Fitness Seller

The battle of the Ecto's

Wrist curls doen en reversegrip EZ barbbell curls doen. Heeft bij mij erg goed geholpen.
Ik deed ook om de dag 200 herhalingen met zo'n knijper.

8=====D

Wrist curls doen en reversegrip EZ barbbell curls doen. Heeft bij mij erg goed geholpen.
Ik deed ook om de dag 200 herhalingen met zo'n knijper.

8=====D

Dat met die knijper wordt dus eigenlijk een beetje afgeraden ivm kans op overbelasting en alle gevolgen van dien. CoC is goed, maar niet om de dag.

8=====D

altijd eerst deadliften... vergeet straps, je lift 80 kg man... pls xD

Haha ik wil t alleen voor de max gebruiken..

70 krijg ik nog wel 12x omhoog zonder straps maar voor ik deadlift heb ik al 4 andere oefeningen gedaan waarbij je grip ook wel flink pakt.. :p . T is ook meer oververmoeiing waardoor grip faalt dan dat grip echt te zwak is.:p

sowieso is het fijner om lowerbody apart te trainen.

wanneer komen jou foto's nou online?

Dat met die knijper wordt dus eigenlijk een beetje afgeraden ivm kans op overbelasting en alle gevolgen van dien. CoC is goed, maar niet om de dag.

8=====D

Sorry, wat is CoC?
Ik heb ook erg lang last gehad van die pezen bij de pols :o
Sinds ik gestopt ben met die knijpers niet echt last meer van.

8=====D

.

Laatst bewerkt:
morgen laatste dag om fotos en stats te plaatsen / inschrijven!

---------- Post toegevoegd Thu 15 Nov 2012 om 16:43 ----------

ja

Hoe recent moeten die foto's zijn?
Mijne zijn van 2 maanden geleden en aantal toevoegingen van minder lang geleden.
Maar t lijkt me logisch dat we toch over 2 maanden allemaal nog x foto's maken met dezelfde pose?

Uh, denk max 2 weken oud? Als je ze van paar maanden geleden plaatst heb je al redelijke voorsprong als je niet stil gezeten hebt..

Hoe recent moeten die foto's zijn?
Mijne zijn van 2 maanden geleden en aantal toevoegingen van minder lang geleden.
Maar t lijkt me logisch dat we toch over 2 maanden allemaal nog x foto's maken met dezelfde pose?

van mij mag jij over 2 maanden fotos plaatsen, maar de vergelijking gaat om de fotos van nu en de fotos van juni/juli volgend jaar ofso

Uh, denk max 2 weken oud? Als je ze van paar maanden geleden plaatst heb je al redelijke voorsprong als je niet stil gezeten hebt..

T valt mee ik ben daar tussen ook nog 3 weken weggeweest dus.

van mij mag jij over 2 maanden fotos plaatsen, maar de vergelijking gaat om de fotos van nu en de fotos van juni/juli volgend jaar ofso

De foto's van hoe ik er nu bij sta zullen niet veel anders zijn.

gewoon even foto's schieten morgen, 3 minuutjes werk.

Updatetje van mij. 2 dagen druk in de weer geweest.
Woensdag hele goeie training gehad!
Deadlift:
8x70
8x70
5x80
7x80 (pr) Uitvoering was perfect. Samen met een ervaren deadlifter gedaan

BOR:
8x50
8x50
8x50
8x50 (ook pr)

Ik blijf flink omhoogschieten in gewicht, echt sinds ik boven de 3000kcal eet gaat t echt goed.
Vandaag shoudertjes en beetje benen gedaan
Dumbbell shoulder press:
8x16
8x16
8x16
8x16
Had t idee dat er meer in zat, maar om gelijk naar 18 te gaan...

Squat:
8x40
8x40
8x40
8x40
Had nog spierpijn van dinsdag, dus rustig aan squats. Techniek volledig goed hebben en beetje warme benen maken.

ga jij wel tot faal?
iedere x 8 reps

Terug
Naar boven