XXL Nutrition

The battle of the Ecto's

oke heb fotos gestuurd, iedereen even zn fotos en stats naar xyzyx sturen.

volgens mij zijn er ook een paar die helemaal geen fotos geplaatst hebben, van mij apart mogen die eruit :p

Ik heb ze gestuurd.

Staan er beide in, ff mijn pics uploaden en er in drukken :p

wat doen we als einddatum trouwens?

Hebben we allang naar babystyle gestuurd?

Die zet ze maar niet in de OP dus graag naar mij sturen zet ik ze in de 2e post..

Zal babystyle wel vragen of hij ff soort van introductie kan zetten in de 1e post

---------- Post added 25 November 2012 at 16:59 ----------

Deed kixat trouwens niet ook mee? :P

1 juli vind ik een goede einddatum

Hmm, ja idd.. dan is t wel de piek van de zomer om zo maar te zeggen :p

Nu ff klote zusje wegbrengen en daarna trainen :)

Ja klopt maar dacht dat hij over 1 a 2 maandjes weer kon trainen :p

Wist t niet meer zeker of hij wel/niet mee wilde doen..

op pagina 17 sta ik en twee anderen. dat is drie vliegen in 1 klap, is veel sneller.

Zal ze er zo in zetten :p

Ik heb de foto's ook gestuurd.

Toch maar besloten om mee te doen. Blessure is nog niet weg maar ik train inmiddels wel weer 2 keer per week, licht en hoog qua reps natuurlijk. Benen trainen ben ik nog een beetje bang voor maar dat zal ik ook weer langzaam introduceren.

Huidige krachtstats zijn dus onbekend simpelweg omdat ik me niet op kracht focus maar op herstel. Half jaar geleden was het 1x135 dl, 1x75 bp, 1x90 squat. Ik woog toen 73kg met een vp van +/- 11. Nu zit ik op ongeveer 67,7kg met een vp van ongeveer 15%

Fotos zullen er vandaag of morgen bij komen.

je komt sws wel weer op 72kg door spiergeheugen

Net getraind, squatten ging bagger, heb gewicht maar 10 kilo omlaag gegooid en ga volgende x gewoon 5 setjes ipv 3 doen.. Ff weer techniek goed krijgen. Last van onderrug gekregen waardoor dl ook klote ging :(

Nu ff 100g pasta + saus eten, glas melk er bij en 2000 kcal zijn gepasseerd. Vanavond nog ff shake achterover gooien, heb nog kip liggen en kwark, 3800 kcal totaal vandaag als ik t zo in schat

Net getraind, squatten ging bagger, heb gewicht maar 10 kilo omlaag gegooid en ga volgende x gewoon 5 setjes ipv 3 doen.. Ff weer techniek goed krijgen. Last van onderrug gekregen waardoor dl ook klote ging :(

Nu ff 100g pasta + saus eten, glas melk er bij en 2000 kcal zijn gepasseerd. Vanavond nog ff shake achterover gooien, heb nog kip liggen en kwark, 3800 kcal totaal vandaag als ik t zo in schat

Chille eetdag! Ik had zojuist 200 gram biefstuk met 4 broodjes en 200 gram broccoli. Schat 1000 kcal ^^
Klote van squat en dl
Mijn foto's voeg ik hier wel ff opnieuw toe, zijn wel echt bokkefoto's maar jullie doen het er maar mee :trollface:

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

IMG00375-20121111-1409.jpg

IMG00376-20121111-1409.jpg

Je zou niet zeggen dat je en kleiner en 6 kilo zwaarder was dan mij :p

Zal ze wel ff in OP zetten, die op pagina 7 doe ik straks ff

Terug
Naar boven