MuscleMeat

The battle of the Ecto's

.

Laatst bewerkt:
Als je de techniek helemaal op orde hebt druk je gelijk 10 kilo meer..

Probeer anders eens op te hogen.. 3x 8-12 reps en dan de 1e je max - 10 kilo, 2e max -5 kilo en 3e setje max :p

.

Laatst bewerkt:
daarom focus ik ook op techniek nu :p me schouders willen soms nogal de taak bij bench press gaan overnemen als ik zwaar probeer te gaan

Haha doe dan op die manier waarvan ik zei.. Kun je de 1e 2 setjes op techniek focussen en dan de 3e ram je pr er uit :p

.

Laatst bewerkt:
neem deze week rust , last van me rechterarm tussen me bicep en onderarm.
had het een half jaar geleden ook al van het armpje drukken en uiteraard nu weer :mad: maar deze keer heb ik er echt van geleerd gvd!!
maar natuurlijk wel gewoon benen doen!

neem deze week rust , last van me rechterarm tussen me bicep en onderarm.
had het een half jaar geleden ook al van het armpje drukken en uiteraard nu weer :mad: maar deze keer heb ik er echt van geleerd gvd!!
maar natuurlijk wel gewoon benen doen!

Haha, week rust kan geen kwaad.. Als je zwaar en vaak traint zal t misschien zelfs nuttig zijn :p

.

Laatst bewerkt:
jaa weekje rust is inderdaad ook wel verstandig af en toe.
alleen als je dan in de spiegel kijkt ga je toch liever sporten :P
zaterdag benen gedaan, morgen weer en zaterdag weer. pijn is al weer bijna volledig weg maar vanaf maandag pas weer beginnen want
wil geen risico's nemen

ik had precies hetzelfde, zijn je pezen.
nam 4 dagen rust kwam daarna weer terug, bleef gewoon doorsporten en het is nu over.

Zit deze week (helaas) ook een weekje stil.. Maar zodra ik kan, is het ook echt voor de volle 100%! In de kerstvakantie zal er waarschijnlijk weer een weekje trainen tussen uitvallen.

Goed idee en goede motivatie!
ik doe graag mee?
1.80
73 kilo
Moet nog wel even kijken waar ik in godsnaam een camera vandaan haal

• Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
Rug en biceps vandaag gedaan. ben helemaal kapot maar wel nieuw pr met deadlift :D alleen 3 grote blaren op me hand dus dumbbell row deed erg pijn :(

Wide-grip pull-ups: 1x10 assist pullups (20kg hulp) en 4x3 zonder hulp
Deadlift: 1x8 30kg (WU) en 55kg 4x8
Underhand close-grip pulldown: 4x10 50 kg
One-arm dumbbell row: 24kg 4x10

Hammer curls: 12kg 4x10
Bij EZ bar curls kreeg ik last van me polsen en onderarm dus niet afgemaakt

congratz met je PR(-etje), gewoon elke training 2,5 tot 5 kg erbij doen moet kunnen.

Ik moet eens straps ofzo gaan halen voor max deadlift :roflol:

Tijdens de 8e rep had ik grip fail en schudde het huis.

Nouja, 7x 75 kilo dl is niet zo heel slecht :)

leuk topic ga ik volgen dit:)

Terug
Naar boven