XXL Nutrition

The battle of the Ecto's

Vanavond lekker 100 kg deadlift, ging wel lekker maar nog niet het gevoel dat ik volgende week 105 kan.. Grip ging nog maar net goed haha. ;p

Vanavond lekker 100 kg deadlift, ging wel lekker maar nog niet het gevoel dat ik volgende week 105 kan.. Grip ging nog maar net goed haha. ;p

Zonde als je door je grip niet zwaarder kan. Heb je al mixed grip geprobeerd? En neem anders magnesium als dat is toegestaan.

Vandaag squat gezet.
20x40
10x50
8x60
8x60
8x70
8x70

Ging lekker! Kan alleen niet wennen aan het idee dat ik na 3 kwartier klaar ben...

Ik had m gezien idd. Jij hebt wss spillebeentjes :roflol:

niet om het een of ander hoor xyzyx, maar heb je je eigen benen bekeken?

Zonde als je door je grip niet zwaarder kan. Heb je al mixed grip geprobeerd? En neem anders magnesium als dat is toegestaan.

Het is niet dat ik door me grip niet zwaarder kan. Want kon deze keer sowieso niet boven de 100 kg, puur omdat ik de oefening dan niet goed kon uitvoeren.

Doe nu altijd bij de zwaardere sets mixed grip ja. Tot nu toe gaat het goed, als ik zwaarder kan, dan gaat het meestal ook net goed met me grip maar het heeft de laatste set niet veel over.

---------- Post toegevoegd Tue 27 Nov 2012 om 21:19 ----------

Ik weeg net zo zwaar @ 185 cm maar zie er stuk buffer uit :o

Uuh buff? Niemand in dit topic ziet er buff uit.. :p

mixed grip onder de 120 is echt een no go voor mij... behalve als het op hoge reps is. 5 reppers allemaal pron.

Hoelang zitten jullie normaal in de gym? Ik ben na 45 min klaar, miss wat weinig oefeningen dan?

---------- Post toegevoegd Tue 27 Nov 2012 om 21:22 ----------

Bij mij zit de massa ook meer aan mn benen

Mijn wheels zijn 58 cm, armen nu 34,5

---------- Post toegevoegd Tue 27 Nov 2012 om 21:47 ----------

Kuiten 40cm

mijn wheels zijn ook 58 dacht ik.

---------- Post toegevoegd Tue 27 Nov 2012 om 21:28 ----------

nee. 6

Omtrek = diameter x phi

Dus diameter is omtrek/phi

Scheelt 2 cm aan dikte hoor :p ongeveer..

En dafuq was net alsof er een stem uit mijn laptop kwam zonder dat ik wat aan had:o, inb4 paranoide.

Terug
Naar boven