AndroidHealthClinic

The battle of the Ecto's

Kook voor jezelf 17 jarige kleuter:p

Het word hier wel steeds stiller heh:p

Zou izxyzyi nog steeds vast zitten:P?

We zijn eig allebei de leiders zo'n beetje kwijt.

Ja vraag me echt af waar xyzyx is gebleven :/

Iig mijn training vandaag ging half, had een beetje een slechte dag moe enzo

BP:
10x20
10x40
3x8x60 (met spot)

Pullups:
medium wide 3x8xbw prima

MP:
10x20
10x20
10x25 (wou echt ff goed opgewarmd zijn)
3x8x35 (lekkerlekker, wel laatste set laatste 2 reps met spot)

Cable rows
10x41
3x8x54,5 (pr)

Verder nog facepulls gedaan, k*t oefening volgende keer zeker reardelt flyes doen
wat bbcurls en cgbp, cgbp ging wel lekker. voelde tricep echt opgepomp maar niet echt branded gevoel. Voelde schouder ook goed daarbij :p

kan de hele week niet trainen ivm tentamens :( ik ga me weer echt k*t voelen nu, mn handen jeuken om een barbell vast te pakken :L

kan de hele week niet trainen ivm tentamens :( ik ga me weer echt k*t voelen nu, mn handen jeuken om een barbell vast te pakken :L

Tentamens ben je toch juist vroeg uit vond dat zo relaxt examentje doen dan hele kapot trainen en goed et en dan keihard leren.

Tentamens ben je toch juist vroeg uit vond dat zo relaxt examentje doen dan hele kapot trainen en goed et en dan keihard leren.

ja, ik denk dat ik maar di do za ga trainen, volgende week weer ma wo vrij. en ik moet potverdomme een goed voedingsschema samenstellen alleen ik weet geen zak van nutritie, en ik snap ook niet waarom ik keto dieet zou doen. dat is toch enkel voor vetverlies?

ja, ik denk dat ik maar di do za ga trainen, volgende week weer ma wo vrij. en ik moet potverdomme een goed voedingsschema samenstellen alleen ik weet geen zak van nutritie, en ik snap ook niet waarom ik keto dieet zou doen. dat is toch enkel voor vetverlies?

Wie zegt dat je keto moet doen?

**** die Nico Jager trainers, praat maar 's met een degelijke trainer die ervaring heeft met BB.

Dit, maak je eigen keuzes. Met keto kun je geen goede resultaten in strength boeken. Je hebt carbs nodig daarvoor. Doe gewoon goed bulkschema

**** die Nico Jager trainers, praat maar 's met een degelijke trainer die ervaring heeft met BB.

meeste info dat je daar krijgt van niet-trainers is allemaal broscience..

---------- Post toegevoegd Tue 22 Jan 2013 om 15:00 ----------

over naar bulk dus. dirty of clean? en is gebakken vis ook dirty? ik eet dat namelijk t*fus vaak. ik kan wel kwartier eerder opstaan en 2 gebakken eieren op brood en broodje geroosterde kipfilet maken als ontbijt. dan 4 broodjes plofkip/geroosterde ham met curry voor op school, dan training, gebakken vis, broodje hamburger speciaal, dan naar huis gaan en 200 gram noten vreten, ondertussen ook weer geroosterde plofkip/ham maken en chocomel drinken. potverdomme, nog niet genoeg.

meeste info dat je daar krijgt van niet-trainers is allemaal broscience..

---------- Post toegevoegd Tue 22 Jan 2013 om 15:00 ----------

over naar bulk dus. dirty of clean? en is gebakken vis ook dirty? ik eet dat namelijk t*fus vaak. ik kan wel kwartier eerder opstaan en 2 gebakken eieren op brood en broodje geroosterde kipfilet maken als ontbijt. dan 4 broodjes plofkip/geroosterde ham met curry voor op school, dan training, gebakken vis, broodje hamburger speciaal, dan naar huis gaan en 200 gram noten vreten, ondertussen ook weer geroosterde plofkip/ham maken en chocomel drinken. potverdomme, nog niet genoeg.

Welke trainers zijn er nog bij Nico Jager dan?

Traint die vent met z'n snor er nog? Is ongeveer 40-50 jaar oud en doet eigenlijk voornamelijk borst. Bert is z'n naam.

ik moet aankomen potjandorie gossiemijne ik blijf maar op de 80 kg steken

Welke trainers zijn er nog bij Nico Jager dan?

Traint die vent met z'n snor er nog? Is ongeveer 40-50 jaar oud en doet eigenlijk voornamelijk borst. Bert is z'n naam.

ja die traint altijd wanneer ik er ook ben, alleen hij is geen trainer. hoezo?

wat is daarmee dan kenn

---------- Post toegevoegd Tue 22 Jan 2013 om 21:59 ----------

hmm was net nog ambulance bij nico jager hoorde ik

Terug
Naar boven