerste kuur dan test only met 4 weken nakuur nolvadex
2e kuur test/tren met winny of tren met test, maar das wel ziek zwaar

---------- Post toegevoegd Thu 17 Jan 2013 om 18:13 ----------

Het is weer de voedingsdag vandaag :D
dubbele pizza à 1350 kcal :roflol:

Ik ga ook niet kuren, maar wanneer ik dat wel zou doen rond 30 jaar.
Eerste kuur dan test only met 4 weken nakuur nolvadex
2e kuur test/tren met winny of tren met test, maar das wel ziek zwaar

---------- Post toegevoegd Thu 17 Jan 2013 om 18:13 ----------

Het is weer de voedingsdag vandaag :D
dubbele pizza à 1350 kcal :roflol:

Is helemaal niet ziek zwaar als je er geen doseringen bij zet xD

Moet er niet aan denken om te prikken.

True that :p, maar wat ik bedoel is de combinatie met redelijke dosissen pittig zwaar kan wezen

Gozer, me ma had de verkeerde pizzas gehaald. Zit nu aan de 1600kcal :roflol:
Well itll fit in:D

Sws moet je er niet aan denken om onder de 21 te gaan prikken.
Mij lijkt t wel ergens interssant maarja ook weer niet.
Dus we zien wel waar het loopt.
Ik zou eerst ook geen eiwitshakes kopen dusja:D

True that :p, maar wat ik bedoel is de combinatie met redelijke dosissen pittig zwaar kan wezen

vetz*k.
Junkmeal van de week

Het gevoel om 'on' te zijn :p

nice :)
wat ik vandaag gegeten heb:
7:15 Banaan met glas chocomel (even rustig aan doen, ik weet het, k*tontbijt maar eerst ontbeet ik helemaal niet)
10:15 4x dubbel belegde kadetjes met geroosterde ham met curry, 2 koekjes, 2x bros, 4 pakjes taksi appel&peer
12:00 - 13:30 2x broodje hamburger speciaal, pikanto, 2x frikandelbroodje, 2x chorizobol, hawaiibol
15:00 60 gram ongepelde pinda's (dus ook ongezout), 2 gehaktballen, 2x toblerones, anderhalf fles cola (das best k*t, ben er echt ziek verslaafd aan)
net thuis van ziekenhuisbezoek aan mn oma, straks ff avondeten
is dit te veel/te weinig voor een goede training voor morgen? ik doe vooral op energie

Terug
Naar boven