net weer getraind, wel minder dan anders want heb gisteren niks anders gegeten dan broodje en bordje avondeten. op school 5 broodjes kipfilet gegeten + drinken e.d., daarna naar visboer gefietst en gebakken vis gegeten. was lekkah. toen wezen trainen met 3 andere gymbro's en mn broer, mooie ervan was dat ik weer squats kan doen, gooi ik dus ook weer in mn schema. zo zag mn training eruit:
SQ
8x60
8x70
8x70 (mn quads begonnen te trillen dus ging ik maar niet nog zwaarder, vorm heb ik weer te pakken)
DB SP
3x8x20, niet veel speciaals, volgende keer 2 kg zwaarder om te kijken of ik dan wel beetje burn krijg
Lateral Side Raises
1x8x7kg
1x8x9kg
1x8x9kg, ook niet veel speciaals, schouders zijn wel achteruit gegaan laatste tijd. is ook uit verhouding vergeleken met mn armen
Leg Press
3x8x93, niks vooruitgegaan maar wel moeite mee. mn knie knakte niet meer dus dat was wel mooi.
Leg Extensions
3x8x75, niet veel problemen mee, ging prima
Leg Curls
1x8x35
2x8x45 ik kon hier niet opkomen, het is zon lig-apparaat. ik voelde een vieze knak in mijn knie toen ik te snel op het apparaat ging, deed t*fus veel pijn. results: intern gaan janken maar gelukkig kan ik fysiek wel een stootje hebben. knie knakt weer als een gekke
daarna 3x10 ab crunches gedaan gecombineerd met 3x10 tight low crunches (superset)
---------- Post toegevoegd Tue 12 Feb 2013 om 18:59 ----------
ondertussen ook bij leg curls machine calf raises gedaan to failure (= superset)