AndroidHealthClinic

The battle of the Ecto's

Ik had staan in mn schema:
volkoren pasta 225 g 765 29 153 4
Rundervink 125 g 248 33 1 13
Broccoli 150 g 30 3 5 0
Kwam uit op 1000 nogwat kcal, maar die 225 is in mn schema ongekookt, terwijl ik 225 gekookte eet ;)

Dafuq waarom niet gewoon pasta saus er bij? :p

Lust je geen aardappelen?

naja dit is gewoon een voorbeeld ;)
At vandaag shoarma met broodjes en shit
Maar iig Ik kom met dat schema op 2556 kcal uit terwijl ik 3198 moet eten -_-

Enn ruzie met ouders voorelkaar gekregen, ze zitten te zeiken over het eten van een gedoe

Hoezo maken ze zich daar druk om dan?

Gain je wel dan? Als je gaint op wat je eet zou ik er niet gelijk 600 kcal boven op fl*kkeren maar eerder 200 kcal ofzo

Gain je wel dan? Als je gaint op wat je eet zou ik er niet gelijk 600 kcal boven op fl*kkeren maar eerder 200 kcal ofzo

misschien omdat zijn ouders al dat vreten moeten betalen?hier ook wel rens gezeik over mijn hobby. mensen die me vet noemen na een jaar lang bulken.

Gainen? Nou nee niet echt denk ik. Als ik zo berekend heb wat ik vandaag heb gegeten zit ik op 2250 kcal???
Maar geen idee, met cutten zat ik nog lager en dat ging ook ongelooflijk langzaam. Ik heb echt op 1800kcal gecut dan

---------- Post toegevoegd Tue 20 Nov 2012 om 18:51 ----------

misschien omdat zijn ouders al dat vreten moeten betalen?hier ook wel rens gezeik over mijn hobby. mensen die me vet noemen na een jaar lang bulken.

Ja ze zitten nu te zeggen: Ja je moet naar een sportdiëtist, dit kan zo niet langer. blablablabla k*t zus die zich overal mee bemoeit. Kan niet normaal leven in dit huis

Je zus is gewoon jelly dat jij een beter lichaam hebt dan haar vriendje :roflol:

Vraag of ze een persoonlijk schema van Big T accepteren, laat je hun gewoon die 50 euro dokken :o . Zo hebben mijn ouders t ook geaccepteerd lol :p

Gainen? Nou nee niet echt denk ik. Als ik zo berekend heb wat ik vandaag heb gegeten zit ik op 2250 kcal???
Maar geen idee, met cutten zat ik nog lager en dat ging ook ongelooflijk langzaam. Ik heb echt op 1800kcal gecut dan

---------- Post toegevoegd Tue 20 Nov 2012 om 18:51 ----------

Ja ze zitten nu te zeggen: Ja je moet naar een sportdiëtist, dit kan zo niet langer. blablablabla k*t zus die zich overal mee bemoeit. Kan niet normaal leven in dit huis

lekker k*t man, zelf betalen een optie? brinta, kwark, nootjes hoeven niet duur te zijn.

Je zus is gewoon jelly dat jij een beter lichaam hebt dan haar vriendje :roflol:

Vraag of ze een persoonlijk schema van Big T accepteren, laat je hun gewoon die 50 euro dokken :o . Zo hebben mijn ouders t ook geaccepteerd lol :p

Lol xD leukste is nog dat ze geen vriendje heeft :roflol:
Ja, naja kan denk beter naar de sportdiëtist gaan sinds "die er "verstand" van heeft"... Ja haakjes binnen haakjes, zo weinig vertrouwen heb ik erin.

Maargoed ik neem aan dat zij op hetzelfde aantal moeten uitkomen als ik. Ik ga ze echt afmaken als ze niet eens de termen Cutten en Bulken kennen:D

Desalniettemin prima training gehad:

Squat:
15x20
15x40
10x50
8x60
8x60
8x60
8x60
10x40 -> die was full squat kont tegen de grond :O

OVH:
10x20
8x25
8x25
8x25
8x25

K*t oefening ging k*t, doe normaal 30kg maaroké

---------- Post toegevoegd Tue 20 Nov 2012 om 22:05 ----------

Doen jullie ovh trouwens behind neck? of ervoor? anders is t toch net military press?

---------- Post toegevoegd Tue 20 Nov 2012 om 22:05 ----------

lekker k*t man, zelf betalen een optie? brinta, kwark, nootjes hoeven niet duur te zijn.

zei ik ook al, ik betaal t zelf wel. Gingen ze nog meer zeiken: ja dan hebben we er geen controle meer over...
T is ook nooit goed

Pics van je zusje dan? :roflol:

---------- Post added 20 November 2012 at 22:13 ----------

Eigenlijk moet je gewoon in je onderbroek op tafel gaan staan en roepen: Im fawking zyzz brahh

En dan de hele pan leeg eten

Weet niet hoe de anderen er tegenover staan? Aangezien je al 4 jaar op t forum zit zal je wel een aardige fysiek hebben? :P

En eigenlijk was t inschrijven voor dit weekeinde..

