XXL Nutrition

The battle of the Ecto's

Vandaag rustdag, morgen rug/benen/bi. Voor het eerst squatten, ff kijken of ik het een beetje onder de knie kan krijgen. Dl voor de 2e keer :p

vandaag:
t*fus deload FML

2200 kcal op atm, zo pasta maken en 3000. Daarna nog ff shake en voor slapen gaan kwark en 4000 kcal come at me brah

Nou al lekker weekje ziek t word er niet echt beter op

T zit een aantal mensen tegen hoor ik XD
Vandaag borst triceps onderarmen gedaan. Ging wel lekker.
Ging met BP slow controlled movement doen
8x50
8x50
8x55
8x55

daarna nog wat incline benches en flyes gedaan, borst helemaal kapot XD
stel skullcrushers en tricep extensions. Daarna nog wat wrist curls. Ik ging voldaan naar huis :D

Gister paar keer 3 x 80 kg gebencht, laatste setje wel met spotter.

Benieuwd hoe het deadliften gaat vanmiddag.

Succes!

Vandaag niet zo heel veel gegeten, stress voor profielwerkstuk presentatie vanavond. Daarna door naar de kantine van mn voetbalclub waar ik fluit -> bieren.
Ik wil het toch graag rond mn 3100 kcal zitten en door dat bier lukt dat dus makkelijk. ik weet echt ongelooflijk slecht maarja, het is niet anders. Ik kon niet eens trainen vanavond :'(

Succes!

Vandaag niet zo heel veel gegeten, stress voor profielwerkstuk presentatie vanavond. Daarna door naar de kantine van mn voetbalclub waar ik fluit -> bieren.
Ik wil het toch graag rond mn 3100 kcal zitten en door dat bier lukt dat dus makkelijk. ik weet echt ongelooflijk slecht maarja, het is niet anders. Ik kon niet eens trainen vanavond :'(

niet te zenuwachtig voor zijn man, als je eenmaal bezig bent gaat het vanzelf;)

T zit een aantal mensen tegen hoor ik XD
Vandaag borst triceps onderarmen gedaan. Ging wel lekker.
Ging met BP slow controlled movement doen
8x50
8x50
8x55
8x55

daarna nog wat incline benches en flyes gedaan, borst helemaal kapot XD
stel skullcrushers en tricep extensions. Daarna nog wat wrist curls. Ik ging voldaan naar huis :D

Lekkere bp :)

Net rug/benen/bi gedaan. Voor 2e keer dl, ging iig stuk beter dan vorige keer. Moet alleen nog ff kijken hoe en waar ik mijn voeten neer ga zetten. Nu deed ik ze vrij smal (normaal dus), maar ik zit er aan te denken om ze iets wijder neer te zetten en tenen naar buiten om meer benen te pakken.

DL:
8x20
8x30
8x40
7x50
7x60
Heb het rustig opgebouwd qua gewicht, wilde ff kijken tot hoe zwaar ik kon gaan. Kon misschien nog wel zwaarder, maar wil nog ff rustig aan doen met mn onderrug.

Deed voor eerste keer squat, puur op techniek. Deed volgens mij onder parallel en voor de rest was mn houding wel ok :)

Voor de rest nog pull ups, db row, leg extension, calf raises en db curl ;)

Haha ik ben net aan stronglifts begonnen, had 45 kilo op squat, 35 op bp en 45 op bor gepakt.. Laatste setje lukte 12x squat, 17x bp en 15x bor. Had wel wat hoger mogen pakken want volgens mij is de bedoeling dat je laatste setje er nauwelijks uit krijgt :p

Eens kijken hoe snel de progressie zal gaan, heb ik ieder geval genoeg tijd om te kijken of ik voor dumbbell rek ga of toch verstelbare :p .

Haha ik ben net aan stronglifts begonnen, had 45 kilo op squat, 35 op bp en 45 op bor gepakt.. Laatste setje lukte 12x squat, 17x bp en 15x bor. Had wel wat hoger mogen pakken want volgens mij is de bedoeling dat je laatste setje er nauwelijks uit krijgt :p

Eens kijken hoe snel de progressie zal gaan, heb ik ieder geval genoeg tijd om te kijken of ik voor dumbbell rek ga of toch verstelbare :p .

Bij stronglifts is het toch niet de bedoeling om zoveel teps te maken? 15x45 was niet strict ofwel? Mijn bp lag iniedergeval altijd hoger dan me bor. Maar dan deed ik ook bijna nooit bor :o

Bij stronglifts is het toch niet de bedoeling om zoveel teps te maken? 15x45 was niet strict ofwel? Mijn bp lag iniedergeval altijd hoger dan me bor. Maar dan deed ik ook bijna nooit bor :o

Haha ik had gewoon te weinig gewicht gepakt.. Had ze wel strict en iets incline :p netjes naar de borst, even aantikken en weer omhoog..

Edit:

Oh wacht, je bedoelde bor..

Hmm, volgens mij heb ik uitvoering wel goed hoor :p

met stronglifts doe je gewoon flat bp! heb geduld met gewichten, gaat snel genoeg. stop met repouts.

Nou, nu net terug van profielwerkstuk presentatie en kantine shit. Presentatie ging lekker, bij de kantine na 3 bier ongelooflijk moe geworden -> naar huis dus. Heb echt al 3 maanden niet gedronken en het bevalt me eigenlijk wel, ik blijf denk ik de bob.

Iig geslaagde dag en morgen rug dag doen omdat ik vandaag niet trainde

Ik vind flat vervelend, hij staat ook niet heel ver incline, denk 10-15 graden ofzo.. :p

En zou t zoveel verschil maken flat of incline?

Ik vind flat vervelend, hij staat ook niet heel ver incline, denk 10-15 graden ofzo.. :p

En zou t zoveel verschil maken flat of incline?

Je pakt je voorste schouderkoppen wat meer aan bij incline en bovenkant borst ofc. Als je alleen squat, dl en deze variant van de bp doet dan zie ik er het probleem niet van in. Als je ook nog shoulder press/military press en weet ik veel wat voor schouderregime der achter aan gooide dan was het weer een heel ander verhaal.

Iemand hier trouwens wat fysiotherapeutisch verstand van de schouder? Mijn schouder doet namelijk al maanden moeilijk met abductie en dan zou het dus erop wijzen dat de supraspinatus moeilijk doet, maar als ik langer dan een paar min met me armen achter me rug ga staan heb krijg ik ook last. Weet niet zeker of die beweging ook onder de supraspinatus valt of ergens anders onder (infraspinatus). En what to do ofcourse, rust werkt niet. Anders morgen even op school vragen.

Military press zit bij de 2e training :p Lijkt me niet dat dat elkaar gaat tegenwerken omdat je ook in beide trainingsroutines squat.

Gister nog even 2 x 8 - 105 gedeadlift en een keer 100. Ging lekker, volgende keer 110!!

Potverdomme is die facking sportschool dicht vandaag... echt wtf beetje pakjesavond nou boeie -_-

Nou het is dus dag 3 vandaag van de week en ik heb pas 1x getraind... FML

Terug
Naar boven