XXL Nutrition

The battle of the Ecto's

lol ik weet niet hoe dat zit bij mij man.
Ik weeg natuurlijk nog maar 66kg maar toch zie je alleen aan mijn borst en rug dat ik train als ik in rust sta.

Terwijl als ik mijn spieren aanspan dan heb ik over mijn hele lichaam lijnen zitten.

Nogmaals ik mis de massa natuurlijk maar het heeft wel een hoop verschil bij mij.
In een trui bijv. stel ik helemaal niets voor :roflol:

Haha ik weeg ook 66 kilo maar ben wel 5 cm langer.. Toch zie je wel dat ik train in rust :p

Maar goed, we hebben nog een half jaar.. Tijd zat om nog te gainen :p vanaf de 66 kilo moet je toch wel 5-10 kilo aan kunnen komen in een half jaar als je beetje goed eet.. Nouja ligt aan de lengte maar goed :p

Haha ik weeg ook 66 kilo maar ben wel 5 cm langer.. Toch zie je wel dat ik train in rust :p

Maar goed, we hebben nog een half jaar.. Tijd zat om nog te gainen :p vanaf de 66 kilo moet je toch wel 5-10 kilo aan kunnen komen in een half jaar als je beetje goed eet.. Nouja ligt aan de lengte maar goed :p

haha, ik hoop het wel.

Ik denk en hoop dat ik tegen de zomer 3/4 kg zwaarder zal zijn zonder toename van mijn vetpercentage.

Ik train nu weer 1 jaar en ben van 58kg naar 66kg gegaan en mijn vetpercentage is nauwelijks omhoog gegaan. Maar ik heb het laatste jaar zoveel energie erin gestoken dat het me echt aan het opbreken is de laatste weken.
De enige motivatie die ik nu nog heb is om mijn opgebouwde massa niet te verliezen. Hoop dat dit snel weer voorbij gaat want ik krijg ook geen hap meer naar binnen de laatste tijd:D

haha, ik hoop het wel.

Ik denk en hoop dat ik tegen de zomer 3/4 kg zwaarder zal zijn zonder toename van mijn vetpercentage.

Ik train nu weer 1 jaar en ben van 58kg naar 66kg gegaan en mijn vetpercentage is nauwelijks omhoog gegaan. Maar ik heb het laatste jaar zoveel energie erin gestoken dat het me echt aan het opbreken is de laatste weken.
De enige motivatie die ik nu nog heb is om mijn opgebouwde massa niet te verliezen. Hoop dat dit snel weer voorbij gaat want ik krijg ook geen hap meer naar binnen de laatste tijd:D

Hmm, wel lang over gedaan dan :p ik ben van 53.4 naar 66 gegaan sinds begin juni.. Dus 6 maanden ongeveer :p

Verwacht dat jullie.allemaal minimaal 10kg.pakken he!!

Toch zie je dat heel duidelijk, op mijn foto van 5 jaar terug zit ik op 65kg maar dat ziet er heel anders uit dan hoe ik nu ben met 66kg

Ieder zijn doel.

Hmm, toch kun je moeilijk zeggen dat ik veel vet heb gegained of een vochtbom ben..

DC38A6D7-64E6-4015-BA23-E2A7ED072467-5533-0000025C0D77991A.jpg

haha xyzyx ooit gedacht aan tannen? ^.^

na je 20e neemt de kans op moedervlekken af

• Topic Starter Topic Starter
Heb de kandidaten geupdate. 2 PLAATSEN OVER!

Terug
Naar boven