MuscleMeat

The battle of the Ecto's

Lijkt me niet dat je de hele dag soepstengels eet dus over micro's hoef je je dan niet zoveel druk te maken

oh dacht al hoe komt dat topic aan 2500 berichten ...

.

Laatst bewerkt:
.

Laatst bewerkt:
Hmm, hoe lang kun je ongeveer met 24 kilo dumbbells doen? Zit je al snel meer dan dat te drukken? :o

Geen idee, ik druk 20 dumbbell press, maar je hoeft niet dumbbell press te doen. Met barbell kun je hoger gaan

---------- Post toegevoegd Sat 17 Nov 2012 om 20:04 ----------

Verstelbare is zeker een optie

Geen idee, ik druk 20 dumbbell press, maar je hoeft niet dumbbell press te doen. Met barbell kun je hoger gaan

---------- Post toegevoegd Sat 17 Nov 2012 om 20:04 ----------

Verstelbare is zeker een optie

Haha ja ik zit te denken om van die bowflex te nemen. Weet niet of ik uitkom met de ruimte om een heel rek kwijt te kunnen..

Denk dat ik wel de 40 kilo versie neem..

Dus als je 50 bij bench doet doe je 25 bij dumbbells?

---------- Post toegevoegd Sat 17 Nov 2012 om 20:41 ----------

Hmm, dan ga ik wel voor de 40.. Kan ik voorlopig wel vooruit.

Vaste dbs? Waarom pak je geen verstelbare? Zijn goed te doen gebruik ze zelf ook

Vaste dbs? Waarom pak je geen verstelbare? Zijn goed te doen gebruik ze zelf ook

Haha nee de verstelbare. Denk dat ik geen ruimte over houd voor een heel rek dus zit ik te twijfelen tussen 25 en 40 kilo van bowflex.

Welke verstelbare dumbbells gebruik jij dan?

Oh gewoon met losse schijven :p

Heb zelf rubber schijven dus dan worden het gigantisch grote dingen. Heb daarnaast nogal een verdoete houding dus als ik de hele tijd moet bukken krijg ik last van mijn rug. Vandaar dat ik aan die bowflex dingen zit te denken of gewoon een hel rek met losse dumbbells.

Dus als je 50 bij bench doet doe je 25 bij dumbbells?

---------- Post toegevoegd Sat 17 Nov 2012 om 20:41 ----------

Hmm, dan ga ik wel voor de 40.. Kan ik voorlopig wel vooruit.

lol hou toch op
ik bench 60
doe 24 kg press
ga maar 40s kopen waar je niks mee kan

lol hou toch op
ik bench 60
doe 24 kg press
ga maar 40s kopen waar je niks mee kan

Verstelbare he :roflol:

bowflex-1090-dumbbells.jpg

Maar als je 24 db doet en 60 bench denk ik dat ik zo te kort kom met de 24 kilo versie

Terug
Naar boven