Fitness Seller

The battle of the Ecto's

Netjes man, keep it going!

Gaat lekker guys

Volgens mij ben ik nog maar de enige hier die hier zn trainingen post :P

Vandaag UB'tje gedaan:

BP
8x40
6x55 <- bedoeling was 52.5 maar deed per ongeluk 55kg eraan xD
5x65
3x65
5x62.5
Ging minder lekker voor mijn gevoel. Ga toch maar terug naar 62.5.

Incline dbp
10x22.5
10x24
8x25.5 PR
Tevreden hiermee.

Dumbbell row
10x34
2x7x38
Volgende keer iets lichter want dan is techniek wat beter.

Dumbbell shoulder press
8x15.5
8x18
8x20.5 DIKKE VETTE PR
7x20.5 PR
Voelde sinds tijden goed, gaat ook eindelijk weer wat vooruit qua gewicht.

Dips
8xBW+2.5
2x6xBW+5
Niet slecht zo aan het einde vind ik ;)

Opmerking:
Meestal post ik 2-3 oefeningen maar vandaag vond ik de training toch wel lekker gaan dus heb ik wat meer gepost :D

Nette training heb je dumbbells met halve gewichten ?

Grappig.
Hoe lopen de dumbbells dan bij jou?

Bp:
2x8x55 k*t
6x55 k*tt
mp:
2x8x35
7x35 k*t

Nette training heb je dumbbells met halve gewichten ?

Grappig.
Hoe lopen de dumbbells dan bij jou?

Dumbbell leeg weegt 1.7kg met sluitingen. Ik rond dat af naar 1.5kg. Dus bij die 20.5 kg bijvoorbeeld heb ik 19kg aan schijven (9.5kg per kant) en dan de dumbbell van 1.5kg (eigenlijk dus 1.7kg) ;)

ff update over mn gewicht.

Heb mij afgelopen maand elke dag gewogen op lege maag en in onderbroek zoals iedereen doet ;)

Gister bleek dus dat de weegschaal in mijn kamer 1kg lichter aangeeft dan het werkelijk is. Ik heb namelijk vloerbedekking, wat dus zacht is, en daardoor is het gewicht niet accuraat. Toen ik daarna dingen woog in de badkamer was alles dus 1kg zwaarder en ik hoorde dat je op een rechte ondergrond moest wegen. Is dus een meevaller want ik blijk dus 1kg zwaarder te wegen dan ik dacht, ik woog normaal namelijk in mn slaapkamer.

Begin januari: ~74.5kg
Midden januari: ~75kg
Begin februari: ~75.5kg
Nu: ~76kg

Woog vanochtend 76.3kg maar schommelt meestal rond 76 dus hou het gewoon daarop.

Gister tijdens de training kwam ik dus achter dat gewichtsverschil en dacht dus dat alle gewichten eerst lichter waren dus wat echt chagrijnig want ik dacht die bp enzo klopt allemaal niet meer :mad:
Uiteindelijk bleek alles dus wel te kloppen. Wilde na mijn training meteen foto's maken eigenlijk, maar besloten eerst dat mysterie van die weegschaal op te lossen. Foto's komen dus wel andere keer, waarschijnlijk volgende week ofzo.

Vetpercentage zal allicht iets gestegen zijn. Is nog steeds binnen de perken, zie namelijk nog steeds abs op groot deel van de dag, denk zelf max 12% maar kan ook lager zijn. Maarja ik maak binnenkort dus wel foto's dan zie ik wel. Ik ga nu gewoon clean bulken naar 80kg en dan zie ik wel verder.

Vandaag lekker schouders getraind pomp zat er goed in zowel in schouders als triceps

Netjes boys, ik ga vanavond de deads pakken. Kijken wat ik eruit kan halen!

net weer getraind, wel minder dan anders want heb gisteren niks anders gegeten dan broodje en bordje avondeten. op school 5 broodjes kipfilet gegeten + drinken e.d., daarna naar visboer gefietst en gebakken vis gegeten. was lekkah. toen wezen trainen met 3 andere gymbro's en mn broer, mooie ervan was dat ik weer squats kan doen, gooi ik dus ook weer in mn schema. zo zag mn training eruit:

SQ
8x60
8x70
8x70 (mn quads begonnen te trillen dus ging ik maar niet nog zwaarder, vorm heb ik weer te pakken)

DB SP
3x8x20, niet veel speciaals, volgende keer 2 kg zwaarder om te kijken of ik dan wel beetje burn krijg

Lateral Side Raises
1x8x7kg
1x8x9kg
1x8x9kg, ook niet veel speciaals, schouders zijn wel achteruit gegaan laatste tijd. is ook uit verhouding vergeleken met mn armen

Leg Press
3x8x93, niks vooruitgegaan maar wel moeite mee. mn knie knakte niet meer dus dat was wel mooi.

