Moeten nog in de op gezet worden.. had zelf al wel foto's gemaakt, nouja nog niet van benen omdat je anders inject spots ziet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja dat dacht ik zelf ook.. Daarnaast is iets kouds naast een warme maaltijd wel lekker. Moet alleen ff kijken of ik die zooi ook kan 'preppen' of dat ik gewoon een komkommer haal ofzo.
Haal een blikje ananas (goed voor herstel) instead, past goed bij een warme maaltijd.
. Weet niet of dat mierzoete past bij pasta maar kan t wel x proberen.
Ik zou het erg op prijs stellen als jullie nog naar mijn schema kunnnen kijken:
Zondag (ochtend): push
Maandag (ochtend): pull
Woensdag (avond): UB
Vrijdag: LB
etc.
of
Maandag: push
Woensdag: pull
Vrijdag: push
Zondag: benen/buik
Maandag: pull
Woensdag: push
Vrijdag: pull
Zondag: benen/buik
etc.
Sorry als het ongeduldig overkomt, ik ga namelijk vanavond trainen dus moet het wel op tijd weten![]()

Denk dat je beter het 2e schema kan nemen, wat meer verdeeld. Ook pull dag na push is niet chill, met lat pulldowns ga je dat echt in je triceps voelen![]()

Ok bedankt voor je reactie. Sinds wanneer train je met lat pull downs je triceps![]()

vandaag schouder biceps en triceps gedaan
alleen geen zin om alles neer te zetten![]()

Denk dat je beter het 2e schema kan nemen, wat meer verdeeld. Ook pull dag na push is niet chill, met lat pulldowns ga je dat echt in je triceps voelen![]()
Beetje domme opmerking.
Als jij je borst heb getraint en je hebt spierpijn en je gaat daarna pull-ups doen dan voel je t ook in je borst terwijl je borst helemaal niet traint.
Dat is gewoon even door de pijn heen bijten.
Trouwens meestal hoe lager je een schema doet hoe minder spierpijn dus dat scheelt misschien alleen de eerste twee weken.
. Zag m langzaam achter een vrachtwagen rijden dus denk die blijft wel waar die hoort, vlak voor mij vliegt die zonder richting aan te geven naar links en gaat daar met 95 km/h rijden waardoor ik vol in de ankers moest (reed maar 160 gelukkig
) .
aardige kerel.Beetje domme opmerking.
Als jij je borst heb getraint en je hebt spierpijn en je gaat daarna pull-ups doen dan voel je t ook in je borst terwijl je borst helemaal niet traint.
Dat is gewoon even door de pijn heen bijten.
Trouwens meestal hoe lager je een schema doet hoe minder spierpijn dus dat scheelt misschien alleen de eerste twee weken.
wordt maandag heel erg leuk!
Niet naar de laatste twee singles kijken.
Ik ga 125 en 130 doen.