Fitness Seller

The battle of the Ecto's

Kracht = massa toch? :p

En als het werkt, who gives a ****. Uiteindelijk komt hij er zelf wel achter of zijn borst achter gaat lopen, als dit uberhaupt gebeurt.

Kracht met massa vergelijken vind ik een verkeerde manier van denken, een bodybuilder is niet even sterk als een powerlifter maar is(oogt) vaak toch buffer.

2de gedeelte geef ik je gelijk ;)

Kracht met massa vergelijken vind ik een verkeerde manier van denken, een bodybuilder is niet even sterk als een powerlifter maar is(oogt) vaak toch buffer.

2de gedeelte geef ik je gelijk ;)

Zouden ze niet buffer ogen omdat droger er buffer uit ziet?:p

Zouden ze niet buffer ogen omdat droger er buffer uit ziet?:p

Dat zie je alleen als je zonder kleding loopt? Ik doel natuurlijk niet een bb in wedstrijd prep hè maar gewoon met een laagje erop.

IkWilGrootWorden,

Er worden meerdere setjes gedaan om zo elke keer vol te kunnen presteren, aangezien de energiesystemen waar je met maximale kracht inspannen gebruik van maakt ook redelijk snel "leeg" zijn heb je de langdurige rust nodig om dit weer te herstellen. De vele setjes dienen er ook voor om de neurale aansturing van de spieren te verbeteren, dit is namelijk ook een erg groot (en naar mijn mening op dit forum (bb gedeelte) een erg onderschat) deel. Er is ook nog een andere reden waarom ze meerdere setjes gebruiken maar deze is om de 1 of andere reden uit mijn geheugen gewist. Staat me wel iets bij dat Eddine dit een paar maanden geleden uit had gelegd.

Naja dan Borst beperken tot BP, Incline Bp en Flat DB flyes.
Rug tot Deadlift, Lat pulldowns en Barbell Rows?
Schouders tot OHP, DB Press en Lateral raises?
Biceps tot preacher curls en barbell curls
Triceps tot skullcrushers en tricep extensions
Benen tot Squat, leg extensions en lying leg curls?

.

Laatst bewerkt:
Naja dan Borst beperken tot BP, Incline Bp en Flat DB flyes.
Rug tot Deadlift, Lat pulldowns en Barbell Rows?
Schouders tot OHP, DB Press en Lateral raises?
Biceps tot preacher curls en barbell curls
Triceps tot skullcrushers en tricep extensions
Benen tot Squat, leg extensions en lying leg curls?

Hoe ziet je weekverdeling eruit? Voor schouders mis je eigenlijk iets voor achterkant schouders. Verder Onderarmen/kuiten/trapezius?

---------- Post toegevoegd Sun 18 Nov 2012 om 23:20 ----------

op kracht trainen = je schouders vernken vind ik :p ga liever nooit onder de 8 reps

Waarom zou je je schouders vernken als je op kracht traint? ligt eerder aan je techniek of de rust die je pakt tot de volgende training.

Hoe ziet je weekverdeling eruit? Voor schouders mis je eigenlijk iets voor achterkant schouders. Verder Onderarmen/kuiten/trapezius?

Oh kak ik mis de helft van mn schema...
Achterkant schouders pak je redelijk mee met bb rows, ik hang ook best ver naar voren.
traps doe ik shrugs
Kuiten doe ik calve raises in zo'n apparaat
onderarmen wrist curls ;)

---------- Post toegevoegd Sun 18 Nov 2012 om 23:25 ----------

Verder doe ik A-b-a / b-a-b schema met op dinsdag benen en donderdag benen/cardio

Vandaag eerste dag creatine laden. Ben benieuwd!

verwacht maar niks. ja 1 ding, vochtkop.. heb ik nu ook weer na een week.

Ik ga denk borst en benen 2x in de week doen. Schouders bij benen doen
Maandag: borst, triceps onderarmen
Dinsdag: benen, schouders buik
Woensdag: rug biceps
donderdag: borst triceps
Vrijdag: benen schouders buik

Dit slim? Of nog een beetje kijken qua biceps, wil die toch wel 2x in de week pakken. Misschien nog op vrijdag oid

Ik ga denk borst en benen 2x in de week doen. Schouders bij benen doen
Maandag: borst, triceps onderarmen
Dinsdag: benen, schouders buik
Woensdag: rug biceps
donderdag: borst triceps
Vrijdag: benen schouders buik

Dit slim? Of nog een beetje kijken qua biceps, wil die toch wel 2x in de week pakken. Misschien nog op vrijdag oid
weet je jochem, split is niet alles. Waarom doe je niet Ub/Lb split? 4x per week. alles 2 x per week hitten.

Power cage binnen, vandaag ff de zijkanten in elkaar zetten, morgen de kasten weghalen en de midden stukken er tussen zetten :)

weet je jochem, split is niet alles. Waarom doe je niet Ub/Lb split? 4x per week. alles 2 x per week hitten.

Tsja, ik zit echt nog te dubben. Rug groeide altijd netjes, maar heb t idee dat borst beetje achter ligt.
Maar is ub/lb niet hele hoge intensiteit omdat je met upperbody heel veel moet doen? Ik bedoel je doet borst, rug schouders en armen

---------- Post toegevoegd Mon 19 Nov 2012 om 16:54 ----------

Power cage binnen, vandaag ff de zijkanten in elkaar zetten, morgen de kasten weghalen en de midden stukken er tussen zetten :)

Nice! En dan van de week lekker knallen denk :D

Haha morgen avond al hoop ik :p

Tsja, ik zit echt nog te dubben. Rug groeide altijd netjes, maar heb t idee dat borst beetje achter ligt.
Maar is ub/lb niet hele hoge intensiteit omdat je met upperbody heel veel moet doen? Ik bedoel je doet borst, rug schouders en armen

---------- Post toegevoegd Mon 19 Nov 2012 om 16:54 ----------

Nice! En dan van de week lekker knallen denk :D
je past je volume aan.

---------- Post toegevoegd Mon 19 Nov 2012 om 17:01 ----------

check mijn log maar eens.

Maar jij doet hele andere oefeningen dan ik :p

Ik heb altijd na 3 oefeningen dat ik best nog eentje kan doen. En als ik zwaarder ga krijg ik het gewicht niet meer omhoog bij die eerste oefeningen

euhmmmm ik zie dit nu pas

Is het al gestart? Mag ik nog meedoen?

monohydraat, door velen geprezen door zijn werking en prijs. andere soorten zijn overpriced.

---------- Post toegevoegd Mon 19 Nov 2012 om 20:49 ----------

Maar jij doet hele andere oefeningen dan ik :p

Ik heb altijd na 3 oefeningen dat ik best nog eentje kan doen. En als ik zwaarder ga krijg ik het gewicht niet meer omhoog bij die eerste oefeningen
Wie zegt dat je persee moet doorgaan totdat je niet meer kan? ten alle tijen van failure vandaan blijven! zeker in ub/lb het volume/de intensiteit aanpassen.

Nieuwe oefeningen zijn overigens nooit verkeerd.

Terug
Naar boven