XXL Nutrition

The battle of the Ecto's

nou.. posten lol

Ja dat dacht ik zelf ook.. Daarnaast is iets kouds naast een warme maaltijd wel lekker. Moet alleen ff kijken of ik die zooi ook kan 'preppen' of dat ik gewoon een komkommer haal ofzo.

Haal een blikje ananas (goed voor herstel) instead, past goed bij een warme maaltijd.

Iemand die weet of je door rietsuiker beter je aders gaat zien?

Ik zou het erg op prijs stellen als jullie nog naar mijn schema kunnnen kijken:

Zondag (ochtend): push
Maandag (ochtend): pull
Woensdag (avond): UB
Vrijdag: LB

etc.

of

Maandag: push
Woensdag: pull
Vrijdag: push
Zondag: benen/buik

Maandag: pull
Woensdag: push
Vrijdag: pull

etc.

Sorry als het ongeduldig overkomt, ik ga namelijk vanavond trainen dus moet het wel op tijd weten :p

Ik zou het erg op prijs stellen als jullie nog naar mijn schema kunnnen kijken:

Zondag (ochtend): push
Maandag (ochtend): pull
Woensdag (avond): UB
Vrijdag: LB

etc.

of

Maandag: push
Woensdag: pull
Vrijdag: push

Maandag: pull
Woensdag: push
Vrijdag: pull

etc.

Sorry als het ongeduldig overkomt, ik ga namelijk vanavond trainen dus moet het wel op tijd weten :p

Denk dat je beter het 2e schema kan nemen, wat meer verdeeld. Ook pull dag na push is niet chill, met lat pulldowns ga je dat echt in je triceps voelen ;)

Denk dat je beter het 2e schema kan nemen, wat meer verdeeld. Ook pull dag na push is niet chill, met lat pulldowns ga je dat echt in je triceps voelen ;)

Ok bedankt voor je reactie. Sinds wanneer train je met lat pull downs je triceps ???

Ok bedankt voor je reactie. Sinds wanneer train je met lat pull downs je triceps ???

Nee je gebruikt ze niet, maar ze trekken erg door in je triceps :p
Als ik wel eens borst heb gedaan en die dag erna rug, met bv lat pulldowns of pullups dan voel je dat trekken in je triceps. Niet fijn

vandaag schouder biceps en triceps gedaan
alleen geen zin om alles neer te zetten :P

hmm vandaag mp dag. lekker getraind, na de training was ik echt blij met de spiegel. ik leek echt 5 - 10 kg zwaarder door de pomp. haha!

Beetje domme opmerking.
Als jij je borst heb getraint en je hebt spierpijn en je gaat daarna pull-ups doen dan voel je t ook in je borst terwijl je borst helemaal niet traint.
Dat is gewoon even door de pijn heen bijten.
Trouwens meestal hoe lager je een schema doet hoe minder spierpijn dus dat scheelt misschien alleen de eerste twee weken.

Beetje domme opmerking.
Als jij je borst heb getraint en je hebt spierpijn en je gaat daarna pull-ups doen dan voel je t ook in je borst terwijl je borst helemaal niet traint.
Trouwens meestal hoe lager je een schema doet hoe minder spierpijn dus dat scheelt misschien alleen de eerste twee weken.

Nou, als ik pullups aan het doen ben, met spierpijn in borst en triceps. Geloof mij maar, dat gaat trekken en dat is echt niet fijn. Maar dat is mijn ervaring en daarvanuit geef ik hem advies.
En met pullups pak je borst ook een deel mee...

---------- Post toegevoegd Fri 23 Nov 2012 om 20:23 ----------

Vandaag trouwens mooie training gehad
DL:
20x40
15x50
10x60
8x70
8x70
8x80
8x80(pr) Ging echt soepel, volgende keer zwaarder
10x60
10x40

BOR:
8x50
8x50
8x50
8x50

---------- Post toegevoegd Fri 23 Nov 2012 om 20:25 ----------

En nog een klein setje squats gedaan voor de feel
10x40
10x40
10x40
10x40

Wel ziek diep gesquat trouwes

Flink wat reps deadlift maar wel nette training :p

Net bijna achterop 1 of andere pauper auto geklapt op de snelweg :roflol: . Zag m langzaam achter een vrachtwagen rijden dus denk die blijft wel waar die hoort, vlak voor mij vliegt die zonder richting aan te geven naar links en gaat daar met 95 km/h rijden waardoor ik vol in de ankers moest (reed maar 160 gelukkig :o ) .

Vervolgens even langs kebab zaak gereden vroeg die kerel of ik aangekomen was megusta.jpg . 2 grote broodjes kebab gekregen voor de prijs van 2 normale :) aardige kerel.

Beetje domme opmerking.

Je " traint" ze misschien niet maar ze zijn wel in zekere mate als synergist aanwezig.

Ik kan me zelfs nog een emg studie herinneren waar de chinups werden getest en daar zag je dat er toch eenredelijke activatie was. Voel maar eens aan je bors als je een pullup beweging maakt( met dezelfde krachtinspanning). Spierpijn is juist een mooie iets om te zien wat je nou eigenlijk allemaal gebruikt bij bepaalde oefeningen.

wordt maandag heel erg leuk!
Niet naar de laatste twee singles kijken.
Ik ga 125 en 130 doen.

SC20121124-003500.png

Vanochtend gad de weegschaal voor het eerst boven de 75 kg aan! 76,4 kg. :)
Komt o.a. door laadfase creatine.

Hoiii mede ectó's

Terug
Naar boven