XXL Nutrition

The battle of the Ecto's

Haha, kip, pasta, brood en al die zooi.. :p

Denk dat ik t vandaag gewoon op 2500 kcal hou, kan geen kwaad dagje wat minder eten. Ff weer wat vocht kwijt :p

Nee, eten potverdomme ecto :roflol:

---------- Post toegevoegd Sun 2 Dec 2012 om 22:18 ----------

500 ml melk
80 gram brinta
28 gram whey
500 gram kwark

Gezond mang :p

Stricte shit. Ik heb die kippetjes niet afgewogen hoor. Ik doe zo nog beetje kwark en ik denk dat ik dan wel op de 3000 kcal zit. Rustdag kan prima

Haha ik haal t morgen wel weer in :p

Schematje voor volgende week:

Ma: Borst, Triceps, onderarmen
Dinsdag: Rug, Biceps
Woensdag: rust
Donderdag: Benen, kuiten
Vrijdag: Schouders, traps

Nice :p

Ik moet nog ff kijken wat ik ga doen.. Ga van 5 dagen terug naar 3 dagen per week, kijken of ik t vol houd paar dagen niets te doen :p

Nice :p

Ik moet nog ff kijken wat ik ga doen.. Ga van 5 dagen terug naar 3 dagen per week, kijken of ik t vol houd paar dagen niets te doen :p

Ik moet zeggen, die rustdag op een woensdag is in het begin echt k*t. Totdat je donderdag wakker wordt en serieuze energie overhebt.

Ik zeg probeer het, wieweet lift je een stuk meer opeens

Ik moet zeggen, die rustdag op een woensdag is in het begin echt k*t. Totdat je donderdag wakker wordt en serieuze energie overhebt.

Ik zeg probeer het, wieweet lift je een stuk meer opeens

Haha ik word altijd lui als ik een paar dagen lang niet train :p

Haha ik word altijd lui als ik een paar dagen lang niet train :p

Ik ben zelf ook een luie buffel, daarom ben ik ook endo/meso denk ik XD. heb nooit van hardlopen gehouden... Echt een hekel aan

In de rustdagen zit in aan huiswerk of ben ik een forumcrawler... Vooral dat laatste:D

Laatst bewerkt:
Fenotype kan daardoor wel meso/endo zijn..

Genotype blijft waarmee je geboren bent.

Meest baas zou combi zijn van meso en ecto :p . T lelijkste ecto en endo..

Haal ik nou nu somatypering door elkaar of jij?

Je bent overigens altijd een combo hé, om een pure endo/meso/ecto te zijn ben je toch wel een bijzonder zeldzaam geval.

Feno zijn uiterlijke kenmerken en geno is innerlijk vastgelegd in dna.. Als ik t goed heb :p

En soma is de combinatie van die 2, doh. haha

Maar volgens mij kan je feno/geno niet onderverdelen in endo/meso/ecto want dat doe je pas bij de somatypering?

anyway, endo/meso/ecto is toch een niet veel zeggend gegeven :cool:

somatypering zegt iets over o.a. de botstructuur en metabolisme.

Hmm, je somatype wordt volgens mij bepaald door genotype maar kan t fenotype onder invloeden van buiten af ook beperkt veranderen. Zo kunnen ecto's ook gespierd worden als een meso of zo vet als een endo :p .

nouja ik vind het allemaal bullshit.
als een ecto gespierd is, dan vind ik hrt gewoon een gespierde ecto
ik ben zelf btw wel meso ecto.
smalle botstructuur, maar minder snel metabolisme dan een ecto. totaal geen moeite om spiermassa te pakken enz.

Hmm, t ziet er dan uit als een meso -> fenotype. Maar t blijft een ecto -> genotype

Terug
Naar boven