- Waardering
- 2.880
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice
Ik heb echt zieke honger maar ouders maken niks klaar :'(

ik ga ook altijd avondeten rond 8/9 uur ofzo, wel beter voor mij want dan ga ik meer eten = meer kcal

kan de hele week niet trainen ivm tentamensik ga me weer echt k*t voelen nu, mn handen jeuken om een barbell vast te pakken :L
Tentamens ben je toch juist vroeg uit vond dat zo relaxt examentje doen dan hele kapot trainen en goed et en dan keihard leren.
Tentamens ben je toch juist vroeg uit vond dat zo relaxt examentje doen dan hele kapot trainen en goed et en dan keihard leren.
ja, ik denk dat ik maar di do za ga trainen, volgende week weer ma wo vrij. en ik moet potverdomme een goed voedingsschema samenstellen alleen ik weet geen zak van nutritie, en ik snap ook niet waarom ik keto dieet zou doen. dat is toch enkel voor vetverlies?
trainer @ sportschool die zegt dat dat geweldige resultaten oplevert, dat is ook zo alleen ik wil wel carbs blijven eten
**** die Nico Jager trainers, praat maar 's met een degelijke trainer die ervaring heeft met BB.
Dit, maak je eigen keuzes. Met keto kun je geen goede resultaten in strength boeken. Je hebt carbs nodig daarvoor. Doe gewoon goed bulkschema
trainer @ sportschool die zegt dat dat geweldige resultaten oplevert, dat is ook zo alleen ik wil wel carbs blijven eten
**** die Nico Jager trainers, praat maar 's met een degelijke trainer die ervaring heeft met BB.
meeste info dat je daar krijgt van niet-trainers is allemaal broscience..
---------- Post toegevoegd Tue 22 Jan 2013 om 15:00 ----------
over naar bulk dus. dirty of clean? en is gebakken vis ook dirty? ik eet dat namelijk t*fus vaak. ik kan wel kwartier eerder opstaan en 2 gebakken eieren op brood en broodje geroosterde kipfilet maken als ontbijt. dan 4 broodjes plofkip/geroosterde ham met curry voor op school, dan training, gebakken vis, broodje hamburger speciaal, dan naar huis gaan en 200 gram noten vreten, ondertussen ook weer geroosterde plofkip/ham maken en chocomel drinken. potverdomme, nog niet genoeg.
Welke trainers zijn er nog bij Nico Jager dan?
Traint die vent met z'n snor er nog? Is ongeveer 40-50 jaar oud en doet eigenlijk voornamelijk borst. Bert is z'n naam.