AndroidHealthClinic

The battle of the Ecto's

Tijdens denk ik :p

Maar als we dit topic de progressie over een half jaar bijhouden is het november, december, januari, februari, maart, april en mei.. Tegen die tijd moet onze fysiek toch wel prepared zijn voor de zomer

je gaat toch niet kuren met jouw stats kerel, ga eens wat meer eten:p

je gaat toch niet kuren met jouw stats kerel, ga eens wat meer eten:p

Niet nu man :roflol:

Daarnaast eet ik genoeg hoor, 13 kilo in 5 maanden is niet zo heel slecht? :p

@ 10% bf

---------- Post toegevoegd Sat 10 Nov 2012 om 23:37 ----------

Haha sorry :(

Of we moeten een spek en bonen categorie er bij doen voor de meest estetische vooruitgang.. Zowel kwa massa/kracht/vvm gainen is t niet echt vergelijkbaar met de rest van ons :(

waarom niet gewoon sebastiaan en tommie erbij. uiteindelijk gaat het hem om progressie.
houden gewoon dit groepje + die twee erbij.

waarom niet gewoon sebastiaan en tommie erbij. uiteindelijk gaat het hem om progressie.
houden gewoon dit groepje + die twee erbij.

Hmm.. ja kan op zich wel alleen hun 2 als uitzondering dan.. :p

Zal nog wel ff 1 vragen die miss ook wel mee wilt doen, dacht dat hij ook nog op redelijk laag gewicht zat.

Maar goed, buiten die 2 dan geen uitzonderingen meer, zou zonde zijn als t topic gesloten word omdat t niet de bedoeling is om met heleboel in 1 topic te gaan loggen. :)

.

Laatst bewerkt:
split

ach wat lekker begint dit, krijg me rooster van school net binnen :( moet 1 dag trainen in gaan leveren. Is het dan beter om op split te blijven of gewoon terug naar fullbody?

Je kan niet 's avonds trainen of op een andere dag?

Hoeveel dagen hou je over dan?

.

Laatst bewerkt:
Ik kan denk maar beter mee gaan doen :p
182, 73.5kg 12%

maar wat gaan we hier posten? gaan we nu onze maandelijkse gains hier bijhouden?

Ik kan denk maar beter mee gaan doen :p
182, 73.5kg 12%

Haha ff baby pmen dat hij je er in zet moest hij t niet zien :p

Heb redheadfox ook even gevraagd of hij mee wilt doen, zit volgens mij gelijk met mij aan gewicht en lengte..

Als Sebastiaan en Tommie ook nog mee willen doen zitten we dan op 11.

---------- Post toegevoegd Sun 11 Nov 2012 om 00:29 ----------

maar wat gaan we hier posten? gaan we nu onze maandelijkse gains hier bijhouden?

Hmm ja zoiets, bijhouden krachtstats enzo.. Denk alles wat je in een normaal trainingslog zou posten alleen dan wat minder uitgebreid :p

Denk dat we krachtstats en foto's gewoon maandelijks moeten updaten in de begin post als Baby dat wilt doen anders is dat nooit terug te vinden

Laatst bewerkt:
oke ben in

Ja lijkt me wel handig, ik ben zelf te lui om een logje aan te maken:D

Ja lijkt me wel handig, ik ben zelf te lui om een logje aan te maken:D

Haha ja heb dat zelf ook en omdat je hier wat extra concurrentie hebt is t ook motiverender

---------- Post toegevoegd Sun 11 Nov 2012 om 00:37 ----------

Moet je ff Babystyle pm doen met stats enzo als hij t er morgen nog niet in gezet heeft.

Eigenlijk moeten we ook ff voor vergelijkingsmateriaal zorgen.. Denk van iedereen 2 foto's benen en upperbody t beste? Weet alleen niet welke pose zorgt voor t beste materiaal om mee te vergelijken :p

.

Laatst bewerkt:
Haha motivatie genoeg hier :P
Maar 1 foto benen en 1 foto upperbody? Welke pose?

gewoon side chest, front double biceps, back double biceps. Benen gewoon in dezelfde pose erop zetten.

Terug
Naar boven