Doe ik al.. Maar gaat niet snel genoeg. Zit te denken om straps te halen voor laatste setje deadlifts.. Doe altijd 12x max - 20, 12x max -10 en dan 8-12 max

Zou zonde zijn om dl niet te maxen omdat grip t niet aan kan..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hehe weet je niet of je graag mee wilt doen? Zal ik je inschrijven of niet hehe

Doe ik al.. Maar gaat niet snel genoeg. Zit te denken om straps te halen voor laatste setje deadlifts.. Doe altijd 12x max - 20, 12x max -10 en dan 8-12 max
Zou zonde zijn om dl niet te maxen omdat grip t niet aan kan..

Daar ligt t niet aan.. heb van die grip pads en dat werkt prima. Geen zweethanden of wat dan ook, mijn grip is gewoon niet sterk genoeg voor wat ik max kan deadliften![]()
Ik moet eens straps ofzo gaan halen voor max deadlift
Tijdens de 8e rep had ik grip fail en schudde het huis.
Nouja, 7x 75 kilo dl is niet zo heel slecht![]()
Daar ligt t niet aan.. heb van die grip pads en dat werkt prima. Geen zweethanden of wat dan ook, mijn grip is gewoon niet sterk genoeg voor wat ik max kan deadliften![]()
Vraagje wat is het verschil ik doe telkens van de grond maar heeft dat een voordeel nadeel?

Vraagje wat is het verschil ik doe telkens van de grond maar heeft dat een voordeel nadeel?
Hmm, denk touch and go. Althans, ik zorg wel dat die stil ligt op de grond en vandaaruit trek ik m weer omhoog, niet dat ik hem gelijk weer omhoog ruk als die de grond raakt.
---------- Post toegevoegd Wed 14 Nov 2012 om 16:02 ----------
Ja
Kan je m ook andersom pakken dan? Lijkt me nogal lelijk..
touch&go is dus optillen licht aantikken en weer gaan. De stang heeft niet echt een rustmoment, daarom noemen ze dit ook vaak "cheaten" omdat je met het gewicht kan bouncen en op deze manier meer reps eruit kan persen.
Ja, je kan mixed grip gebruiken maar hier zijn de meningen over verdeeld. Mixed grip is inprinciepe sterker maar je vergroot ook de kans op een bicep tear als je de techniek niet 10000% goed hebt.
Touch&go is dus optillen licht aantikken en weer gaan. De stang heeft niet echt een rustmoment, daarom noemen ze dit ook vaak "cheaten" omdat je met het gewicht kan bouncen en op deze manier meer reps eruit kan persen.
Ja, je kan mixed grip gebruiken maar hier zijn de meningen over verdeeld. Mixed grip is inprinciepe sterker maar je vergroot ook de kans op een bicep tear als je de techniek niet 10000% goed hebt.

Hmm.. stats? Volgens mij lijken ze best wel op die van ikwilgrootworden als ik het zo bekijk
Of kloppen die in je profiel?![]()