Haha nee man, ben pas sinds vorig jaar wat serieuzer bezig! Bouwde vaak wel wat op maar dan kwam er vakantie of had ik geen zin of gingen mn vrienden niet meer ofzo...Heb ook pas toen serieus over mn voeding gedacht want eerst snoepte ik ****ing veel :P Mmja oke, als ik te laat ben ben ik te laat, maar keek niet zo vaak in de log-sectie...

stats nu zijn in elk geval 1m83 80kg 12% :)

Pics van je zusje dan? :roflol:

---------- Post added 20 November 2012 at 22:13 ----------

Eigenlijk moet je gewoon in je onderbroek op tafel gaan staan en roepen: Im fawking zyzz brahh

En dan de hele pan leeg eten

Lol :roflol: geniaal xD

Wel beter dat ik mag uitkiezen welke sportdiëtist t wordt. Heb jij een idee wat Big T heeft gestudeerd? En niet of hij het zichzelf heeft aangeleerd :p

---------- Post toegevoegd Tue 20 Nov 2012 om 23:11 ----------

Haha nee man, ben pas sinds vorig jaar wat serieuzer bezig! Bouwde vaak wel wat op maar dan kwam er vakantie of had ik geen zin of gingen mn vrienden niet meer ofzo...Heb ook pas toen serieus over mn voeding gedacht want eerst snoepte ik ****ing veel :P Mmja oke, als ik te laat ben ben ik te laat, maar keek niet zo vaak in de log-sectie...

Dat is redelijk buff vergeleken met ons
Ik ben 182 73,5kg om 12%

Hmm, t is meer dat je stats flink hoger liggen dan de meeste hier.

Alleen nestelaar ligt zo dicht bij zijn lengte-100 kwa gewicht maar hij zit wel hoger in vet%. Stiwaz is wel zwaarder maar die is 10 cm langer..

De massa die jij nu hebt is voor de meeste van ons niet eens haalbaar voor de zomer :p .

---------- Post added 20 November 2012 at 23:17 ----------

Lol :roflol: geniaal xD

Wel beter dat ik mag uitkiezen welke sportdiëtist t wordt. Heb jij een idee wat Big T heeft gestudeerd? En niet of hij het zichzelf heeft aangeleerd

Geen idee.. Moet alleen wel zeggen dat hij niet de meest lekkere dingen zet in zijn voedingsschema's :roflol:

Maar goed, heb gewoon zelf alternatieven gezocht, ga er prima op :)

Alleen nestelaar ligt zo dicht bij zijn lengte-100 kwa gewicht maar hij zit wel hoger in vet%. Stiwaz is wel zwaarder maar die is 10 cm langer..

De massa die jij nu hebt is voor de meeste van ons niet eens haalbaar voor de zomer :p .

---------- Post added 20 November 2012 at 23:17 ----------

Geen idee.. Moet alleen wel zeggen dat hij niet de meest lekkere dingen zet in zijn voedingsschema's :roflol:

Maar goed, heb gewoon zelf alternatieven gezocht, ga er prima op :)

Ah oke, nouja we zien wel. Ik neem aan dat een sportdiëtist ook wel uit moet komen op ongeveer 2800kcal onderhoud. Zoniet gaat er echt wat fout...

srs? tis best gek, maar zelf zie ik dat helemaal niet in de spiegel :P
was btw afgelopen zomer 76 kilo....had hard gecut wam van 84 met 16%, en stond in augustus op 9%. Sinds september dus wat meer gaan vreten :D

krachtstats zijn 100bench, 100squat, 140dead, squat ben ik slecht in.

Kan ik anders voor spek en bonen meedoen? Vind dit namelijk wel motiverend zo! Of moet ik met Tommie n nieuwe battle openen? :mad:

Aardig spierpijn van de rug / buik training gister!
Pull ups:
5 - 8 - 5 - 5 - fail tot 7

Latt Puldown:
3 x 10 - 49 kg

Deadlift:
3 x 8 - 95 kg

Bent Over Long Bar Row
3 x 10 + 1 dropset - 35 kg

Reserve Grip Bent Over Barbell Row
3 x 10 + 1 dropset - 40 kg

En voor de buik wat supersetjes. Ging allemaal wel lekker!

srs? tis best gek, maar zelf zie ik dat helemaal niet in de spiegel :P
was btw afgelopen zomer 76 kilo....had hard gecut wam van 84 met 16%, en stond in augustus op 9%. Sinds september dus wat meer gaan vreten :D

krachtstats zijn 100bench, 100squat, 140dead, squat ben ik slecht in.

Kan ik anders voor spek en bonen meedoen? Vind dit namelijk wel motiverend zo! Of moet ik met Tommie n nieuwe battle openen? :mad:

Hmm, we hadden paar anderen ook geweigerd omdat ze te zwaar waren.:(

Uiteraard ben je gewoon welkom om mee te ouwehoeren:p

Misschien niet eens zo'n heel slecht idee om met hem een battle te beginnen, zijn vast wel meer lui die jouw gewicht hebben en een beachbody willen hebben voor de zomer :p . Denk dat je daar ook meer motivatie uit zal halen dan hier voor spek en bonen mee te doen.

---------- Post added 21 November 2012 at 09:49 ----------

Nette training iPJ :cool:

Ik ga zo maar ff wat verslepen in mijn trainingskamer zodat ik t rek op kan zetten en vanavond weer eens trainen. :)

Misschien iemand zin om zijn/haar trainingsschema te posten :)?
Ben zelf ook redelijk ecto, sta nu op 82kg, 16% bf bij 1m82 en wil wel eens weten hoe jullie trainen. Mijn voeding is op orde

Misschien iemand zin om zijn/haar trainingsschema te posten :)?
Ben zelf ook redelijk ecto, sta nu op 82kg, 16% bf bij 1m82 en wil wel eens weten hoe jullie trainen. Mijn voeding is op orde

ik kan wendler aanraden. ik doe 3x per week;)

Terug
Naar boven