- Waardering
- 2.880
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Nogal logisch dat roderick (iemand die zich op kracht focust) veel setjes doet.
hoezo is dat logisch eigenlijk?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nogal logisch dat roderick (iemand die zich op kracht focust) veel setjes doet.
Kracht = massa toch?![]()
En als het werkt, who gives a ****. Uiteindelijk komt hij er zelf wel achter of zijn borst achter gaat lopen, als dit uberhaupt gebeurt.

Kracht met massa vergelijken vind ik een verkeerde manier van denken, een bodybuilder is niet even sterk als een powerlifter maar is(oogt) vaak toch buffer.
2de gedeelte geef ik je gelijk![]()

Zouden ze niet buffer ogen omdat droger er buffer uit ziet?![]()
Naja dan Borst beperken tot BP, Incline Bp en Flat DB flyes.
Rug tot Deadlift, Lat pulldowns en Barbell Rows?
Schouders tot OHP, DB Press en Lateral raises?
Biceps tot preacher curls en barbell curls
Triceps tot skullcrushers en tricep extensions
Benen tot Squat, leg extensions en lying leg curls?
op kracht trainen = je schouders vernken vind ikga liever nooit onder de 8 reps
Hoe ziet je weekverdeling eruit? Voor schouders mis je eigenlijk iets voor achterkant schouders. Verder Onderarmen/kuiten/trapezius?

weet je jochem, split is niet alles. Waarom doe je niet Ub/Lb split? 4x per week. alles 2 x per week hitten.Ik ga denk borst en benen 2x in de week doen. Schouders bij benen doen
Maandag: borst, triceps onderarmen
Dinsdag: benen, schouders buik
Woensdag: rug biceps
donderdag: borst triceps
Vrijdag: benen schouders buik
Dit slim? Of nog een beetje kijken qua biceps, wil die toch wel 2x in de week pakken. Misschien nog op vrijdag oid
weet je jochem, split is niet alles. Waarom doe je niet Ub/Lb split? 4x per week. alles 2 x per week hitten.
Power cage binnen, vandaag ff de zijkanten in elkaar zetten, morgen de kasten weghalen en de midden stukken er tussen zetten![]()

je past je volume aan.Tsja, ik zit echt nog te dubben. Rug groeide altijd netjes, maar heb t idee dat borst beetje achter ligt.
Maar is ub/lb niet hele hoge intensiteit omdat je met upperbody heel veel moet doen? Ik bedoel je doet borst, rug schouders en armen
---------- Post toegevoegd Mon 19 Nov 2012 om 16:54 ----------
Nice! En dan van de week lekker knallen denk![]()
verwacht maar niks. ja 1 ding, vochtkop.. heb ik nu ook weer na een week.
Wie zegt dat je persee moet doorgaan totdat je niet meer kan? ten alle tijen van failure vandaan blijven! zeker in ub/lb het volume/de intensiteit aanpassen.Maar jij doet hele andere oefeningen dan ik
Ik heb altijd na 3 oefeningen dat ik best nog eentje kan doen. En als ik zwaarder ga krijg ik het gewicht niet meer omhoog bij die eerste oefeningen