Fitness Seller

The battle of the Ecto's

Ik stond ook op 9% toen ik begon @63 kg. maar in oktober begon ik ook met een flinke bulk. nu 81 en 13% Je moet daar echt niet naar kijken, gewoon kijken naar de gewichten die je pakt met die extra massa. Als ecto kan je toch zo weer terug naar 10%. In de winter kijk ik daar echt niet naar. Toch dikke trui aan, bijna geen zin om uit te gaan etc.

Working all winter shining all summer?

Haha true, maar ik zat al rond de 10-12% he. Wil het niet te ver laten oplopen.

En omdat ik niet ga cutten dit jaar wil ik clean bulken om t nog een beetje in toom te houden :p

vandaag weer voor het eerst getraind na schoolreis naar parijs, mang mang wat een k*ttraining. eerst squats: 2x8x60kg. knieen naar de k*t, had geen zin meer om een 3e set te doen omdat ik verging aan de pijn in beide knieen. daarvoor heb ik als opwarming 1x20x20 leg extensions, 1x20x15 leg curls en 1x20x20 squats gedaan. heb ook in de kleedkamer gestretched omdat ik een houterig persoon ben. daarna heb ik deadlifts 3x8x90 gedaan, pijn onderrug en knieen, vingers begeefden de laatste 3 reps van 3e set. vorm was k*t. volgens de weegschaal ben ik nog steeds 80kg dus de kebab en pizza hebben goed werk verricht in parijs. volgende week maandag ga ik naar de dokter om te praten over mijn knie- en rugklachten en dan hoop ik dat mijn scoliose vastgesteld kan worden en dat het oplosbaar is zonder een corset te dragen :p

pr op incline dmbp, 30x7

vanochtend 80.7kg

10 kilo meer dan mij, jelly.

Kuiten geblesseerd :fuu: niet meer squatten voor week ofzo

gister 82 kg aangetikt op de weegschaal. stront, vreten en vocht ftw

Kuiten gebruik je nauwelijks tijdens het squatten, zou niet veel problemen moeten opleveren. Ik heb zelf ook gewoon gesquat toen ik last had van mijn kuiten. No excuses, als ik het zo bekijk kan ik net zogoed met trainen stoppen omdat er altijd wel iets kleins is.

Kuiten gebruik je nauwelijks tijdens het squatten, zou niet veel problemen moeten opleveren. Ik heb zelf ook gewoon gesquat toen ik last had van mijn kuiten. No excuses, als ik het zo bekijk kan ik net zogoed met trainen stoppen omdat er altijd wel iets kleins is.

Kuiten gebruik je voor stabiliteit, heb wel geprobeerd zo veel mogenlijk kuiten te ontzien maar was echt ****ed up. Weekje benen rusten kan geen kwaad lijkt mij. Om de dag squatten is wat veel :p

Ik zou het van dag tot dag bekijken, je gebruikt een deel van je kuiten. Als je daar nou net een blessure bij hebt is het inderdaad wel k*t. Maar het is niet zo dat je squat er erg door beinvloed zou worden. Anders gewoon lichter squatten ik bedoel benen is al niet je sterkste spiergroep dus het kan wel degelijk kwaad. Op die manier denk je er misschien te makkelijk over maarja ik weet niet wat jouw instelling is.

Deze woensdag 76,8kg

Tussenstand krachtstats:
DL: 5x105
SQ: 4x80
BP: 2x70

Ik zou het van dag tot dag bekijken, je gebruikt een deel van je kuiten. Als je daar nou net een blessure bij hebt is het inderdaad wel k*t. Maar het is niet zo dat je squat er erg door beinvloed zou worden. Anders gewoon lichter squatten ik bedoel benen is al niet je sterkste spiergroep dus het kan wel degelijk kwaad. Op die manier denk je er misschien te makkelijk over maarja ik weet niet wat jouw instelling is.

Ik squat 65 kilo 5x5 bijna atg :o

Benen lopen gewoon mee proportioneel hoor :p

High :p

Misschien eens frontsquat proberen dan zet je nog meer kracht op hakken ipv kuiten.

81kg

nog 2-3 weken te gaan

Terug
Naar boven