AndroidHealthClinic

The battle of the Ecto's

Meer rust pakken tussen de setjes doet wonderen.

Haha ik pak best wel veel rust er tussen. T is ook niet tijdens de oefening maar wanneer je barbell neer legt een paar tellen later echt zo'n golf van verzuring die door je benen heen gaat.

Heb t eigenlijk ook alleen bij deadlift, misschien omdat ik die wel helemaal goed uitvoer en t max er uit kan trekken..

---------- Post toegevoegd Sun 9 Dec 2012 om 18:53 ----------

5x90, dan kan je ook wel 1x100

Hmm, nja ik kijk wel tegen t einde van t jaar :p . Als ik steeds 2.5 kilo toevoeg haal ik de 5x5x100 dl ook wel voor t einde van t jaar.

Haha ik pak best wel veel rust er tussen. T is ook niet tijdens de oefening maar wanneer je barbell neer legt een paar tellen later echt zo'n golf van verzuring die door je benen heen gaat.

Heb t eigenlijk ook alleen bij deadlift, misschien omdat ik die wel helemaal goed uitvoer en t max er uit kan trekken..

Hmm, nja ik kijk wel tegen t einde van t jaar :p . Als ik steeds 2.5 kilo toevoeg haal ik de 5x5x100 dl ook wel voor t einde van t jaar.

Alleen dat verzuurde gevoel of word je ook ietwat licht in je hoofd? Dan zou je namelijk kunnen proberen om de spanning wat geleidelijker los te laten ipv in 1x neerleggen en klaar.

Alleen dat verzuurde gevoel of word je ook ietwat licht in je hoofd? Dan zou je namelijk kunnen proberen om de spanning wat geleidelijker los te laten ipv in 1x neerleggen en klaar.

Oh nee alleen verzuring :p .

Merk wel dat paar x de trap op en neer lopen zorgt dat t sneller weg gaat.

1x5x100 ! doe het schema zoals het hoort, eigenwijs uilskuiken!

1x5x100 ja :p my bad.

Ach, in de kerstvakantie heb ik mooi een herstel weekje.. Ouders willen perse op vakantie en ik moet mee :o

Holy shit ecto, je doet dl zwaarder dan ik :eek: Ik deed vorige keer 4x90 :p

Hoe lang doe je dl trouwens?

Je squat is ook al wel redelijk, mp ook wel.

Ik doe alleen sq en dl laag in reps (5-8 ofzo) en de rest wat hoger in hh. Ik weet ook niet echt of het nut heeft om met sq en dl hoger in hh te gaan zitten.

Voor de rest ben ik het met je eens ;)

Waarom doe je die laag in reps?
Wat is daar de filosofie achter?

Wat zijn je doelen?

Ik snap het nut niet voor jou van 5 reps pakken op squat als ik de title van de topic zie, maar specifieer die ff voor me?

---------- Post toegevoegd Sun 9 Dec 2012 om 19:28 ----------

Holy shit ecto, je doet dl zwaarder dan ik :eek: Ik deed vorige keer 4x90 :p

Hoe lang doe je dl trouwens?

haha en ik doe hangcleans met 140kg :o

Wat zijn je doelen?

Ik snap het nut niet voor jou van 5 reps pakken op squat als ik de title van de topic zie, maar specifieer die ff voor me?

Ik doe dl pas een week, dan vind ik 4x90 best netjes, heb namelijk hele tijd zwakke onderrug gehad.

En zo te zien train jij al een tijdje? Ik ken hangcleans trouwens geneens :p

De grote 4 doe ik 5x5, is denk ik toch niets mis mee ;)

Uh, half jaar nu ongeveer, sinds ik train.

Daniel ging haten dat ik dieper moest zakken :( . Zal wel ff pic uploaden van startpositie..

Hij zei dat zijn houding ook niet goed was en dat hij nu 50kg lichter ging ofzo...
Maar train jij nou thuis?

Wat zijn je doelen?

Ga alsjeblieft weg man, alsof je op 5 reps geen massa pakt. gtfo

edit: dit klinkt best gemeen, zo bedoel ik het niet :P

Nvm.

