Squatten en deadliften kan prima op 1 dag, vind het zelfs wel fijn om beide oefeningen 2x per week te doen. Ik begin meestal met squatten, doe dan leg press en daarna RDL zodat mn onderrug ff kan rusten tussen SQ en RDL. Tot nu toe werkt dat prima en kan ik beide oefeningen op 1 dag doen. ABS kun je wel doen, desnoods maar 1 oefening, kost je misschien 5 minuten extra per LB training.
Vind het zelf veel schouder en weinig borstoefeningen. Ik bedoel bij UB2 doe je dbsp, rear flyes en front raises. Die front raises voegen sws niet veel toe als je al presses doet, dan kun je beter incline dbp doen, dan pak je ook front delts en ook nog eens borst aangezien flat bp de enige chestoefening op die dag is. Ik zou 1xmp, 1xdbsp, 1xrear delts en 1x side raises per week doen. Nu doe je 7 oefeningen waarvan 3 schouderoefeningen per training.
Ik zou dus gewoon 2 borst, 2 rug, 2 schouders, 1-2 armen doen.
Ik vind je indeling ook een beetje apart. Dat schema van Dynobet die iemand je stuurde is logischer qua indeling vind ik, dan doe je ook maar 1-2 schouderoefeningen per training omdat je schouders ook met bijv. incline bp meepakt.