Fitness Seller

The battle of the Ecto's

Wat heb jij nou al die tijd uitgespookt

6 weken HvB gezeten omdat een paar overactieve autistische mbo-ers niets te doen hadden :o .

Ze lezen hier ook mee overigens :roflol: . t*fus lelijke kerel die internet rechercheur, was wel t meest erge van t hele gebeuren naar zijn hoofd moeten kijken.. Uitpuilende ogen, raar hoofd, geen wimpers, echt zo'n figuur wat je liever onder een burka ziet :roflol:

6 weken HvB gezeten omdat een paar overactieve autistische mbo-ers niets te doen hadden :o .

Ze lezen hier ook mee overigens :roflol: . t*fus lelijke kerel die internet rechercheur, was wel t meest erge van t hele gebeuren naar zijn hoofd moeten kijken.. Uitpuilende ogen, raar hoofd, geen wimpers, echt zo'n figuur wat je liever onder een burka ziet :roflol:

toch mooi dat je weer terug bent :)

toch mooi dat je weer terug bent :)

Haha nu weer op naar de 70 kilo.. Zucht :p

Inmiddels 3800 kcal op, zometeen nog kwark dus ruim over de 4000. Ga elke dag trainen (rustig gewicht opbouwen en techniek weer goed krijgen) en 4000+ kcal per dag eten en einde van de vakantie plan maken voor komende paar maanden. Denk dat ik niet ga cutten dit jaar maar enkel probeer vet% binnen de perken te houden.

net UB getraind, vind het geen fl**ker aan. 5 kg achteruitgegaan op flat bench en t-bar rows; niks afgevallen :D volle 80 kg op drie kwart lege maag ^^ maar ik vind het echt veel te veel spiergroepen op een dag, ik ga liever weer gewoon terug op borst/biceps, benen/buik/schouders en rug/triceps split, voel ik me echt veel beter bij dan met UB/LB. het voelt anders alsof ik helemaal mijn regelmaat begin te verliezen en halverwege de training ben ik al doodmoe terwijl ik genoeg carbs en totaal geen kunstmatige suikers binnen heb. één training missen en je hebt 4 spiergroepen achtergelaten. voortaan dit doen:

Maandag: Borst, Biceps
Flat bench/Incline Bench (wisselt af per week; ik wil meer richten op bovenkant borst maar tegelijk flat bench improven)
Cable flyes
Hammer Curls
Chin ups

Woensdag: Benen, Buik, Schouders
Squats
Deadlift
DB Shoulder Press
Lateral Side Raises
Leg Curls
Calf Raises
Buik oefeningen

Vrijdag: Rug, Triceps
T-Bar Rows
Seated Cable Rows
CGBP
Tricep Pushdowns
Pull ups
Skullcrushers

nu loop je al helemaal achter, lol

Hoeveel oefeningen pak je bij ub/lb?
ja ub/lb is zwaar, stel je niet aan;)

Hoeveel oefeningen pak je bij ub/lb?
ja ub/lb is zwaar, stel je niet aan;)

staat in spoiler

UB 1
Incline BP 3x8
Cable flyes 3x8
DB Shoulder Press 3x8
Dips TF
Tricep Pushdown 3x10
T-Bar Rows 3x8
Chin-ups TF

LB 1
Leg Press 3x8
Deadlift 3x8
Leg Extensions 3x8
Calf raises 3x30
Leg Curls 3x10

UB 2
Pull-ups TF
Seated Cable Row 3x8
Hammer Curls 3x8
Flat BP 3x8
Tricep Pushdown 3x10
Side Raises 3x8

LB 2
Deadlift 3x8
Leg Press 3x8
Leg Extensions 3x8
Leg Curls 3x8
Ab Routine (zie hieronder)

Ab Routine:
10 normale crunches, direct daarna 10 korte crunches op bankje (3 sets zonder pauzes)
1,5 min. Sitting Hold
1,5 min. Side to Side Holds
1,5 min. Horizontal Plane Hold

waarom moet dit dan beter zijn dan de split die ik net heb geplaatst?

tumblr_m8vztyPn8E1rqgzero1_500.jpg

Ben zelf inmiddels aan stronglifts begonnen, ben klaar met mijn ub/lb schema en heb squat vlink omhoog gepompt.

staat in spoiler

UB 1
Incline BP 3x8
Cable flyes 3x8
DB Shoulder Press 3x8
Dips TF
Tricep Pushdown 3x10
T-Bar Rows 3x8
Chin-ups TF

LB 1
Leg Press 3x8
Deadlift 3x8
Leg Extensions 3x8
Calf raises 3x30
Leg Curls 3x10

UB 2
Pull-ups TF
Seated Cable Row 3x8
Hammer Curls 3x8
Flat BP 3x8
Tricep Pushdown 3x10
Side Raises 3x8

LB 2
Deadlift 3x8
Leg Press 3x8
Leg Extensions 3x8
Leg Curls 3x8
Ab Routine (zie hieronder)

Ab Routine:
10 normale crunches, direct daarna 10 korte crunches op bankje (3 sets zonder pauzes)
1,5 min. Sitting Hold
1,5 min. Side to Side Holds
1,5 min. Horizontal Plane Hold

waarom moet dit dan beter zijn dan de split die ik net heb geplaatst?

http://forum.bodynet.nl/trainingsschemas/52281-lb-ub-massa-trainingsschema.html

Bekijk deze is ;)

3x5x50 sq
5x5x25 mp
1x5x75 dl

Zucht :(

Gister (uit mijn hoofd)

3x5x45 sq
5x5x45 bp
5x5x40 bor

Morgen sq overslaan en kijken voor 50 bp en 45 bor :o

bedankt nikkk, ik ga dit schema aanhouden :)

Mede-ecto's! 3 maanden geleden ingeschreven voor deze contest, ondertussen 8 kilo gegained en zit nog maar op 12%. Hoe staat de rest ervoor? Wanneer is de deadline ook alweer?

November '12: 71 kg -13%
Februari '13: 75 kg - 16%

Nu al 1,5 week aan het cutten. Stats zijn lager dan begin februari.

Nov 73,5 12,5%
feb 75,5 13%

LB gedaan. Squatrek was eindelijk klaar voor gebruik. Deed ook RDL's in het squatrek, was wel fijn.

SQ
7x40
7x50
6x60
5x65
5x70
Voelde prima aan, diepte was ook goed. Ga dit weer rustig opbouwen. Bij 70 gaat het dus nog goed.

RDL
7x50
2x6x70
5x80
Voelde lekker in hams. 80kg ging ook nog prima en rom was ook groter dan normaal dus dat vind ik ook mooi. Hou niet zo van die halve herhalingen als het ware ;)

Opmerking:
Ik ga meer ramped setjes doen, dat vind ik het fijnst. Bij squatten werkte dat prima en bij RDL ook. Over een tijdje ga ik wel 3 werksetjes op zelfde gewicht proberen, maar dat is nu nog niet aan de orde. Blijf bij SQ nu nog max op 70kg en bij RDL max op 80kg. Voor de rest vond ik het een fijne training, alles voelde gewoon eindelijk eens goed aan.

Terug
Naar boven