AndroidHealthClinic

The battle of the Ecto's

@IWGW: nette progressie, zie het vooral aan je smallere taille en lats lijken ook groter op 1e pic.

OT: vanochtend gewogen: 77.7kg :D

Test kicked niet zo snel in :roflol:

Gewoon vocht en stront

DL:
2x10x60
5x80
2x5x90
2x5x105 PR

69.5 vanochtend :o

Half uur later wel flinke drol gedraaid :roflol:

Zit er over na te denken leangains te gaan proberen met de hoop dat de vocht retentie minder wordt. Daarnaast lijkt het me wel makkelijk omdat ik niet meer continue aan eten hoef te denken.

Denk zelf dat ik 5 uur een 1000 kcal shake pak (havermout, whey, melk, olijfolie). Ligt er een beetje aan hoe snel mijn maag leeg is. Daarna rond 6 uur avondeten (+- 500 kcal) en dan heb ik tot 10 uur om 1500-2000 kcal aan random eten weg te werken om vervolgens om 11 uur bak kwark achterover te slaan.

Kom ik mooi uit op 3500-4000 kcal.

Ben nu beetje aan t inlezen over of t werkt en ervaringen. Ga vandaag eens proberen of ik zoveel eten weg krijg binnen dat tijdsbestek en zo ja misschien eens een paar weken proberen.

Leangains? Nee joh beter cutten denk.

Leangains? Nee joh beter cutten denk.

Haha heb ik de massa niet voor en sta al relatief droog. T is meer om overtollig vocht kwijt te raken en een makkelijker eetpatroon te vinden. Regelmatig drink ik 's ochtends alleen wat chocomelk en ga dan naar school en eet pas weer in de middag. Moest t positief zijn ga ik dat gewoon elke dag doen.

Ja man je moet echt cutten!

Leangains is if bulken. :o

Niet bedoeld om af te vallen.

Gooi er gewoon een flinke all you can eat bulk tegenaan joh. Dat je vocht vasthoud is toch alleen maar meegenomen. Hoe meer massa hoe meer je kan pakken. Deze zomer gaat em toch niet meer worden ben ik bang.

Weet ik maar eerst moet die speklaag eraf porky! shredded to the bone.

Gooi er gewoon een flinke all you can eat bulk tegenaan joh. Dat je vocht vasthoud is toch alleen maar meegenomen. Hoe meer massa hoe meer je kan pakken. Deze zomer gaat em toch niet meer worden ben ik bang.

Haha dan word ik vet :o

Zit nu op 3750 gemiddeld afgelopen 2 weken en van 61.4 naar 69.5 gegaan (15e dag nu). Cutten lijkt me deprimerend dus probeer vet% zo laag mogelijk te houden. Daarnaast lijkt t me gewoon fijn om niet aan eten te denken en dan 's avonds voor de tv rustig eten naar binnen te stouwen.

Inb4 Jesse2010 kuurtje :roflol:

hoe hoog sta je nu dan qua %?

Ga gewoon 3500 of minder pakken 10 kg in 15 dagen is wel heel erg veel. Dat extra vocht kanecht geen kwaad bij jou.

hoe hoog sta je nu dan qua %?

10-11% schat ik. Lastig in te schatten omdat ik vet vooral bij mijn buik heb en verder praktisch nauwelijks. Let er gewoon op dat t niet omhoog gaat, niet veel ieder geval.

---------- Post toegevoegd Wed 13 Mar 2013 om 11:52 ----------

Ga gewoon 3500 of minder pakken 10 kg in 15 dagen is wel heel erg veel. Dat extra vocht kanecht geen kwaad bij jou.

Haha ik let gewoon op vet% dat dat niet oploopt in de spiegel.

Overigens is t bijna allemaal vocht, stront en spiergeheugen. Eind december stond ik ook op dit gewicht maar was de vocht retentie echt vele malen minder. Denk dat die 2 maanden vastzitten en enkele weken daarvan praktisch niets eten flink t vochtbalans verstoord hebben :o

Terug
Naar boven