Fitness Seller

The battle of the Ecto's

Uhmm nee zou eigenlijk niet weten :o

Maar wat zijn je overige stats? Heb altijd wel bewondering voor topsporters die in de gym ook nog aardig wat gewicht verplaatsen. Zoals football spelers.

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=yS1AeM1fU_0&feature=endscreen

Kunnen mensen b**chen over hun form bij sommige oefeningen, maar ik mire hun kracht enorm :D

Heb gepmd ;)
Mn stats hoeft niet iedereen hier te werken, wil niemand demotiveren.

Op de gasten die trainen: blijf vooral doorgaan, dan kom je er vanzelf :lifter:

godallemachtig.

Haha ik heb relatief licht skelet :p . Op mijn lengte kan het 5 kilo schelen tussen een licht en zwaar skelet.. Heb een tijdje 53 kilo gewogen en als ik foto's zie van lui die mijn lengte hebben en zo licht wegen dan hebben die echt een anorexia lichaam terwijl ik geen ingevallen lichaam had.

Maar 5x90 is ook echt mijn max, had niet meer kunnen pakken.

'mijn stats hoeft niet iedereen te weten, ik wil niemand demotiveren.'

Haha ik heb relatief licht skelet :p . Op mijn lengte kan het 5 kilo schelen tussen een licht en zwaar skelet.. Heb een tijdje 53 kilo gewogen en als ik foto's zie van lui die mijn lengte hebben en zo licht wegen dan hebben die echt een anorexia lichaam terwijl ik geen ingevallen lichaam had.

Bedoelde meer dat ondanks het feit dat je nog behoorlijk ecto bent, toch bijna net zo hoog lift als ik.

gewoon minder huilen, beter liften:p

get yourself a haircut :trollface:

Gister getraind, beetje slechte training :/
BP:
8x60
5x60
8x50
8x55

Nog wat inclines en wat flyes gedaan, verder tricep aangepakt

Ik kreeg wel weer last van me schouders tijdens BP.
Heb ze toch echt goed opgewarmt en form was ook goed -> Schouderbladen tegen elkaar, rug hol en kont op het bankje...

Terug
Naar boven