Ik doe dl pas een week, dan vind ik 4x90 best netjes, heb namelijk hele tijd zwakke onderrug gehad.

En zo te zien train jij al een tijdje? Ik ken hangcleans trouwens geneens :p

De grote 4 doe ik 5x5, is denk ik toch niets mis mee ;)

Hij zei dat zijn houding ook niet goed was en dat hij nu 50kg lichter ging ofzo...
Maar train jij nou thuis?

Dit is een hangclean ;)
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=XKEbfPJHduk&NR=1

Uhm nou 5x5 vind ik op kracht gebasseerd ;)
Ik neem aan dat je met jou postuur/gewicht etc meer spieren wilt kweken dan kracht?

dan zou ik hoger in reps gaan, want 5 reps is niet echt massa pakken hoor, iig minder dan 5x10

Wat is een tijdje?
Ik train sinds mijn 16e, maar mijn krachttraining is een ondersteuning van mn echte sport ;)
Dit is ook een nieuw account, heb toen ik 16 was teveel haters gekregen door mn gewichten die ik pakte, dat ik zoiets had van **** off

---------- Post toegevoegd Sun 9 Dec 2012 om 19:39 ----------

Ga alsjeblieft weg man, alsof je op 5 reps geen massa pakt. gtfo

edit: dit klinkt best gemeen, zo bedoel ik het niet :P

Ey dude, het boeit me niet wat je vind of zegt, dus of het gemeen klinkt

Ik denk dat ik meer ervaring op krachtgebied heb dan jij hoor.

met 5 reps pak je een beetje massa, maar is een rep aantal dat gebasseerd is op krachtwinning

8reps+ is meer massabuilding.

Maar doe wat je niet laten kan en ga door met 40kg banken enzo ;)

Dit is een hangclean ;)

Ik neem aan dat je met jou postuur/gewicht etc meer spieren wilt kweken dan kracht?

dan zou ik hoger in reps gaan, want 5 reps is niet echt massa pakken hoor, iig minder dan 5x10

Wat is een tijdje?
Ik train sinds mijn 16e, maar mijn krachttraining is een ondersteuning van mn echte sport ;)
Dit is ook een nieuw account, heb toen ik 16 was teveel haters gekregen door mn gewichten die ik pakte, dat ik zoiets had van **** off

---------- Post toegevoegd Sun 9 Dec 2012 om 19:39 ----------

Ey dude, het boeit me niet wat je vind of zegt, dus of het gemeen klinkt

Ik denk dat ik meer ervaring op krachtgebied heb dan jij hoor.

met 5 reps pak je een beetje massa, maar is een rep aantal dat gebasseerd is op krachtwinning

8reps+ is meer massabuilding.

Maar doe wat je niet laten kan en ga door met 40kg banken enzo ;)

Je klinkt niet al te slim vriend, nu oprotten.

Dit is een hangclean ;)

Wat is een tijdje?

De grote 4 doe ik op kracht, dus 5x5. De rest van mijn oefeningen op massa. Is denk ik toch niet mis mee? Ik train trouwens 10 maanden nu (waarvan 6 serieus) dus ik heb nog best wat te leren.

Ik probeer namelijk een goede balans tussen kracht en massa te verkrijgen. Zelf vind ik mn krachtstats wel ok voor de korte periode die ik train en waar ik vandaan kom. Massa hetzelfde, er kan nog een hoop bij maar ik kom van ongeveer 60kg 10 maanden geleden, nu dus 75, terwijl mn bf binnen de perken is gebleven.

Ik vind het ook geen gezicht om van die grote gasten te zien die pussyweights gebruiken, vandaar dat ik de grote 4 5x5 doe :)

mooie tv man!

je kan misschien nog iets verder door je knieën zakken;)

edit: wat hij zegt

Als ik verder zak dan trekt die juist bol.. Mn rug loopt nogal krom :o

Niet haten op de tv, is kamer die niet gebruikt wordt :roflol:

Terug
Naar boven