JochemB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.194
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 10%
Ik train ook 5 dagen per week maar doe alles maar 1x..![]()
Hoedan?!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik train ook 5 dagen per week maar doe alles maar 1x..![]()

5 daags split?
borst/triceps
schouders/buik
benen
biceps/onderarmen
rug
![]()
Dat lijkt mij echt zo niet chill trainen, ben je nog geen halfuur in de gym. Vooral donderdag en vrijdag?

Uh, ik ben steeds een uurtje bezig.. Volgorde is anders trouwens, weet schema niet uit mn hoofd.![]()

Ziek chill. Groei je harder met 3 dagen denk je?
Zit echt te kloten met schema, kom er niet echt uit![]()

Geen idee.. Je kan t proberen.. Moet je alleen wel langer trainen![]()
5 daags split?
borst/triceps
schouders/buik
benen
biceps/onderarmen
rug
![]()
). Ik ben zelf op 2 daagse splits goed gegroeid en als ik jouw schema zo zie, kan het qua indeling sws wel beter. Ik bedoel, ben je echt 1 uur bezig met biceps/onderarmen 
Haha nee die dag meestal maar 30 min ofzo.. Is eigenlijk meer mijn backup dag voor wanneer ik een dag niet kan trainen.
Ga er tot nu toe prima op

Ik had trouwens nog een vraag. Doen jullie buikspieren gwn tijdens een training zelf of op een ander moment (in de ochtend abs bijv. en in de avond trainen). Als ik bijv. benen/buik doe, dan was ik na benen helemaal op en deed ik buikspieren 'erbij', ik deed het dan wel maar had gwn niet echt energie om alles te geven. Is het dan niet handiger om bijv. 15min in de ochtend ff abs te doen en een ander moment te trainen, of gaat dit het herstel in de weg zitten omdat je abs bij compounds als bp, dl en sq enzo al gebruikt?

Heb ik ook wel eens last van ja, dan moeten ze er nog 'even bij'.. Komt meestal niet de work out ten goede.
Maar probeer ze dan meestal op de trainingen in te plannen die niet zoveel setjes hebben, bijv. als ik alleen rug train. Doe ze ook wel eens na schouders en biceps maar word dan al wat lastiger..

Is het niet beter om elke spiergroep 2x per week te trainen, zeker voor een ecto als jij (no offence). Ik ben zelf op 2 daagse splits goed gegroeid en als ik jouw schema zo zie, kan het qua indeling sws wel beter. Ik bedoel, ben je echt 1 uur bezig met biceps/onderarmen
Je kunt denken aan UB/LB ofzo, alleen moet je bij de UB dagen dan borst/rug/schouders en armen in 1 dag doen en das best k*t![]()
Andere indeling is push/pull (wat ik nu doe), met rug/bi/hams/kuiten en borst/tri/schouders/quads of evt. rug/bi/benen en borst/tri/schouders.
Weak as ****
Deadlift
5x50
5x65
3x75
5x95
3x107,5
1x120
1x130
1x135
Problem xyzyz?

**** die shit. ik ben bijna 19 en heb ook me rijbewijs e.d. meer voordelen zijn er niet.
je weegt 66 kg.![]()