AndroidHealthClinic

The battle of the Ecto's

bulken is gewoon zo leuk..op naar de 75. doei ectolichaam

bulken is gewoon zo leuk..op naar de 75. doei ectolichaam

Op 75 kilo ben ik nog steeds ecto :fa:

Vraag me nog steeds af hoe zwaar az hier was

1287002414677.jpg

Dat is wel streef :p veel buffer hoeft t van mij niet..

tren hard eat clen.

rond 85kg denk

Mooie training boys, gewicht vliegt eraan denk. Ik had vandaag zieke shoarma maaltijd, gekaand voor me leven. Heb denk ik 160 gram gebakken shoarma gegeten =180 gram ongebakken ongv

Mooie training boys, gewicht vliegt eraan denk. Ik had vandaag zieke shoarma maaltijd, gekaand voor me leven. Heb denk ik 160 gram gebakken shoarma gegeten =180 gram ongebakken ongv

Ik had gister 200 :trollface:

Inclusief 1 pita en 1 turks broodje. 1000 kcal sowieso :roflol:

Inclusief saus 1200 kcal wel denk ik

Ik had gister 200 :trollface:

Inclusief 1 pita en 1 turks broodje. 1000 kcal sowieso :roflol:

Inclusief saus 1200 kcal wel denk ik

haha en weet je wat die kill toen zei? dat hij wilde groeien.. hij weegt 66 kg. mohammed, je snapt toch wel dat ik dat magere joch zoveel eten gratis moest grven?

haha en weet je wat die kill toen zei? dat hij wilde groeien.. hij weegt 66 kg. mohammed, je snapt toch wel dat ik dat magere joch zoveel eten gratis moest grven?

Haha voor dat geld mag je ook wel flink wat krijgen.. :o

De kerel van de kebab zaak in dorpje verderop vroeg of ik aangekomen was, moest wel lachen, aardige kerel. Krijg daar dik vaak gratis kebab :roflol:

Maar goed, tijd lang ook echt 2x per week kebab gehaald daar

haha, ik merk wel dat ik qua fysiek voorloop op leeftijdsgenoten. vrienden merken het ook, krijg genoeg complimenten iig.

Ik krijg ook wel complimenten van mn vrienden. Ik moet zeggen, die foto's geven niet echt een realistisch beeld. Heb t idee dat ik er beter uitzie irl

Zie nu pas dit topic, interesting. Ga t volgen :D

Hoe zien jullie voedingsschema's er eigenlijk uit? Ik eet momenteel als een r*tard maar ben wel van plan binnenkort weer iets in elkaar te flansen.

7:00
500 mL melk
80 gr brinta
28 gr whey

12:00
8 broodjes
100 gr kipfilet
70-100 gr ongezouten pinda's

17:00
avondeten flink opscheppen

21:00
500 mL melk
80 gr brinta
28 gr whey
500 gr kwark

7:00
500 mL melk
80 gr brinta
28 gr whey

12:00
8 broodjes
100 gr kipfilet
70-100 gr ongezouten pinda's

17:00
avondeten flink opscheppen

21:00
500 mL melk
80 gr brinta
28 gr whey
500 gr kwark

Jezus, tussen 7 en 12 en tussen 12 en 17 gewoon geen eten? Dat trek ik ook echt niet. xD

Sinds ik het allemaal heb uitgerekend begon in wel serieus te groeien, en je hebt alles mooi overzichtelijk. Maarja ik wil dan ook precies weten wat ik doe.

En het is k*t werk om alles uitterekenen, maar dat is één keer.

Jezus, tussen 7 en 12 en tussen 12 en 17 gewoon geen eten? Dat trek ik ook echt niet. xD

alleen als ik echt honger heb verplaats ik paar broodjes naar tien uur

---------- Post toegevoegd Thu 29 Nov 2012 om 09:55 ----------

maar sws vult het allemaal wel redelijk. dit is ongeveer 3500 kcal. normaal 4 broodjes kip en 4 pindakaas. dan kom je uit op 3700 ofzo. ik groei prima, ik wil het allemaal niet meer precies weten.

Hoe zien jullie voedingsschema's er eigenlijk uit? Ik eet momenteel als een r*tard maar ben wel van plan binnenkort weer iets in elkaar te flansen.

Ik tel kcal meestal en let er ook wel op dat ik genoeg eiwitten eet.

Schat dat ik wel iets te laag zit in vetten meestal maar tot nu toe gaat t gewoon prima wat gains betreft :p

Terug
Naar boven