Fitness Seller

The battle of the Ecto's

Lekker getraind weer, zit vooruitgang in!
DL:
10x50
10x60
8x80
2x8x90. Was nog niet uitgeput dus had nog een setje bijgekund maar wou niet te hard gaan.

hack Squat in Smith is k*t, niet meer doen dus. verder nog lunges en curls en shit. Stelde niet zo heel veel voor

---------- Post toegevoegd Tue 22 Jan 2013 om 22:31 ----------

meeste info dat je daar krijgt van niet-trainers is allemaal broscience..

---------- Post toegevoegd Tue 22 Jan 2013 om 15:00 ----------

over naar bulk dus. dirty of clean? en is gebakken vis ook dirty? ik eet dat namelijk t*fus vaak. ik kan wel kwartier eerder opstaan en 2 gebakken eieren op brood en broodje geroosterde kipfilet maken als ontbijt. dan 4 broodjes plofkip/geroosterde ham met curry voor op school, dan training, gebakken vis, broodje hamburger speciaal, dan naar huis gaan en 200 gram noten vreten, ondertussen ook weer geroosterde plofkip/ham maken en chocomel drinken. potverdomme, nog niet genoeg.

Ik zou wel voor clean gaan

Squat werksets
3x5x70
5x80
5x85

We noemden hem altijd Triple B, Bert Borst Biceps. :o
Mooi figuur is dat. Elke maandag weer hetzelfde liedje:

Wanneer kom je trouwens eens bij een echte sportschool trainen? :x

haha dat klopt, hoezo ken je hem dan? ik ben trouwens ook een van de weinigen die squat en deadlift volgens mij.. bijna niemand daar traint benen

Ik heb mijn eerste jaren in de sportschool doorgebracht bij Nico Jager. ;)

hoe oud was je toen? en waarom ging je naar ultimate? daar lijkt het me vol te zitten met kinderen met goede voornemens en juicers waarbij je de rug/borst acne kan ruiken als je binnen komt.

Rug

20130123_221945.jpg

dat is inderdaad een rug

je vergeet dankjewel te zeggen :p

is dit srs 14%? had het hoger ingeschat

Ik geloof mijn huidplooimeter liever heren, vind het knap dat jullie vetpercentage kunnen beoordelen op een te donkere, onscherpe foto.

Terug
Naar boven