Leg Extensions
3x8x75, niet veel problemen mee, ging prima

Leg Curls
1x8x35
2x8x45 ik kon hier niet opkomen, het is zon lig-apparaat. ik voelde een vieze knak in mijn knie toen ik te snel op het apparaat ging, deed t*fus veel pijn. results: intern gaan janken maar gelukkig kan ik fysiek wel een stootje hebben. knie knakt weer als een gekke

daarna 3x10 ab crunches gedaan gecombineerd met 3x10 tight low crunches (superset)

---------- Post toegevoegd Tue 12 Feb 2013 om 18:59 ----------

ondertussen ook bij leg curls machine calf raises gedaan to failure (= superset)

ff update over mijn aanpak de komende weken/maanden.

Squat ga ik terugdoen naar 60kg en elke week 2.5kg erbij. Ik kan nu wel setjes van 70-80 maar techniek wisselt teveel naar mijn mening. De ene keer wel diep genoeg, andere keer niet en soms gaat mijn rug te ver naar voren. Ik heb dus geen zin in een blessure ofzo dus ik kies voor veiligheid en dus voor een lager gewicht. Ik deed vandaag LB met SQ 3x8x60 en dat voelde prima aan. Diepte was par/onder par (normaal erboven) dus dat is al een verbetering. Verder voelde de oefening veel beter aan.

RDL gaat terug naar 70kg. Deed vandaag 2x5x95 maar was echt veels te heavy. Ik deed ook eerste rep uit rack dus daardoor is het ook makkelijker. Ik zie dat meer doen bij RDL dus besloot ik dat ook maar te doen. Bij 95kg begon ook lats mee te werken en dat vind ik niet echt fijn, wil het echt vanuit mijn hams doen. Bovendien wil ik ook iets hoger in hh gaan zitten, vind 5 iets te laag ervoor. Zelfde voor squats, die deed ik normaal standaard 5hh, nu doel ik op 6-8.

BP gaat terug naar 60kg denk ik. Die raise ik op gevoel en niet per week ofzo. Ik wil het echt in mn pecs voelen en niet teveel uit mijn armen gaan werken.

De rest van de oefeningen hou ik op hetzelfde gewicht. Ik heb bewust voor de 3 'grote' gekozen om lager te gaan. Ik weet dat het stoer is als je die zwaar kunt, maar ik vind het juist bij die 3 oefeningen belangrijk om een perfecte techniek te hebben. Het zijn namelijk de oefeningen waarmee je de meeste spiergroepen aanspreekt en het zou zonde zijn als je daar geen gebruik van maakt door een verkeerde techniek.

Shoulder press hou ik ook wel in de gaten, doe dat met dumbbells en wil die ook niet te snel raisen. Ik wil die gewoon strikt uitvoeren, vorige keer lukte dat gelukkig.

De training even kort:

SQ
8x40
8x50
3x8x60
Blijft deze week nog op 60, volgende week 2.5kg erbij.

RDL
8x55
5x75
2x5x95
Terug naar 70.

Vanochend woog ik inclusief schijt 75,7
Dus 75,5.
0,5kilo erbij

Hoe weet je nou weer wat je drol weegt?

Ja zo doe ik het zelf ook. Maar hoe weet je dat zonder een schaaltje vol te schijten?

Damn je bent serieus, houd op vent :p

:trollface:

Hoe kan je dat nou serieus nemen :p

Je stront weegt echt geen halve kilo
en ook geen 100 gram

dus 200/300

Haha stelletje vreemde ecto's:p
Bw is nu na de eerste week 73... Vocht!

Terug
Naar boven