Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgende keer gwn 3 setjes van 62.5kg.
)
)
Next time 3 setjes 52.5 en dan wat meer reps.rechtsklik op pictogrammetje van foto, dan afbeelding weergeven in nieuw tabblad
rechtsklik op pictogrammetje van foto, dan afbeelding weergeven in nieuw tabblad
Goeie chest idd, rest ziet er ook wel goed uit. Denk idd dat je bf iets hoger is.
ben ook hard aan het werk om meer progressie bij benen te zien, squats vallen zwaar tegen maar leg curls, leg extensions en weighted calf raises gaan bijna 4x10 op bijna maximaal gewicht dat mogelijk is. volgens veel mensen zijn mijn benen veel vooruit gegaan, maar ik zelf merk er geen verschil in.Net terug van Engeland. Was lachen
training van vrijdag:
Squat:
10x40
8x50
8x60
2x8x70 (soms een faal rep)
sldl:
3x8x60
Nah, ging met me pa en wat andere vrienden met hun vaders.
Gingen naar Newcastle voor oa de wedstrijd newcastle-reading
Gelukkig drink ik niet, anders was ik mn gains voor het hele jaar kwijt

oh ik werd vandaag ook weer om 3 uur pas wakker, had toen 2 broodjes met geroosterde kipfilet (heel pakje) en tosti gegeten, nu aan de notenmix en cola. hopen dat avondeten maar carb rijk is en zwaar valt qua prot. en kcal anders ben ik morgen de lul qua training
meestal ben je ook gewoon slapper na een avondje uit, ik tenminste dan
Anders neem je toch een whey shake met olijfolie en wat cola? kom je ook aan je kcals en (e/k/v)
Cola is gewoon carb
---------- Post toegevoegd Sun 20 Jan 2013 om 17:52 ----------
Klopt, 1 van de redenen waarom ik ermee gestopt ben. Je voelt jezelf zoveel chiller die dag erna
alternatiefje voor whey? moet het nog kopen, ben momenteel blut

kip
zalm, noten(wel veel vetten, goede echter), tonijn, vlees
Pak een broodje en fl**ker daar 50gr vlees op. Zo weer 12g eiwit binnen

been there, done that. bedankt, ik do het gewoon nog een keer![]()