XXL Nutrition

The battle of the Ecto's

Na weer 6 dagen vast gezeten te hebben heb ik afgelopen dinsdag weer een dieptepunt bereikt :o

61.4 kilo

Paar dagen flink gegeten en vanochtend 64.8 kilo dus t gaat weer de goede kant op, op naar de 70 maar weer :roflol:. Wel vet kwijtgeraakt afgelopen tijd, zie wel meer definitie maar goed, nu weer massa pakken.

Squatten overgeslagen vandaag, had last van voet

Dus alleen gedaan:

5x5x45 benchpress
5x5x35 bor

En ook wat losse db curls met linker arm zodat die bij gaat trekken.

cry evrytiem.

Haha ik ga er van uit dat t nu afgelopen is met die achterlijke grappen van de politie en dat ik nu weer in alle rust kan gainen :p

Probeer 4000 kcal + te eten elke dag om max gebruik te maken van spier geheugen en over een maandje even kijken hoe dat gaat.

Haha ik ga er van uit dat t nu afgelopen is met die achterlijke grappen van de politie en dat ik nu weer in alle rust kan gainen :p

Probeer 4000 kcal + te eten elke dag om max gebruik te maken van spier geheugen en over een maandje even kijken hoe dat gaat.

Lijkt me wel frustrerend, ik vond het al k*t toen ik een weekje griep had. 4000kcal+? Overkill?

Lijkt me wel frustrerend, ik vond het al k*t toen ik een weekje griep had. 4000kcal+? Overkill?

Ja lol, in hvb kun je gewoon eigen eten kopen maar voor je dat hebt en in politie cel heb je alleen goor eten wat ik dus echt niet naar binnen krijg :o

En 4000 is wel veel ja, maar goed, eerst at ik 3300 gemiddeld dus redelijk snelle stofwisseling. 4000 is streef, ga er van uit dat ik het niet elke dag haal.. Gemiddeld probeer ik minimaal de 3500 per dag per week te halen.

Ja lol, in hvb kun je gewoon eigen eten kopen maar voor je dat hebt en in politie cel heb je alleen goor eten wat ik dus echt niet naar binnen krijg :o

En 4000 is wel veel ja, maar goed, eerst at ik 3300 gemiddeld dus redelijk snelle stofwisseling. 4000 is streef, ga er van uit dat ik het niet elke dag haal.. Gemiddeld probeer ik minimaal de 3500 per dag per week te halen.

Metabolische leeftijd van 12.:mad: 3500 kcal per dag en sinds ik begonnen ben met deze battle van 73kg 9% naar 81kg 12% gegaan:o

inbe4 verkapt kijk-mij-eens-gains-maken-post.

Sinds Daniël 75+ is stelt t niets meer voor nee :(

:trollface:

deze week alleen maandag getraind ivm belasting aan mn pols, elleboog en ontieglijk veel pijn aan mijn knie. vanavond UB 2 doen. het lijkt alsof ik wat spier verlies maar toch blijf ik op 80 kg en blijft mijn bodyfat ook stabiel. kan het aan mn eten liggen? tot nu toe heb ik dit binnen vandaag:

Broodje geroosterde ham met curry 4x
broodje knakworst
7 oreo's
8 toblerones
een of andere glazuurkoek
12 kipnuggets
frikandel met ketchup

ik dacht ik krijg alweer te weinig binnen vandaag, ik kan maar beter de frituur aan zetten. nu voor de rest v/d dag kalkoen/kip en ong. 100 gram pelpinda's + avondeten. is dit prima zo? heb in anderhalf jaar 16kg gegained zonder echt op voeding te letten..

Bij mij is t belangrijk dat ik maar genoeg kcal binnen krijg. Tijd lang enkel alleen schoon gegeten maar had nou niet het idee dat ik toen minder vet gainde dan toen ik gewoon alles maar naar binnen stouwde en alleen op kcal lette.

Maar goed, kan per persoon verschillen. Denk dat het vooral in de cut uit zal maken en in de bulk wat minder

Jezus, junken kan prima. Maar chickenkip eet gewoon totaal geen kwaliteitsvoedsel

Goedenavond mede ecto's
even mini update

Squat 5 x 90
Bench 8 x 85
Deadlift 6 x 110

vanochtend 78,2 kilo

en een foto van me rug.

lekker aant knallen dus:)

IMG_20130228_191057.jpg

mn training:
BP 3x6/8x70
Cable Flyes 3x8x30/Pull ups 3x6 superset
Seated Cable Rows 3x8x70, moeiteloos
k*t training, sportschool was dicht dus kon de andere helft van de training niet afmaken

**** kwaliteitsvoedsel, ik ben nu ook een pot speculoos aan het leeglepelen :o

Trainingsupdate:
Ik ga steady 3x per week, spieren geven veel eerder op dan de geest (vaag om te ervaren), pomp is awesome, gewicht volgens mij 68...

3x5x45 sq
5x5x25 mp
1x5x75 dl

:o

Had wel meer kunnen pakken maar goed, nu weer lekker eten. Kijken hoe t over een maandje er voor staat. Hopelijk weer 70 kilo lichaamsgewicht :(

Terug
Naar boven