MuscleMeat

The battle of the Ecto's

Lol vanwege dat vriendin shizzle of weer vuurwerk?

Combinatie :o

Ach die rechercheurs zijn gewoon een stel gezwellen onder leiding van een zelfingenomen nsb-er van justitie die de pik op mij hebben omdat ze t*ring veel tijd verdoet hebben iets te bewijzen wat niet waar is :roflol:

Koop gewoon eten man, jezus.

---------- Post toegevoegd Sun 3 Mar 2013 om 05:27 ----------

Ach die rechercheurs zijn gewoon een stel gezwellen onder leiding van een zelfingenomen nsb-er van justitie die de pik op mij hebben omdat ze t*ring veel tijd verdoet hebben iets te bewijzen wat niet waar is :roflol:

Ligt altijd aan een ander, je zit niet voor niks 6 weken in de cel...druiloor

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Honestly valt het me nog mee dat ze je opgesloten hebben, niks persoonlijks maar vind het principe wel goed eerlijk gezegd.

Vind het wel goed dat ze zoiets dan eindelijk serieus nemen.... jaren geleden was m'n pa met de dood bedreigd (kogelbrief), door man met wapenvergunning (had uiteindelijk z'n pistool gewoon op z'n nachtkastje liggen), en die k*t politie deed er gewoon helemaal niks aan, ze wouden pas wat doen als hij ook echt wat deed.
Zoiets moet gewoon serieus genomen worden.
Probeer het eens vanuit hun perspectief te bekijken, zij zien iemand die, schijnbaar, iemand anders bedreigd heeft, een wapenvergunning heeft en ook nog eens in illegaal vuurwerk dealt.
Ik snap dan best dat je er dan schuldig/ of iig gevaarlijk uit ziet.
Beter dat zo iemand opgesloten wordt dan dat ie gewoon lekker rond mag blijven lopen.

Niet heel lullig bedoeld hoor maar die bedreiging sloeg nergens op :roflol: . Die mensen hebben mij, mijn ouders en mijn zusjes op veel ergere manieren bedreigd en de politie weigert daar wat mee te doen.

Uiteraard heb je gelijk dat ze het zekere voor het onzekere moeten nemen maar t vuurwerk dat ik op dat moment had was in de verste verte niet genoeg om iets op te blazen (nouja prullenbak misschien). Daarnaast is er ook niets maar dan ook niets wat op mijn betrokkenheid duid, sterker nog op het moment van versturen zat ik op school. Helaas was dat toen niet meer als alibi te gebruiken omdat er geen aanwezigheidslijsten waren en de leraar niet zeker wist of ik er wel of niet was.

Mijn vermoedens zijn eerlijkgezegd dat die mensen zelf die dreigmail naar hunzelf gestuurd hebben omdat de dingen die er in staan compleet achterlijk zijn en soms niet eens mogelijk. Niet onaannemelijk gezien het feit ze ook een complete ontvoering verzonnen hadden waarna de politie weigerde de mensen te horen die zeker wisten dat ik bij hun was inclusief de sms'jes en telefoontrackerdata van mijn en hun telefoons.

Niet heel lullig bedoeld hoor maar die bedreiging sloeg nergens op :roflol: . Die mensen hebben mij, mijn ouders en mijn zusjes op veel ergere manieren bedreigd en de politie weigert daar wat mee te doen.

Uiteraard heb je gelijk dat ze het zekere voor het onzekere moeten nemen maar t vuurwerk dat ik op dat moment had was in de verste verte niet genoeg om iets op te blazen (nouja prullenbak misschien). Daarnaast is er ook niets maar dan ook niets wat op mijn betrokkenheid duid, sterker nog op het moment van versturen zat ik op school. Helaas was dat toen niet meer als alibi te gebruiken omdat er geen aanwezigheidslijsten waren en de leraar niet zeker wist of ik er wel of niet was.

Mijn vermoedens zijn eerlijkgezegd dat die mensen zelf die dreigmail naar hunzelf gestuurd hebben omdat de dingen die er in staan compleet achterlijk zijn en soms niet eens mogelijk. Niet onaannemelijk gezien het feit ze ook een complete ontvoering verzonnen hadden waarna de politie weigerde de mensen te horen die zeker wisten dat ik bij hun was inclusief de sms'jes en telefoontrackerdata van mijn en hun telefoons.

Niet gelezen, strong post. :x

Lol :p

Vanochtend 66.5 kilo op de weegschaal, vorige week dinsdag 61.4. Gemiddeld 3750 kcal per dag

Dat dere stront en vocht gains

Einde van de maand hopelijk weer waar ik was gebleven in september. In de tussentijd ook maar flink curlen met links, linker arm krap 30 en rechts 32. Triceps lopen wel gelijk maar biceps duidelijk verschil :(

Koop gewoon eten man, jezus.

---------- Post toegevoegd Sun 3 Mar 2013 om 05:27 ----------

Ligt altijd aan een ander, je zit niet voor niks 6 weken in de cel...druiloor

kan niet, ik kan het tegoed alleen uitgeven op die site. je kan er geen eten kopen.

---------- Post toegevoegd Mon 4 Mar 2013 om 19:00 ----------

Lol :p

Vanochtend 66.5 kilo op de weegschaal, vorige week dinsdag 61.4. Gemiddeld 3750 kcal per dag

Dat dere stront en vocht gains

Einde van de maand hopelijk weer waar ik was gebleven in september. In de tussentijd ook maar flink curlen met links, linker arm krap 30 en rechts 32. Triceps lopen wel gelijk maar biceps duidelijk verschil :(

we hebben beide wat in te halen; ben deze week 1 kg weer afgevallen, linkerarm meet 33 en rechterarm nu 35, scoliose, ergerlijke kniepijn..

Haha 1 kilo heb je er zo aan, ik verschil soms 1.5-2 kilo als ik een dag slecht eet :o

Das gewoon vocht, dat heeft bijna iedereen

EVen hoe ik er nu bij sta

Front:
eimf4g.png

Back relaxt
bjfn6h.jpg

Front relaxt
nxwfb5.png

front
2rdykih.png

Front
2448z7n.png

Back
2hqc5dz.jpg

back
2nu7sy8.jpg

back
1zpnwgz.jpg

front
k05zsk.jpg

80kg op nuchtere maag vanochtend

68.8 vanochtend, 7.4 kilo in 2 weken. Epische vochtretentie en poep gains :roflol:

1e week was 5 kilo, 2e week + 2.4

5x5 stats nu: 60 sq, 50 bp, 42,5 bor, 32.5 mp en 80 dl :o

meh meh moh progressie.

IMG_20130311_193015.jpg

PhotoGrid_1363025955499-1-1.jpg

IMG_20130311_191401.jpg

IMG_20130311_185419.jpg

Mm lijkt droger miss omdat je meer massa hebt, nouja wel netjes :p

Zeker nette progressie!

vooral verschil in taille:p Zo strikt cut ik niet.

Terug
Naar boven