Fitness Seller

The battle of the Ecto's

Gister getraind, beetje slechte training :/
BP:
8x60
5x60
8x50
8x55

Nog wat inclines en wat flyes gedaan, verder tricep aangepakt

Lekkere bp ;)
Wel jammer dat je niet 3x8x60 doet ofzo, want het tweede setje doe je meteen 5 herhalingen. Misschien meer rust nemen tussendoor ofzo.

Ik kreeg wel weer last van me schouders tijdens BP.
Heb ze toch echt goed opgewarmt en form was ook goed -> Schouderbladen tegen elkaar, rug hol en kont op het bankje...

Ik doe decline bp omdat je dan minder schouders pakt en meer borst volgens mij. Ik heb met flat bp ook best last van mijn schouders, vandaar dat ik dus overgegaan ben op decline bp.

Wat voor opleiding doen jullie trouwens?

Wat doe jij dan voor opleiding?

Vandaag deadliften trouwens! Op naar de 4x8x100 :D
Maar doelstelling vandaag is 4x8x90 sowieso, vorige keer 4x8x80 met slow movement op gevoel enzo

Wat een ballen training :(

4x5x60 squat, laatste rep fail
Wilde 52.5 kilo BP doen maar kreeg 1e setje al nauwelijks omhoog dus uiteindelijk
1x5x 52.5
4x5x50
BP gedaan
BOR maar gelaten voor wat t was, schouder voelde niet lekker. Heb de hele tijd dat t bankje te breed lijkt waardoor ik krom ga liggen om alsnog volledige rom te kunnen maken en dan krijg ik last van schouder.

Donderdag langs fitness seller, hopen dat die bankjes smaller zijn en anders leg ik wel iets op mijn borst dat rom gewoon minder is.

Straks eens armen opmeten, heb t gevoel dat links steeds meer achter begint te lopen.

Als ik volgende training weer fail op de 5x5x60 squat dan doe ik de training daarna gewoon geen squat, ff wat extra rust. Had wel goede pijn tijdens squatten dus heb ze wel goed aangepakt :p

Je moet ook niet te snel raisen :p

Had vorige x 57.5 gedaan :p

Maar t ging gewoon niet lekker, geen idee waarom.. BP ging 50 kilo ook vrij makkelijk vorige x, had toen zelfs t idee dat ik makkelijk 55 had kunnen pakken deze x maar zelfs 50 ging lastiger dan vorige keer.

Kan ieder geval niet wachten tot ik mijn barbarian bankje heb, dit ding is echt lelijk, wiebelt best wel erg.:o

Had vorige x 57.5 gedaan :p

Maar t ging gewoon niet lekker, geen idee waarom.. BP ging 50 kilo ook vrij makkelijk vorige x, had toen zelfs t idee dat ik makkelijk 55 had kunnen pakken deze x maar zelfs 50 ging lastiger dan vorige keer.

Kan ieder geval niet wachten tot ik mijn barbarian bankje heb, dit ding is echt lelijk, wiebelt best wel erg.:o

Raise jij squat 2.5kg per training of niet? En wat voor schema gebruik je, iets van starting strenght toch?

met juice wel

Terug
Naar boven