- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3x5x45 sq
5x5x25 mp
1x5x75 dl
Had wel meer kunnen pakken maar goed, nu weer lekker eten. Kijken hoe t over een maandje er voor staat. Hopelijk weer 70 kilo lichaamsgewicht![]()

Al die fatties hebben gewoon geen creativiteit... ongeïnspireerde klootzakken.
Na weer 6 dagen vast gezeten te hebben heb ik afgelopen dinsdag weer een dieptepunt bereikt
61.4 kilo
Paar dagen flink gegeten en vanochtend 64.8 kilo dus t gaat weer de goede kant op, op naar de 70 maar weer. Wel vet kwijtgeraakt afgelopen tijd, zie wel meer definitie maar goed, nu weer massa pakken.
Squatten overgeslagen vandaag, had last van voet
Dus alleen gedaan:
5x5x45 benchpress
5x5x35 bor
En ook wat losse db curls met linker arm zodat die bij gaat trekken.

dankje, alleen ik mag nog blij zijn als ik net mijn basisbehoefte haal, zoveel geld heb ik niet op dit moment, vandaar dat ik ook veel junk. en mijn ouders supporten mijn recreatieve bodybuilding hobby niet dus willen ze wel snoep kopen maar geen kip met rijst voor in de middag, enkel voor mij.
Das k*t man... maar je hebt toch wel gezond voedsel in huis? volkoren boterham, melk, banaan/pindakaas, muesli, appeltje, dat soort dingen.
Je gaat me toch niet vertellen nu dat je linkerarm achterloopt?
Gewoon met alletwee de dumbbells doen brah
---------- Post toegevoegd Sat 2 Mar 2013 om 18:03 ----------
Ik weet zeker dat die oreo en toblerones duurder zijn als een pak brinta en kwark
Pff mischien niet een idee om je hele familie om te vormen, klinkt niet echt gezond...
Magere (franse) kwark ja met een beetje siroop of zoetstof of whey & melk
mueslirepen zijn niet veel beter dan oreo's
als tussendoortjes eet ik max 3 bananen, ook veel sinaasappels (ook geperst tot sinaasappelsap), soms hebben we mueslirepen. geen melk, wel chocomel soms, pindakaas maar that's it. alles gaat dan ook slomer voor mij, ik ben nu al 4 maanden lang rond de 80 kilo aan het aanklooien. gisteren woog ik zelfs 79,5 kg.
---------- Post toegevoegd Sat 2 Mar 2013 om 18:06 ----------
geloof me, ik denk er hetzelfde over. mijn ouders weer niet. wat is volgens jullie dan echt goede kwark? magere/halfvolle/volle? en kan ik er dan ook gewoon aardbeiensiroop ofzo erdoor gooien?

Je gaat me toch niet vertellen nu dat je linkerarm achterloopt?
Gewoon met alletwee de dumbbells doen brah
---------- Post toegevoegd Sat 2 Mar 2013 om 18:03 ----------
Ik weet zeker dat die oreo en toblerones duurder zijn als een pak brinta en kwark

Je zou ff naar de voedingswaarde moeten kijken, niet teveel carbs/vetten, en qua eiwitten min 8gr per 100gr.
Je kan in principe de meeste goedkope nemen die je wilt. BV. konings kwark, geloof dat veel supermarkten die wel verkopen & is erg goedkoop (65 cent). Geloof dat veel mensen die ook nemen.
![]()
---------- Post toegevoegd Sat 2 Mar 2013 om 18:32 ----------
recepten voor kwark: http://forum.dutchbodybuilding.com/f33/maak-magere-kwark-lekker-25513/

6 weken vast gezeten, week vrij en toen weer 6 dagen vast
Van 70 kilo teruggevallen naar 61 en nu weer bijna 65
Dat dere borderliner ex
---------- Post toegevoegd Sat 2 Mar 2013 om 18:51 ----------
Links loopt wat achter ja, niet heel veel.. Doe gewoon wat setjes met dumbbells met links zodat het bijtrekt. Triceps zijn redelijk gelijk gelukkig. Train thuis dus kan niet alles met dumbbells doen helaas![]()