XXL Nutrition

The battle of the Ecto's

.

Laatst bewerkt:
wou dat ik de ruimte of geld had voor homegym :( lekker geen regels
Maar hoe duur is het in totaal?

Uh, heb nu dan barbarian powercage, 2x alle gewichten t/m 20 kilo (rubber barbarian) en dan haal ik binnenkort nog ff bankje en moet ook nog verstelbare dumbbells opsnorren. Zit alleen nog te twijfelen of ik toch niet een volledig rek neem alleen gaat niet passen denk ik :roflol:

Uh, heb nu dan barbarian powercage, 2x alle gewichten t/m 20 kilo (rubber barbarian) en dan haal ik binnenkort nog ff bankje en moet ook nog verstelbare dumbbells opsnorren. Zit alleen nog te twijfelen of ik toch niet een volledig rek neem alleen gaat niet passen denk ik :roflol:

ga eens kip kopen

.

Laatst bewerkt:
even vanmiddag foto's gemaakt ze zijn niet allemaal even goed.
Waarop zouden jullie je nu consenteren als je t zo ziet.

wh1s9k.jpg

2jb2yog.jpg

2j51mdh.jpg

axjx9l.jpg

15rd4z4.jpg

23u1zl.jpg

Laatst bewerkt:
ik zou even naar de kapper gaan

kapper, benen, armen, buik

Laatst bewerkt:
Dat is gewoon netjes man ik moet dan nog iets van 5 kg ook.
Maar dat gaat me denk niet lukken en ik heb ook geen 7 maanden 5 ofzo.

Haha ik zit nog steeds relatief laag.. Als ik de 73.4 kilo haal heb ik al 20 kilo gegained dus dat moet wel te doen zijn :p . Had ik het hele jaar goed gegeten en max getraind had ik misschien wel 25 gehaald maar goed, dan wss wel wat meer vet.

ik heb geen idee hoe hard het zal gaan dit jaar. ik ga iig niet te snel cutten, ik heb gemerkt dat van 16 naar 13 vrij snel ging.. vier weken. ik trek er 6 weken voor uit de volgende keer denk ik, zodat ik nog iets droger ben.

vanaf vorig jaar eind augustus tot nu precies 10 kg erbij en bf hetzelfde

ik heb geen idee hoe hard het zal gaan dit jaar. ik ga iig niet te snel cutten, ik heb gemerkt dat van 16 naar 13 vrij snel ging.. vier weken. ik trek er 6 weken voor uit de volgende keer denk ik, zodat ik nog iets droger ben.
Hee vraagje je hebt me foto's wel gekeken ik denk dat het rond 16% is.
Maar ik wil graag naar de 10% van de zomer is 2 maandjes denk je genoeg?

komt hier op neer:

70x0,84=58,8 kg vvm

70x0,9 =65,3 kg totale massa op 10% bf

je moet 4,7 kg afvallen. ik aimde op zo'n 0,4 kg per week verliezen. daarvoor cutten ik al op 1800 resp. 2100 kcal.

4,7/0,4=11,75=12 WEKEN.

dat je bijv 400 kcal onder onderhoud zit betekend niet gelijk dat je 400kcal vet verbrand he

het is om aan te geven hoeveel ik onder mijn onderhoud moest zitten om 400 gram vet per week kwijt te raken, wijsneus. ik heb gewoon een weegschaal hoor.

ik denk sowieso dat vooral in de eerste weken veel gebruik wordt gemaakt van glycogeen en dergelijke, weken daarna is het overgrote deel vet wat je afvalt.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Iedereen die erbij wouw staat er nu bij! Geen nieuwe deelnemers meer.
Zal foto's wat later updaten

---------- Post toegevoegd Sat 17 Nov 2012 om 12:41 ----------

Wil je er nog bij? Heb geen pm gekregen vanje.

Voor Iedereen : Zou me goed uitkomen als je foto's pmt, maakt het makkelijker voor mij. Natuurlijk moet dit ook niet zal wel door de 30 pagina's gaan ;P

Laatst bewerkt:
Hoe kan ik eigenlijk foto's uploaden?

Terug
Naar boven