Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit topic 90% zeiken/broscience 9% trollen 1% trainen.
![]()

Dbb heeft ong dezelfde percentages. Ikwilgrootworde nice stats, ik zie dat je achteruitgang hebt geboekt ? Nu eens de positieve kant op in plaats van miren op logjes.
Dbb heeft ong dezelfde percentages. Ikwilgrootworde nice stats, ik zie dat je achteruitgang hebt geboekt ? Nu eens de positieve kant op in plaats van miren op logjes.
Ty brah, vind 'm ook origineel.
Bewonder het elke dag in de spiegel, leuk om te weten dat je er ook zo graag naar kijkt. Zal niet de eerste keer zijn dat je op andere foto's gaat mirenGa toch weg mans aapje, ben aan het cutten ( hoop vochtverlies). Als ik straks weer boven omderhoud eet zit dat er weer bij...dus nee geen achteruitgang. Heb je jouw eigen fysiek wel eens gezien?
.Ty brah, vind 'm ook origineel.
---------- Post toegevoegd Sat 23 Feb 2013 om 16:40 ----------
Bewonder het elke dag in de spiegel, leuk om te weten dat je er ook zo graag naar kijkt. Zal niet de eerste keer zijn dat je op andere foto's gaat miren.
http://static1.fjcdn.com/comments/hue+hue+hue+hue+brrbr+br+_0b069cc8afc6ab45e3afe855f0a7242a.png
Umad ofzo ? Ga gewoon trainen dan pas zeiken. Progressie van mij zie je aant eind van t jaar wel.
Je kan 't noemen hoe je wilt, find someone who cares. Als ik onzin lul zoals jij dat zegt beargumenteer dat dan maar. Mijn punt is dat er in dit topic teveel geluld wordt en te weinig echt goed getraindMad? Je lult onzin. Ik concludeer gewoon dat je niet goed bij je kop bent.
. Je kan haten wat je wil maar stiekem bewaar je gewoon foto's van mij om van te fappen sadcunt.Come at me, 1vs1 me. Waar spreken we afik ben geen vechter maar ik denk dat als ik tegen tails zou vechten dat ik best wel kans zou maken om het gevecht te kunnen winnen. kom bij me, bruh
?Aii studenten ov is niet geldig tijdens weekendMcDonald's Groningen in het centrum morgen om 17:00
moet helaas passen ben te skeer. Wat dacht je van Hollands Spoor Burger King morgen om 17:00 ?Aii studenten ov is niet geldig tijdens weekendmoet helaas passen ben te skeer. Wat dacht je van Hollands Spoor Burger King morgen om 17:00 ?