XXL Nutrition

The battle of the Ecto's

Als ik verder zak dan trekt die juist bol.. Mn rug loopt nogal krom :o

Niet haten op de tv, is kamer die niet gebruikt wordt :roflol:

Hangt denk ik ook af van de manier waarop je zakt dan?
Ik zou het toch proberen om je rug wat holler te houden op een of andere manier, anders gaat die op den duur zorgen voor blessures ;)

Ikzelf doe sumo dl, dit ontlast je onderrug wat meer omdat je meer benen pakt. Vind het zelf wel een fijne oefening.

The ****! Das sterk man. Wat voor sport doe je dan?

Ik doe atletiek ;)
Onderdeel is wel te raden denk ik ;)

---------- Post toegevoegd Mon 10 Dec 2012 om 15:51 ----------

Lach mij maar uit, ben wel gewend dat mensen dat doen bij mij ;)

Ik lach je niet uit ;)
Ik zal never iemand uitlachen. Iedereen moet ergens beginnen.
Ik vind alleen sommige mensen een beetje koppig, maar iedereen moet trainen zoals hij/zij lekker vind

---------- Post toegevoegd Mon 10 Dec 2012 om 15:51 ----------

probeer wat meer naar achter te zitten en indd je wat verder door je kniëen te buigen.

Filmpje wat je geeft * je wilt inderdaad niet met je heup lager beginnen dan je knieën maar je moet nog zeker 20 cm zakken wil je op dat punt komen.

+1

Monday chestday!

Laatst bewerkt:
Net op school rug/achterkant schouders gedaan. Deadlften ging jammer genoeg niet (steken bij excentrische gedeelte) dus heb et allemaal wat simpeler gehouden. Merk wel dat ik het contact met m'n lats kwijt ben, krijg daar ook niet echt een getraind gevoel maar ik voel het wel erg goed bij mijn traps en ?teres major? Moet dit dus weer even terug krijgen haha. Anyway, training was lekker :)

Leuk filmpje rob om te zien.
Nou ik ben weer helemaal beter gewichten zijn beetje laag ook 6-7 kg afgevallen dus hoop weer snel op oude niveau te zijn.

geef het wat tijd;)

Net rug/benen/bi gedaan, ging wel lekker :)

Squat en sumo deadlift voelen allebei al een stuk beter aan, blijf echter nog een beetje licht, ik ben namelijk al blij dat ik die oefeningen überhaupt kan doen. Zoals gewoonlijk post ik alleen de hoofdoefeningen:

Squat
5x32.5
5x5x42.5
Ik ga deze met 2.5kg per week raisen, wil nog rustig aan doen met mijn onderrug.

Sumo deadlift
5x30
5x40
5x50
5x60 (had 62.5kg moeten zijn :p)
5x62.5
5x62.5 (normaal)
Was zwaar voor hams, maar dat is ook de bedoeling. Was iig niet echt zwaar voor mijn onderrug.

Db row
3x8x32.5
Prima.

Voor de rest nog db lunges, liggende leg curl, calf raises en concentration curl.

Nog ff 2 pics geschoten van rug:

Foto52 10-12-2012.jpg

Foto53 10-12-2012.jpg

Ray wat heb je voor een raar kapsel :P?

Ray wat heb je voor een raar kapsel :P?

Ik neem aan dat je het over mij hebt, aangezien je mn username niet helemaal goed hebt gespeld ;)

Maar ik heb soort van krullen, was vorige week naar de kapper, dus dan zit het wat plat :p

Maar het gaat om de pose en niet het kapsel :trollfacex:

Terug
Naar boven