MuscleMeat

The battle of the Ecto's

Easy gewoon twee big tasty's en een flurry erin douwen.

Haha macdonalds is goor, kan wel kebab gaan halen.. hmm..

ik zit op 2850 :(

Ik 2000 nu.. Dus nog 1500..

Wel lelijk, nog steeds geen kwark anders had ik nog maar 1000 hoeven te eten. Nouja, maak over half uurtje wel ff pasta klaar ook iets van 800 kcal en dan half 11 nog wat chinees opwarmen en paar glazen melk drinken :p

Volgens mij ben ik de enige die het interesseert waar me calorieën uit komen of heb ik dat mis?? :p

Heb hier qua voeding niet niet veel anders als Mac en kebab voorbij zien komen haha.. :bang:

iifym toch
als ik maar de calorieen kan tellen, eet ik gewoon koek etc
maar meerendeel is wel clean

Volgens mij ben ik de enige die het interesseert waar me calorieën uit komen of heb ik dat mis?? :p

Heb hier qua voeding niet niet veel anders als Mac en kebab voorbij zien komen haha.. :bang:

Ik heb net een 30 cm pizza op :D

Ik eet over het algemeen gezond maar af en toe kebab gaat er wel in. Ben toch aan t bulken en zet niet snel vet aan dus maakt niet uit..

Wel lelijk, heb vandaag nog niet 1 hap taart gehad terwijl ik jarig ben :fa:

Ik tel mn calorieën geeneens en ik ga prima vooruit :trollfacex:
Heb het wel een tijdje gedaan, maar zette toen relatief veel vet aan. Nu doe ik het meer op gevoel en weet ik de voedingswaarde van bijna elk product dat ik gebruik, dus wordt het meer een schatting :p

Als ik t niet tel dan eet ik te weinig :p

Ik eet over het algemeen gezond maar af en toe kebab gaat er wel in. Ben toch aan t bulken en zet niet snel vet aan dus maakt niet uit..

Gefeliciteerd man!

Ik doe altijd cleanbulk, zet veels te gemakkelijk vet aan:(

---------- Post toegevoegd Sun 2 Dec 2012 om 21:22 ----------

Ik heb net 3 stukken kip en 300 gram rijst op XD

Gefeliciteerd ;)

Ik heb net 3 stukken kip en 300 gram rijst op XD

Lekker zeg, kom ik aan met mn 3 boterhammen met pindakaas :p

Damn, had je dat in 1 maaltijd gegeten want dat is echt veel :eek:

Hoe strikt volg jij je eetschema eigenlijk? Ik zie namelijk regelmatig berichten langskomen dat je kebab of mac neemt ofzo :p

Eigenlijk tel ik gewoon kcal.. Mijn metabolisme is aardig snel dus eet ik relatief veel waardoor ik wel aan mijn eiwit/vet behoefte kom zonder er echt op te hoeven letten.

Eet meestal wel gezond :p

Gefeliciteerd ;)

Lekker zeg, kom ik aan met mn 3 boterhammen met pindakaas :p

Damn, had je dat in 1 maaltijd gegeten want dat is echt veel :eek:

Ja ik had niet zo heel veel gegeten over de dag heen, was te bezig met huiswerk enzo. Had echt 8 van die afbakbroodjes op, eet normaal 16 boterhammen. Nu dus 3 stukken kip (met bot) en 2/3x rijst opgeschept :D

Ik wil helemaal geen ruzie/discussie met je ofzo, maar ik vind het gewoon vervelend als mensen mij beschuldigen van dingen die ik niet heb gezegd :)

Hoop dat we nu gewoon weer normaal op elkaars comments kunnen reageren :p

Ruzie? Discussie? Ik loop gewoon een beetje te trollen man. Breekt zo lekker de week:p

500 ml melk
80 gram brinta
28 gram whey
500 gram kwark

Gezond mang :p

Terug
Naar boven