Fitness Seller

The battle of the Ecto's

xyzyx heeft het lichaam van iemand die kampt met boulimia. inb4 ikwilgrootworde heeft grote lovehandels.

.

Laatst bewerkt:
nee gewoon niet, stop met de armen van andere ecto's te vergelijken sweet jesus xD

leuk topic :d succes met de battle

vergeleken met jullie valt het best mee hoe ecto ik ben eigenlijk. Maar ik zal wel net zo'n waanbeeld hebben als xyzyx

Heb op pagina een niet kunnen lezen waarvan ik foto's moet maken, full body neem ik aan maar in een foto of meerdere?

Umm, ja gewoon relaxed voor/achter en benen..

Dacht ik althans? :P Maak er morgen zelf gewoon een heleboel.. Heb ik er ieder geval genoeg

---------- Post toegevoegd Fri 16 Nov 2012 om 23:02 ----------

vergeleken met jullie valt het best mee hoe ecto ik ben eigenlijk. Maar ik zal wel net zo'n waanbeeld hebben als xyzyx

Jij staat best wel droog waardoor je buff lijkt..

Daarnaast valt t bij mij best mee als je het vergelijkt met hoe ik er eerst bij stond

Maar sTiiWaZz is natuurlijk ook een ekte ekte baas

nog hard getraind deze week heren?
moet morgen beentjes pakken, en dan maandag hopelijk weer kunnen beginnen met de rest

nog hard getraind deze week heren?
moet morgen beentjes pakken, en dan maandag hopelijk weer kunnen beginnen met de rest

Haha ik krijg als het goed is morgen mijn barbarian squatrek binnen dus kan ik beentjes extra hard pakken :D

Heb alleen de latpulley er nog niet bij gedaan, weet niet of dat gaat passen. Maar goed, los kopen is het maar paar tientjes duurder..

Bankje haal ik zelf wel op als ik die kant op moet :)

Terug
Naar boven