Fitness Seller

The battle of the Ecto's

Ik eet gewoon alles wat voor handen is. :o

Net nog 2 pannekoeken met suiker naar binnen gewerkt :p

Zit alleen wel te denken om mijn chocomel te vervangen voor gewone melk.. Eet ook al aardbijenkwark 's avonds dus beetje de hoeveelheid suiker verminderen kan geen kwaad..

Ik zit sowieso laag met suikers volgensmij. Heb wel citroenkwark, maar dat is extract ofzo die smaak dus nauwelijks suiker.
Maar ik heb bijna het idee dat ik ietsje meer vet heb gekregen. Het ene moment die ik mn abs best goed en het andere moment veeeel minder

Ik zit sowieso laag met suikers volgensmij. Heb wel citroenkwark, maar dat is extract ofzo die smaak dus nauwelijks suiker.
Maar ik heb bijna het idee dat ik ietsje meer vet heb gekregen. Het ene moment die ik mn abs best goed en het andere moment veeeel minder

Gewoon vocht :p

vaak clean, gister nog hamburger menu
en net nog halve chocolade letter van 400kcal ^.^

Jezus Voe zit ook flink aan de anabolen :trollface:

Wanneer worden die foto's eigenlijk toegevoegd ben wel benieuwd naar de concurrentie

Als iedereen in pm ff zijn stats max 1 rep kan uitrekenen ( http://www.bodybuilding.com/fun/1rm.htm ) en in t volgende formaat kan zetten (xxx laten staan indien niet uitgevoerd of vervangen voor een soortgelijke oefening)

DL xxx, SQ xxx, BP xxx, BOR xxx, MP xxx

En daarnaast foto's via pm kan sturen dan kan ik ze in de 2e post zetten.

Welke poses gingen we ook al weer doen? Gewoon relaxed front/benen? :p

Als iedereen in pm ff zijn stats max 1 rep kan uitrekenen ( http://www.bodybuilding.com/fun/1rm.htm ) en in t volgende formaat kan zetten (xxx laten staan indien niet uitgevoerd of vervangen voor een soortgelijke oefening)

DL xxx, SQ xxx, BP xxx, BOR xxx, MP xxx

En daarnaast foto's via pm kan sturen dan kan ik ze in de 2e post zetten.

Welke poses gingen we ook al weer doen? Gewoon relaxed front/benen? :p

poses zelf weten, ik zelf front en back relaxed
en benen front en zij

poses zelf weten, ik zelf front en back relaxed
en benen front en zij

Aha, maar iig front relaxed? :p

Maak straks wel gewoon een full body foto denk ik, net zo makkelijk.. de foto's die ik gemaakt had waren niet heel duidelijk.. Nouja valt wel mee eigenlijk. Zal ze zo wel plaatsen

Terug
Naar boven