MuscleMeat

The battle of the Ecto's

Ik zie geen foto's.

Net UB training gedaan, was erg moe van tevoren dus gewichten zijn niet bijzonder ofzo. Had ook wat meer rust genomen tussen de setjes.

BP
8x40
8x50
8x60
3x70+2spot
7x50+3spot
Iemand spotte mij bij laatste 2 sets en gebruikte andere methode. Ik was van plan na de 60 2 setjes van 62.5 te gaan doen, maar hij wilde dat ik 70 probeerde en vlak erna 50kg voor epic pomp ;) Volgende keer gwn 3 setjes van 62.5kg.

Chin ups
3x8xBW VPR (LOL :D)
Ging toch wel nice dit, volgende keer weighted doen.

Dumbbell shoulder press
8x14
2x8x18 VPR
Had beter gekunt, maar ben toch niet ontevreden.

CGBP
10x40
10x50
6x55+4spot PR (6hh is pr, de 4 andere tel ik niet mee :P)
Was moe dus wist niet wat ik aankon, dus maar met 40 begonnen wat echt super easy ging, 50 ging ook easy. 55 ging ook wel beter dan voorheen ;) Next time 3 setjes 52.5 en dan wat meer reps.

Voor de rest zie log

Hoogtepuntje van mijn lowerbody training:

Deadlift
5x60
5x80
5x5x105

Goeie chest idd, rest ziet er ook wel goed uit. Denk idd dat je bf iets hoger is.

dankje :) ben ook hard aan het werk om meer progressie bij benen te zien, squats vallen zwaar tegen maar leg curls, leg extensions en weighted calf raises gaan bijna 4x10 op bijna maximaal gewicht dat mogelijk is. volgens veel mensen zijn mijn benen veel vooruit gegaan, maar ik zelf merk er geen verschil in.

---------- Post toegevoegd Fri 18 Jan 2013 om 20:25 ----------

en ik had gisteren ook een rustdag, bijzonder veel (vet/hoog in kcal) gegeten en leek daardoor ook op de ''before'' van een gefakete ''before/after'' foto. zie dit filmpje voor nader uitleg

http://www.youtube.com/watch?v=M957dACQyfU

Net terug van Engeland. Was lachen
training van vrijdag:
Squat:
10x40
8x50
8x60
2x8x70 (soms een faal rep)
sldl:
3x8x60

Nah, ging met me pa en wat andere vrienden met hun vaders.
Gingen naar Newcastle voor oa de wedstrijd newcastle-reading

Gelukkig drink ik niet, anders was ik mn gains voor het hele jaar kwijt

Nah, ging met me pa en wat andere vrienden met hun vaders.
Gingen naar Newcastle voor oa de wedstrijd newcastle-reading

Gelukkig drink ik niet, anders was ik mn gains voor het hele jaar kwijt

heeft drank zoveel invloed op je gains dan?

heeft drank zoveel invloed op je gains dan?

In kleine mate niet, maar wat er op die boot gezopen is 2 dagen lang wel :D

---------- Post toegevoegd Sun 20 Jan 2013 om 16:09 ----------

Al drink jij 6 pintjes op een avond in de week zou ik me geen zorgen maken

Belangrijker is je eetlust de dag na een avondje stappen:p

oh ik werd vandaag ook weer om 3 uur pas wakker, had toen 2 broodjes met geroosterde kipfilet (heel pakje) en tosti gegeten, nu aan de notenmix en cola. hopen dat avondeten maar carb rijk is en zwaar valt qua prot. en kcal anders ben ik morgen de lul qua training

meestal ben je ook gewoon slapper na een avondje uit, ik tenminste dan

oh ik werd vandaag ook weer om 3 uur pas wakker, had toen 2 broodjes met geroosterde kipfilet (heel pakje) en tosti gegeten, nu aan de notenmix en cola. hopen dat avondeten maar carb rijk is en zwaar valt qua prot. en kcal anders ben ik morgen de lul qua training

Anders neem je toch een whey shake met olijfolie en wat cola? kom je ook aan je kcals en (e/k/v)
Cola is gewoon carb

---------- Post toegevoegd Sun 20 Jan 2013 om 17:52 ----------

meestal ben je ook gewoon slapper na een avondje uit, ik tenminste dan

Klopt, 1 van de redenen waarom ik ermee gestopt ben. Je voelt jezelf zoveel chiller die dag erna

Anders neem je toch een whey shake met olijfolie en wat cola? kom je ook aan je kcals en (e/k/v)
Cola is gewoon carb

---------- Post toegevoegd Sun 20 Jan 2013 om 17:52 ----------

Klopt, 1 van de redenen waarom ik ermee gestopt ben. Je voelt jezelf zoveel chiller die dag erna

alternatiefje voor whey? moet het nog kopen, ben momenteel blut

Terug
Naar boven