Daantje Groot
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 147
- Lengte
- 2m
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij ben ik de enige die het interesseert waar me calorieën uit komen of heb ik dat mis??
Heb hier qua voeding niet niet veel anders als Mac en kebab voorbij zien komen haha..![]()

Volgens mij ben ik de enige die het interesseert waar me calorieën uit komen of heb ik dat mis??
Heb hier qua voeding niet niet veel anders als Mac en kebab voorbij zien komen haha..![]()

Ik eet over het algemeen gezond maar af en toe kebab gaat er wel in. Ben toch aan t bulken en zet niet snel vet aan dus maakt niet uit..
Wel lelijk, heb vandaag nog niet 1 hap taart gehad terwijl ik jarig ben![]()

Ik eet over het algemeen gezond maar af en toe kebab gaat er wel in. Ben toch aan t bulken en zet niet snel vet aan dus maakt niet uit..
Wel lelijk, heb vandaag nog niet 1 hap taart gehad terwijl ik jarig ben![]()

Hoe strikt volg jij je eetschema eigenlijk? Ik zie namelijk regelmatig berichten langskomen dat je kebab of mac neemt ofzo![]()

Gefeliciteerd
Lekker zeg, kom ik aan met mn 3 boterhammen met pindakaas
Damn, had je dat in 1 maaltijd gegeten want dat is echt veel![]()

Ik wil helemaal geen ruzie/discussie met je ofzo, maar ik vind het gewoon vervelend als mensen mij beschuldigen van dingen die ik niet heb gezegd
Hoop dat we nu gewoon weer normaal op elkaars comments kunnen reageren![]()

Inb4 ook eens iets posten als je iets gezonds eet haha!![]()