XXL Nutrition

The battle of the Ecto's

Ja met dl's pak je ook hams, maar dat is ook de bedoeling ;)
Ik doe dan rug/hams/bi/kuiten, dus dl voor hams en rug en dan nog leg curls voor hams zegmaar.

Ik focus idd meer op onderkant borst, omdat toen ik bp en db press deed mijn borst niet echt lekker vooruit ging en mijn techniek voor mijn gevoel wel goed was. Nu ik decline bp doe en flyes + dips gaat mijn borst op zich wel lekker vooruit.

Als je het mooi verdeeld houdt moet dit kunnen! En met je borst, eigen ervaring telt uiteraard meer mee.
Ik blijf wel bij mn mening dat je de 2e pull of push dag je oefeningen verschillend kan maken. Dat je donderdag andere oefeningen doet als maandag

zou ik nog mee kunnen doen? is wel 16e al geweest maar lijkt me wel leuk om beetje te battelen :D

zou ik nog mee kunnen doen? is wel 16e al geweest maar lijkt me wel leuk om beetje te battelen :D

Sorry :(

Babystyle moet ff er in zetten dat inschrijven niet meer kan..

Hebben er al een paar moeten afwijzen.

Maar kijkend naar je stats moet je eens kijken naar t semi-ecto log, denk dat je daar sowieso beter had gepast :p

Als je het mooi verdeeld houdt moet dit kunnen! En met je borst, eigen ervaring telt uiteraard meer mee.
Ik blijf wel bij mn mening dat je de 2e pull of push dag je oefeningen verschillend kan maken. Dat je donderdag andere oefeningen doet als maandag

Ja ik ben ook van plan om iets andere oefeningen te gaan doen. Bij rug ene dag pull ups, andere keer vertical traction (machine voor lats), liggende leg curl dag 1 en seated leg curl dag 2. Bij kuiten doe ik beide trainingen ook iets andere oefeningen, voor biceps ook net andere curls: ene keer concentration curl, andere keer machine curl ofzo ;)

Toch bedankt voor het advies :)

Ben jij wengstertje van bodynet :p

Ben jij wengstertje van bodynet :p

jup dat ben ik:P

---------- Post toegevoegd Wed 28 Nov 2012 om 18:02 ----------

Sorry :(

Babystyle moet ff er in zetten dat inschrijven niet meer kan..

Hebben er al een paar moeten afwijzen.

Maar kijkend naar je stats moet je eens kijken naar t semi-ecto log, denk dat je daar sowieso beter had gepast :p

okee jammer dan houd het op maar dat is zeker ook al begonnen het semi ecto battle log?:P

Jij bent sws geen ecto, je hebt namelijk een goede ub ;)

Bovendien zijn jouw krachtstats volgens mij ook wel hoger dan de gemiddelde deelnemer in dit topic :p

EDIT: Zometeen ff borst/tri/schouders/quads. Is mn nieuwe schema dus ben benieuwd wat het gaat worden, ben namelijk ook best wel moe :p

Laatst bewerkt:
Jij bent sws geen ecto, je hebt namelijk een goede ub ;)

Bovendien zijn jouw krachtstats volgens mij ook wel hoger dan de gemiddelde deelnemer in dit topic :p

EDIT: Zometeen ff borst/tri/schouders/quads. Is mn nieuwe schema dus ben benieuwd wat het gaat worden, ben namelijk ook best wel moe :p

o thanx maar ik vind me nog wel beetje gedeeltelijk ecto dus zat te twijfelen toen ik een beetje de stats eisen las. krachtstats weet ik niet ik doe alleen squatten de rest doe ik niet zoals benchpress en deadlift.

succes met je training zo mijn rug en biceps zijn weer gesloopt...

vandaag rug biceps onderarmen

lat pulldown
45x12
55x8
55x7
50x8

t-bar rows for da hoes
40kgx9
40kgx8
40kgx7

BOR onderhands
40kgx10
50kgx8
50kgx8
45kgx8

uni lateral machine
30kgx10
40kgx9
40kgx9
40kgx8

hammer curl zittend met elleboog op been
12kg x9
12kg x9
12kg x6

dumbbell curl
14kg x8
14kg x8
14kg x8

wrist curl
14kg x10
14kg x10

lat pulley
17.5kg x12
20kg x10

onderrug appaten waren kapot dus die maar bij benen

Bench
5x30
5x40
3x45
5x52,5
3x57,5
1x65
1x70
1x72,5
1x75 PR

T bar cable row
10x40
4x10x50

Flyes
3x12x12,5

Chinups
8xBW
3x6xBW

Triceps extension
1x8x8kg

Skulls
2x10x20

Side raises
2x15x7kg
1x12x7 (laatste vijf gecheat)

Volgens mij doe ik mijn side raises helemaal verkeerd als jij maar 7 kilo pakt :p

Ik pak meestal 15 kilo schijf :o

ik doe ze heel strikt hoor:p laatste oefening, maar 15 kg is inderdaad beetje veel haha

met beetje legdrive dat ook wel omhoog hoor die 15.

Ga volgende x maar is ff de techniek onder de loep nemen dan.. Waarschijnlijk doe ik gewoon semi deadlift/side raise :roflol:

gewicht gaat echt lekker btw. zit toch wel op 72,5-73 kg atm:p

Terug
Naar boven