Jay93
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 32
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 12%
Vandaag LB gedaan. Ik squat nu bijna 3 maanden maar ik vind het echt geen lekkere quad oefening als ik eerlijk ben. Ik heb een vrij zwakke core en als ik dus ga squatten voel ik meer mn core en ook beetje mn glutes werken ipv mn quads. Leg press, lunges en leg extensions voel ik echt veel beter in mn quads. Ik wil squatten niet uit mn schema gooien maar misschien dat ik het 1xpw ga doen. Snap wel dat squatten DE beenoefening is, maar als andere oefeningen lekkerder aanvoelen dan krijg ik de neiging om die te gaan doen. Mn techniek heb ik heeeeeeeel vaak laten checken en eigenlijk is die gewoon perfect. Diepte is ook een stuk beter. Misschien dat ik iets minder diep moet gaan want vooral onder par merk ik het toch wel in mn onderrug. Dus ik ga denk ik een tijdje op par zitten, misschien klein beetje eronder 
SQ
8x40
8x50
6x60
2x6x62.5
Ik blijf oefenen. Wil niet te zwaar gaan ivm core. Ik heb eigenlijk gewoon schijt aan het gewicht als ik eerlijk ben.
Leg press
10x125
12x150
10x175
Was heavy, deed ook voeten dichter bij elkaar en dieper gaan is dan gewoon zwaarder. Bij wijde stand is dat makkelijker.
RDL
8x50
7x70
6x70
Voelde goed in hams, iig beter dan met 90kg
Opmerking:
Staat sinds vrijdag een squatrek in de gym. Is helaas nog niet in gebruik. Ik blijf echt oefenen met squatten en blijf het ook licht doen en zodra de techniek goed is verwacht ik wel zwaarder te gaan. Beste tot nu toe is 6x80, dus setjes van 60 moet te doen zijn.
Vind het beetje k*tsituatie. Toen ik niet squatte groeiden mn benen echt veel sneller dus vind dat wel een beetje jammer. RDL blijf ik er sowieso inhouden, die gaat wel lekker. Ik blijf het nog een tijdje aankijken zo met dat squatten, als het k*t blijft aanvoelen moet ik maar vervangende oefeningen gaan doen.

SQ
8x40
8x50
6x60
2x6x62.5
Ik blijf oefenen. Wil niet te zwaar gaan ivm core. Ik heb eigenlijk gewoon schijt aan het gewicht als ik eerlijk ben.
Leg press
10x125
12x150
10x175
Was heavy, deed ook voeten dichter bij elkaar en dieper gaan is dan gewoon zwaarder. Bij wijde stand is dat makkelijker.
RDL
8x50
7x70
6x70
Voelde goed in hams, iig beter dan met 90kg

Opmerking:
Staat sinds vrijdag een squatrek in de gym. Is helaas nog niet in gebruik. Ik blijf echt oefenen met squatten en blijf het ook licht doen en zodra de techniek goed is verwacht ik wel zwaarder te gaan. Beste tot nu toe is 6x80, dus setjes van 60 moet te doen zijn.
Vind het beetje k*tsituatie. Toen ik niet squatte groeiden mn benen echt veel sneller dus vind dat wel een beetje jammer. RDL blijf ik er sowieso inhouden, die gaat wel lekker. Ik blijf het nog een tijdje aankijken zo met dat squatten, als het k*t blijft aanvoelen moet ik maar vervangende oefeningen gaan doen.

heb zonder benul wel frisdrank en thee met suiker gedronken dus training zou qua kracht ook wel ietsje minder zijn... ik ga weer UB 1 doen, dus