AndroidHealthClinic

The battle of the Ecto's

Je zou niet zeggen dat je en kleiner en 6 kilo zwaarder was dan mij :p

Zal ze wel ff in OP zetten, die op pagina 7 doe ik straks ff

Klopt, lange tijd skinnyfat geweest...

Hier mn krachtstats, ik doe zeker niet die van laatste week want ik ben enorm vooruitgegaan door de bulk. Dus die van op het moment van de foto's

Deadlift: 60x8
Benchpress: 50x8
Squat: 50x8
Bent over row: 45x8
DB shoulder press: 16x8

Hmm, wat meten je armen enzo eigenlijk?

Volgens mij is mijn skelet echt ziek licht :roflol:

mijn foto's staan onderaan pagina 17

stop met zwetsen. je hebt in verhouding grote armen. de rest is gewoon k*t.

Hij is nog jong dus hij heeft nog een lange tijd voor de boeg.
Waar het omdraait is dat ze techniek gewoon goed is en ze voeding dan komt het vanzelf wel.
Dat geld overigens ook voor mij en de rest hier eigenlijk.
Vind het wel leuk om te zien hoe de rest erbij staat van me leeftijd ik ben wel een van de jongste denk ik?

---------- Post added 25 November 2012 at 20:58 ----------

True, maar ik zou Jochem niet op 72 kilo schatten als ik t vergelijk met mijn eigen lichaam, mijn kracht stats zijn eigenlijk vrijwel het zelfde als die van hem :p .

Voeg is wat foto's toe:$

Heb er 2 staan toch? :p

Of bedoel je van de andere?

doe is rug foto

wel jammer dat xyzyx zich niet aan de foto deadline houd. je moest het regelen voor 16 nov.

Ja precies, heb daarom lekker mn oude krachtstats doorgegeven en oude fotos van begin november :p. Ik sta dr nu beter bij denk ik

---------- Post toegevoegd Sun 25 Nov 2012 om 22:50 ----------

Wat 3 weken flinke bulk wel niet voor verschil kan maken... En dan bedoel ik dus eens echt goed aan mn schema houden:roflol:

---------- Post toegevoegd Sun 25 Nov 2012 om 22:51 ----------

True, maar ik zou Jochem niet op 72 kilo schatten als ik t vergelijk met mijn eigen lichaam, mijn kracht stats zijn eigenlijk vrijwel het zelfde als die van hem :p .

En jij bent gewoon moeilijk skinny :p. Ik ben skinny + fat wat zorgt voor de nodige kilo'tjes...:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Hee Jongens echt sorry fckfckfck, wil niet als een luizak lijken maar was het echt helemaal vergeten, k*t k*t k*t pls forgive me.
Zal nu veel meer moeite doen beloof ik. Bedankt i xyzyx i voor de foto's in 2de post te plaatsen.

Geeft niet joh, is toch alsnog mooi geregeld zo :)

• Topic Starter Topic Starter
Xyzyx wat bedoel je met soort introductie? :)

Hee Jongens echt sorry fckfckfck, wil niet als een luizak lijken maar was het echt helemaal vergeten, k*t k*t k*t pls forgive me.
Zal nu veel meer moeite doen beloof ik. Bedankt i xyzyx i voor de foto's in 2de post te plaatsen.

Ik geef je een tweeede kans :D:D

Terug
Naar boven