AndroidHealthClinic

The battle of the Ecto's

Misschien iemand zin om zijn/haar trainingsschema te posten :)?
Ben zelf ook redelijk ecto, sta nu op 82kg, 16% bf bij 1m82 en wil wel eens weten hoe jullie trainen. Mijn voeding is op orde

Ik doe oko wendler maar als je niet te lang traint zou ik gewoon stronglifts ofzo doen lekker simpel en in kracht en massa ga je toch redelijk vooruit:)

Hmm, we hadden paar anderen ook geweigerd omdat ze te zwaar waren.:(

Uiteraard ben je gewoon welkom om mee te ouwehoeren:p

Misschien niet eens zo'n heel slecht idee om met hem een battle te beginnen, zijn vast wel meer lui die jouw gewicht hebben en een beachbody willen hebben voor de zomer :p . Denk dat je daar ook meer motivatie uit zal halen dan hier voor spek en bonen mee te doen.

oke bro, dat is wel fair idd. Dan kan ik hier idd wat mee auwehoeren :) Dan zal ik het eens voorstellen aan hem !

Gainen? Nou nee niet echt denk ik. Als ik zo berekend heb wat ik vandaag heb gegeten zit ik op 2250 kcal???
Maar geen idee, met cutten zat ik nog lager en dat ging ook ongelooflijk langzaam. Ik heb echt op 1800kcal gecut dan

---------- Post toegevoegd Tue 20 Nov 2012 om 18:51 ----------

Ja ze zitten nu te zeggen: Ja je moet naar een sportdiëtist, dit kan zo niet langer. blablablabla k*t zus die zich overal mee bemoeit. Kan niet normaal leven in dit huis

Damn, das een kleine bulk. Ik zit op min 4000 kcal op hetzelfde gewicht/iets kleiner en ik gain nu pas terug iets.

Goed bezig hier jongens!

Ik wil eigenlijk ook wel meedoen! Als motivatie, kan ik wel gebruiken..

Kijk zo gaan we goed, beetje elkaar motiveren!

Ja stronglifts wekt mijn interesse volop,

Alleen ben ik bang dat ik van een split veel meer massa kan kweken dan een fullbody schema :/

Hmm oke oke

Eregister binnen gekomen, al half opgezet alleen iets breder dan verwacht dus moet eerst kasten weghalen voor hij helemaal opgezet kan worden

8204689749_2295e1973d_b.jpg

En dit is t spul wat nog weg moet

8205780590_625cf9f5f7_b.jpg

Mooi spul. Welk rack heb je? En wat heb je in totaal aan equipement staan? Moet je trouwens ook nog slapen in die kamer? :P

Lol skeere tv is skeer
Maar ziet er goed uit!
Vandaag skeerste dag ooit uit mn leven, hele dag rondgelopen in den haag zonder voedsel. Kon geen enkele appie vinden dus uiteindelijk lekker dirty 2 broodjes frikandel gegeten om toch nog wat te hebben. Thuis 8 broodjes naar binnen geknald. Zometeen avondeten en dan borst triceps en onderarmpjes pakken!

ziet er vooralsnog goed uit xyzyx ben bneiuwd als t opstaat!

Training van vandaag. Squat is niet hoog, doe het even rustig aan na een lichte blessure. Wel een hoog volume op mijn mainlifts, doe ik altijd. Ben er gek op!

Sq
5x30
5x37,5
5x42,5
5x47,5
5x55
5x62,5
3x15x40

RDL
6x50
6x60
6x70
6x80
6x90

Lol skeere tv is skeer
Maar ziet er goed uit!
Vandaag skeerste dag ooit uit mn leven, hele dag rondgelopen in den haag zonder voedsel. Kon geen enkele appie vinden dus uiteindelijk lekker dirty 2 broodjes frikandel gegeten om toch nog wat te hebben. Thuis 8 broodjes naar binnen geknald. Zometeen avondeten en dan borst triceps en onderarmpjes pakken!

:roflol: Dat is niet mijn kamer en niet mijn tv, is de logeer kamer..

---------- Post added 21 November 2012 at 20:10 ----------

Mooi spul. Welk rack heb je? En wat heb je in totaal aan equipement staan? Moet je trouwens ook nog slapen in die kamer? :P

Barbarian..

En nu rek, bankje, barbell en van die balle 30mm dumbbells.. Nu alle zooi verkopen en daarna barbarian bankje kopen.

En nee is niet mijn slaapkamer :p

mijn training vandaag rug biceps onderarmen

pulllups
11x bw
8x bw
7x bw

lat pulldown
12x 45kg
9x 50kg
10x 50kg

t bar row
10x 35kg