XXL Nutrition

The battle of the Ecto's

en soms even 1000kcal he f**got

valt best mee hoeveel dat is.

160 gram brinta
8 bruine broodjes
40 gram pindakaas
50 gram kipfilet
liter melk
50 gram whey
70 gram ongez. pinda's
250 gram kwark
avondeten 600-800 kcal

EKV is grofweg zo'n 25/50/25

Laatst bewerkt:
Bulk momenteel op 3300 kcal, binnenkort wel naar 3400. En in het voorjaar even 1/2% vet eraf.

kan ik nog inschrijven voor dit wedstrijd,ik ben 1m84 75.5kg 10 % BF ?

Het verbaasd me trouwens dat er veel oudere ecto's zijn. Ik bedoel ik ben 17, maar er zijn ook van 22/23

2 jaartjes geleden had ik hier ook aan mee kunnen doen, goed bezig mensen!

Haha ik ben best blij dat ik hier niet mee mag doen! Volgens deze standaarden ben ik iig geen ecto (meer)! Was vorig jaar 72,8 bij 188cm. :P

Anyway, ik zal dit eens volgen.

hee guys, al gratis samples besteld? zie supplementen subforum

In!

66kg
1.78

vetpercentage weet ik absoluut niet.
Misschien dat iemand met verstand het kan inschatten, ik sta nu ong. op het zelfde percentage als 5 jaar terug.

Foto staat bij mijn foto's met de titel : ik.

Wat voor foto's moet ik trouwens sturen? ik heb niet het hele topic doorgelezen.

Laatst bewerkt:
In!

66kg
1.78

vetpercentage weet ik absoluut niet.
Misschien dat iemand met verstand het kan inschatten, ik sta nu ong. op het zelfde percentage als 5 jaar terug.

Foto staat bij mijn foto's met de titel : ik.

Wat voor foto's moet ik trouwens sturen? ik heb niet het hele topic doorgelezen.
front en back relaxed

legs van voorkant en mag ook zijkant

Maar belangrijkste is dat begin en eind foto's dezelfde poses zijn.

Ik stel trouwens voor om half februari en half juni foto's te maken.

Haha ja idd, ik maak gewoon op 70 en 75 kilo weer een foto en dan eind foto.. :p

Edwin je moet je stats ff pmen naar babystyle dan kan hij ze in de first post zetten :)

---------- Post toegevoegd Tue 13 Nov 2012 om 15:43 ----------

ok thanks, dan heb ik er niets aan.

Realaxt stel ik geen **** voor vergeleken bij het aanspannen dus voor mij niet de moeite om dan mee te doen.

Haha je kan ook aangespannen doen :p

Ik maak ook gewoon in meerdere poses foto..

Daarnaast stel je hopenlijk tegen de zomer relaxed wel wat voor :p of ga je most musscle over t strand lopen?

Haha ja idd, ik maak gewoon op 70 en 75 kilo weer een foto en dan eind foto.. :p

Edwin je moet je stats ff pmen naar babystyle dan kan hij ze in de first post zetten :)

---------- Post toegevoegd Tue 13 Nov 2012 om 15:43 ----------

Haha je kan ook aangespannen doen :p

Ik maak ook gewoon in meerdere poses foto..

Daarnaast stel je hopenlijk tegen de zomer relaxed wel wat voor :p of ga je most musscle over t strand lopen?

lol ik weet niet hoe dat zit bij mij man.
Ik weeg natuurlijk nog maar 66kg maar toch zie je alleen aan mijn borst en rug dat ik train als ik in rust sta.

Terwijl als ik mijn spieren aanspan dan heb ik over mijn hele lichaam lijnen zitten.

Nogmaals ik mis de massa natuurlijk maar het heeft wel een hoop verschil bij mij.
In een trui bijv. stel ik helemaal niets voor :roflol:

sTiiWaZz doet bij deze ook mee:

Huidige stats
Squat: 110kgx6
DL: 120x8
Bench press: 70x6
Bovenarm omtrek: 36 cm
Bovenbeen: 58,5 cm

82 Kg 11% +- (sportschool zegt 14,6.. maar is bs)
Eet nu rond de 3600Kcal per dag, lichtelijke cleanbulk, in 5 weken tot nu 4,6 aangekomen waarvan 3% vet.
Eiwit 300 Gram op trainingsdag, rustdag 240.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
2012-11-05210015.jpg

2whmble.jpg

Dat is denk ik wel alle info die nodig is. Over 2 weken misschien vol de bulk erin maar ik ben bang voor de cut en wil niet een vetje worden dus dat gaan we zien.

Terug
Naar boven