- Waardering
- 2.880
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet eruit alsof je aan het adverteren bent voor een datingsite, ervaring mee ?wat dacht je van morgen? Veendam, in de Free Record Shop om 07:56?
---------- Post toegevoegd Sat 23 Feb 2013 om 18:04 ----------
ik ben makkelijk te vinden. ga gewoon zoeken naar een woest aantrekkelijke intellectuele jongen met modderblond haar, blauw/groene scherpe oogjes, perfect lichaam voor een 17-jarige in een strak bruin shirt en je hebt me gevonden.
Ziet eruit alsof je aan het adverteren bent voor een datingsite, ervaring mee ?
Jammer, ik dacht dat we een afspraak haddennee want alle specs die ik daarzo noemde kloppen niet echt..
.

Ok wat een niveau. Dan log ik mn training wel weer...
LB gedaan:
SQ
3x10x100
RDL
3x10x150
Ging te makkelijk dit, volgende keer met 20kg verhogen alles
meen je niet, je lult. mijn beentjes begeven het al op 3x10x60 kg :/
Damn 60kg sq kon ik na 1 week ofzo, no offence hoor
Heb daarna wel aan techniek gewerkt dus houding is nu wel beter dan voorheen![]()
hou je bek chickenkip en ga trainen, vieze t*ring homoheb ook de hele tijd knieproblemen he. is echt bijzonder k*t, ben helemaal dedicated maar benen worden gewoon niet beter omdat ik altijd wel wat ermee heb. ik heb wel de mentaliteit van ''hou je bek chickenkip en ga trainen, vieze t*ring homo'' en dan als ik squats ga doen begin ik weer mentaal te janken. mn geest zegt: ''doortrainen vieze mong**l!'', mijn lichaam zegt ''he idioot kap ermee, je verkloot je knieen''
hou je bek chickenkip en ga trainen, vieze t*ring homo

Heb gister 5x5x120 gedaan mijn benen moeten dus even een maandje rusten. Zou graag willen maar ben te bang dat mensen op mij gaan miren. Zit momenteel zwaar aan de as ga binnenkort een road to Rambo log starten. Ik volg een creatine kuur dus wil niet betrapt worden op doping anders eindig ik net als yzy.
@Jay93
Ik curl in de bench, heb alleen een slechte spotter. Elke keer laat hij het gewicht vallen kan echt niet.
heb ook de hele tijd knieproblemen he. is echt bijzonder k*t, ben helemaal dedicated maar benen worden gewoon niet beter omdat ik altijd wel wat ermee heb. ik heb wel de mentaliteit van ''hou je bek chickenkip en ga trainen, vieze t*ring homo'' en dan als ik squats ga doen begin ik weer mentaal te janken. mn geest zegt: ''doortrainen vieze mong**l!'', mijn lichaam zegt ''he idioot kap ermee, je verkloot je knieen''
Das wel k*t man. Had gister dips gedaan en vriend ging mij helpen, keek zelfs in spiegel of mn techniek goed was.
Dips
3x8xBW+20 PR
Deed alles gwn 45 graden, dus lekkere rom ook. Voelde goed aan, vind 45 graden prima zo, geen zin om dieper te gaan.
Oh dat wist ik niet, sterkte iig. Gwn blijven doorzetten.
45 ? Je bedoelt 90 gewoon nog zwaardere dumbbells nemen. Misschien train je je schouders dan ook wel mee. Wel uitkijken dat je niet onder die 90 graden gaat he ! Anders kan je jezelf nog blesseren.
---------- Post toegevoegd Sat 23 Feb 2013 om 18:43 ----------
Even OT heb je last van je knieeen dan komt dat waarschijnlijk niet door squatten maar door oefeningen als lunges/leg curls/leg ext of smith squat. Knieeen sterk je juist aan door met een goede techniek te squatten.
zou kunnen, heb vanaf het begin ook leg curls gedaan. maar ik denk ook dat het komt doordat ik mijn voeten te recht had staan bij de squat..
Schoten je knieeen dan naar binnen toe ? Op die manier kan je ook minder kracht zetten.zou kunnen, heb vanaf het begin ook leg curls gedaan. maar ik denk ook dat het komt doordat ik mijn voeten te recht had staan bij de squat..