MuscleMeat

The battle of the Ecto's

.

Laatst bewerkt:
nice xyzyx nu ga je echt gains maken, op 1 been pak je kuiten wel beter naar mijn idee dan

Haha, nu nog dumbbells opsnorren :p

---------- Post toegevoegd Sat 17 Nov 2012 om 15:55 ----------

neejoh, een smith machine is misschien wel multi functioneel maar je kan ook alles doen met gewoon barbells

Nee maar ik bedoel, je kan ook met een losse barbell werken met een smith..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Aan de voorkant zitten gewoon haken waar je barbell aan kan hangen en verstelbare spotters :p

.

Laatst bewerkt:
kuiten kan je in legpress doen.
of met stang in je nek of dumbbells in je hand en dan hakken in de lucht

maar wat ga je dan in de smith machine doen wat je niet met een losse barbell kan?
investeer maar beter in wat dumbbells

Goed punt :roflol:

T was ook meer dat hij een stuk groter is dacht ik. Weet niet hoe ik met de ruimte uit kom, daarom heb ik ook geen latpulley mee besteld. Op t moment dat de kamer volledig ingericht is en er past nog een latpulley achter haal ik die ook gelijk :)

kan je net zo goed een optrekstang kopen ipv lat pulley

Lol zie net dat van die soepstengels 3 krengen al 130 kcal is ongeveer.. Dus 9 + blikje kippensoep is bijna volledige maaltijd :roflol:

van soep stengels wordt je nooit groot van

sinds ik soepstengels eet...

kcal zijn kcal. Helemaal voor ecto's boeit het weinig

Lijkt me logisch, of je nou rijst eet of soepstengels. Als je macro's kloppen maakt het echt niks uit. en als ecto helemaal niet, die paar kcal meer...

en micronutriënten dan?

Lijkt me logisch, of je nou rijst eet of soepstengels. Als je macro's kloppen maakt het echt niks uit. en als ecto helemaal niet, die paar kcal meer...

Uiteindelijk zijn teveel verzadigde vetten en suikers ook niet goed.. Maar over het algemeen kun je wel zeggen kcal = kcal.

Maar mensen die snel vet aanzetten zullen wel sneller vetcellen aanmaken dan dat de suikers gebruikt worden voor opbouwen van spieren denk ik..

---------- Post toegevoegd Sat 17 Nov 2012 om 17:31 ----------

True, maar goed.. Als je gewoon gezond eet maakt t echt geen fl**ker uit of je nu glas chocolademelk of soepstengels er bij pakt :p

pff... ofc.. was maar grapje LOL

Terug
Naar boven