MuscleMeat

The battle of the Ecto's

Blessures loop je toch niet op door overtraining? Nouja, indirect misschien doordat je je spieren zwaarder belast of verkeerd belast dan nodig..

Overtraining merk je toch doordat je alles goed doet maar je kracht achteruit gaat omdat je spieren nog half kapot zijn wanneer je weer gaat trainen?

Overigens train ik nog niet zo lang maar woon ik al 22 jaar samen met een therapeut :p

Dat hoeft niet zo te zijn.

Je kan bijv. je rug al flink verrekken als je overbelast bent net even een verkeerde beweging maakt bij het oppakken van een propje papier. srs

let maar een beetje op, met jouw baby deadliftgewichtjes kan het nog wel, straks wanneer je echt gaat deadliften kan het wel eens foutgaan als je tot failure wilt trainen.:trollface:

let maar een beetje op, met jouw baby deadliftgewichtjes kan het nog wel, straks wanneer je echt gaat deadliften kan het wel eens foutgaan als je tot failure wilt trainen.:trollface:

Volgens mij deadlift ik nog aardig hoog hoor vergeleken met de rest :roflol:

Had gister ff pics gemaakt, heb t idee dat mijn schouders wat achter lopen of lijkt dat maar zo? Moet nog wel ff fatsoenlijke benen pic maken.

8190598851_0ff78326ee_b.jpg

Vraag me ook af hoeveel vet% t is.. t is wel veel vocht overigens.

Best wel verschil overigens met toen ik 60 kilo woog

166346d8.jpg

alles loopt nog achter! je zit 20 kg onder je lengte-100. Ik raad aan om gewoon lekker door te trainen, je schouders lopen niet achter bro.

alles loopt nog achter! je zit 20 kg onder je lengte-100. Ik raad aan om gewoon lekker door te trainen, je schouders lopen niet achter bro.

:roflol: Ik heb nog foto's gevonden van de meivakantie in t jaar na het gezeik met mijn ex. Was de periode dat mensen regelmatig vroegen of ik niet meer moest eten :o

Zal wel ff kijken of ik ze kan uploaden

:roflol: Ik heb nog foto's gevonden van de meivakantie in t jaar na het gezeik met mijn ex. Was de periode dat mensen regelmatig vroegen of ik niet meer moest eten :o

Zal wel ff kijken of ik ze kan uploaden

vind je het gek dat je schouders achterlopen
je doet alleen ohp
noob

zijn schouders lopen niet achter.

.

Laatst bewerkt:
Je houding is wel verdoet volgens mij :p rug recht, schouders naar achter

.

Laatst bewerkt:
je oogt lichter dan 73:p jelly op striae

.